بازدید 7287

چند نکته درباره‌حضور محسن‌رضایی در حالا‌خورشید

کد خبر: ۸۶۵۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸ 31 December 2018
علی احمدی نماینده سابق مردم ممسنی و رستم در مجلس در آخرین پست اینستاگرامی خود درباره حضور محسن رضایی در برنامه حالا خورشید نوشت:

فاستقم کما امرت

حضور آقا محسن در برنامه حالا خورشید دهم دیماه و پنج نکته کلیدی

۱. در بعد سلبی: مخالفان به بهانه عبارت" فریب" در تویت ایشان، در مورد عملیات کربلای ۴ به خط اول دفاعی نظام و انقلاب هجومی گسترده و ناجوانمردانه آوردند و خواهان شکستن آقا محسن به نمایندگی از این جبهه بودند. اما همانگونه که عملیات لو رفته و ناموفق کربلای ۴ منجر به فریب دشمن و موفقیت در کربلای پنج شد. پاسخگویی به موقع آقا محسن طرح و برنامه مخالفان را در این مقطع به شکست کشاند و کربلای پنج جدیدی را خلق کرد.

۲. در بعد ایجابی حضور سردار قاسم سلیمانی و دفاع جانانه از فرمانده خویش و منطق جنگ، هم در بعد محتوایی و هم شکلی وزن مضاعفی به برنامه و خنثی نمودن برنامه‌های مخالفین بود. در حقیقت خط شکنی لشکر ۴۱ ثارالله و فرمانده شجاع و آزاده اش دوباره به نمایش گذاشته شد.

۳. بحث نفوذ مطرح شده توسط آقا محسن مخاطب خود را یافته بود. نفوذی‌های دوران دفاع مقدس در زرورقی جدید ظاهر شدند. با حضور ماهواره ها، فعالیت‌های اطلاعاتی، ستون پنجم دشمن بویژه منافقین در قالب چهره‌های آشنا و حتی در کسوت روحانی کمتر عملیاتی در طول دفاع مقدس بود که نسبتی از لو رفتگی در آن‌ها نباشد،

۴. آقا محسن با ناگفته‌های خود بیان کرد که با ذکاوت و مهارت یک عملیات لو رفته و ناموفق را به فریب دشمن، یک فرصت و پیروزی در کربلای ه. تبدیل کرد، اما مدعیان برعکس، با برجام، سی اف تی، و هنجارشکنی‌ها پیروزی و فرصت‌ها را به تهدید و شکست تبدیل می‌کنند.

۵. آقا محسن صداقت همیشگی خود با مردم را نیز به نمایش گذاشت. علاوه بر پاسخگویی به ابهامات و سوالها، نقد‌های صادقانه در مورد ضرورت چنین تویتی و سوئ برداشت‌ها از عبارت خود را پذیرفت؛ و اجازه نداد با دفاع از خود معیشت و مشکلات مردم با فضا سازی جدید به حاشیه رود.
پنج نکته درباره حضور محسن‌رضایی در برنامه حالا‌خورشید
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل