بازدید 4288
۱

ارتقا مرتبه علمی استادان دانشگاه سلیمانیه

کد خبر: ۸۶۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵ 31 December 2018

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه سلیمانیه کردستان عراق گفت: با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در راستای ارتقای علمی استادان دانشگاه سلیمانیه گام برمی‌داریم.

به گزارش آنا، محمدنجیب صباح برزنجی از استادان دانشگاه سلیمانیه عراق در دیدار با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، گفت: ملت عراق در طول تاریخ شاهد میزبانی و حمایت ملت ایران بوده و اسناد و کتیبه‌های تاریخی این امر را به اثبات می‌رسانند؛ بنابراین پیوندی که میان مردم ایران و اقلیم کردستان عراق وجود دارد که به‌آسانی توسط دشمنان شکسته نخواهد شد.

وی تبادل علمی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج را به‌عنوان نقطه شروع همکاری علمی دو کشور باعث افتخار دانست و گفت: اراده ثابتی برای نزدیکی به جمهوری اسلامی، محافل و مراکز دانشگاهی، اهل علم و اندیشمندان این مرزوبوم در میان مردم اقلیم کردستان وجود دارد که این امر به‌پاس جبران حمایت‌هایی است که نظام جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مردم اربیل و اقلیم کردستان در مقابل داعش و نیز سایر دشمنان در دیگر صحنه‌های سیاسی و نظامی داشته است.

صباح برزنجی پیشنهاد تشکیل کمیته هماهنگی مشترک و معرفی رابطان هماهنگ‌کننده بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و دانشگاه سلیمانیه را برای تصریح امور و ارائه تسهیلات قانونی و کاستن از بروکراسی اداری مطرح کرد.

در این جلسه مسئولان دانشگاه سلیمانیه، همکاری واحد کرج را در تربیت مدرس و ارتقاء علمی استادان دانشگاهی خود در رشته‌هایی همچون: دین، بررسی‌های اسلامی، تربیت دینی، زبان و ادبیات فارسی از زمینه‌های موردعلاقه برای همکاری اعلام کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خوب چه ربطی به ما دارند تابی جون....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل