بازدید 9554
جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

هفت چیز که باید درباره میزبان، امارات بدانیم

کد خبر: ۸۶۴۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ 30 December 2018

برای یک ماه همه چشم‌ها به سمت امارات متحده عربی است. جایی که قرار است جام ملت‌های آسیا 2019 برگزار شود. در این ماه 24 کشور برای اینکه به عنوان بهترین تیم آسیا انتخاب شوند همه انرژی خود را خرج می‌کنند تا توانایی‌هایشان را به رخ دیگران بکشانند. همه اینها در کشور زیبای امارات متحده عربی رخ می‌دهد.

در دور اول مسابقات، تمامی مسابقات ایران در شهر ابوظبی برگزار می‌شود. تا یکسال پیش که هواپیمایی الاتحاد در ایران فعال بود، علاقه‌مندان می‌توانستند مستقیم از تهران به ابوظبی پرواز کنند. اما هم‌اکنون که پرواز مستقیمی به این شهر وجود ندارد، هواداران تیم ایران می‌توانند بلیط هواپیما دبی را با پرواز شرکتهای امارات، ماهان، قشم‌ایر و سایر شرکت‌هایی که به دبی پرواز دارند خریداری کنند. فاصله زمینی فرودگاه دبی تا ابوظبی حدود یک ساعت و نیم است. اگرچه پروازهای غیرمستقیم همچون پرواز عمان‌ایر با یک توقف در مسقط هم قابل استفاده هستند.

برای طرفداران فوتبال دیدن مسابقات از همه چیز مهم‌تر است. اما امارات حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. پس اگر قصد سفر به امارات دارید این مطلب را دنبال کنید.

عجایب ساخت دست انسان

بعضی از مقاصد گردشگری به خاطر جاذبه‌های طبیعی‌شان شناخته می‌شوند. اما شهر دبی چیز بیشتری برای گفتن دارد. از جمله برج خلیفه که 828 متر ارتفاع دارد و از سال 2008 تا هم‌اکنون بزرگترین ساختمان جهان است. فواره موزیکال و رقصان این برج هم بزرگترین فواره موزیکال جهان است. جزیره نخل و برج‌العرب جمیرا، جزیره نقشه جهان، پیست اسکی دبی، باغ گل دبی، قاب دبی و بسیاری جاذبه‌های دیگر ساخته دست انسان، دبی را به شهری متفاوت تبدیل کرده است.

سافاری بیابانی

اگرچه ممکن است دبی حرفی برای گفتن در زمینه طبیعت سرسبز و درخت و جنگل نداشته باشد، اما آنها به خوبی می‌دانند از داشته‌های طبیعی خود همچون بیابان وسیع چطور استفاده کنند. پس خودتان را برای یک سواری هیجان انگیز با خودروهای 4×4 آماده کنید. همچنین دیدن منظره غروب در این منطقه در کنار آتش چیزی نیست که بتوان به راحتی از دست داد.

دنیای فِراری ابوظبی

اولین پارک موضوعی که با برند فِراری در جهان شروع به کار کرد در ایتالیا نبود! بلکه در ابوظبی امارات بود. در این پارک از هیجان سرشار می‌شوید و سطح آدرنالین در خون شما به نهایت می‌رسد. پس اگر تحملش را ندارید به اینجا نروید!

انتخاب‌های متنوعی از غذاها

در حال حاضر تعداد افراد غیراماراتی در دبی خیلی بیشتر است. مردمی از کشورها و فرهنگ‌های مختلف در این شهر زندگی می‌کنند و روزانه هزاران توریست نیز در این کشور رفت و آمد دارند. همین موضوع باعث شده است که منوی غذایی در رستوران‌های این کشور بسیار متنوع باشد. در امارات نه تنها مشکلی برای غذا نخواهید داشت، بلکه گزینه‌های جذاب جدید هم برای انتخاب در اختیار شماست. .

امکان خرید طلا با دستگاه خودپرداز

از کنار همه جاذبه‌های امارات که بگذریم به دستگاه‌های خودپرداز طلا می‌رسیم. در امارات طلا زیاد است! آنقدر زیاد که از آن در طراحی داخلی بسیاری از ساختمان‌ها از جمله برج العرب استفاده کرده‌اند. در این کشور به راحتی می‌توانید از دستگاه‌های خودپرداز طلای 24عیار خریداری کنید.

یکی از امن‌ترین کشورهای جهان

در عین حال که دبی یکی از امن‌ترین شهرهای جهان است، کل کشور امارات هم با داشتن قوانین سخت‌گیرانه این اطمینان را به ساکنان و توریست‌ها می‌دهد که در هر نقطه از این کشور در امنیت کامل هستند. اگر پلیس‌های دبی را در خودروهای فوق لوکس لامبورگینی، فراری و بنتلی دیدید تعجب نکنید. چرا که این موضوعی عادی برای نیروی پلیس این کشور است.

بازارها و مناطق قدیمی

دبی دارای دو بازار معروف است. یکی بازار طلا و جواهر با نام Gold Souk و دیگری بازار ادویه با نام Spice Souk. حتی اگر قصد خرید نداشته باشید، گشت و گذار در این دو بازار لطف خاص خود را دارید و تا حدی شما را از فضای آسمانخراش‌ها جدا می‌کند. همچنین بخش‌های قدیمی این کشور همچون قصرالمواجی العین، محله قدیمی دبی با بادگیرهای ایرانی‌اش، موزه اسلامی شارجه و راس‌الخیمه در منطقه الجزیره از سایر نقاط دیدنی این کشور هستند.

اگر برای مسابقات جام ملت‌های آسیا به امارات سفر می‌کنید وقت زیادی برای گشت و گذار دارید. پس به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی