بازدید 7944
۶

دستگیری آشنای خانوادگی در پوشش جن!

کد خبر: ۸۶۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۴ 30 December 2018

فردی که در پوشش جن برای خانواده‌ای رعب و وحشت ایجاد می‌کرد در اصفهان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی گزارش یکی از شهروندان از ورود شخصی با پوشش جن به منزلش و جابجایی وسایل خانه موجب وحشت اعضای خانواده شده است.

سرهنگ جهانگیر کریمی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از تحقیقات تخصصی متوجه شدند فردی میانسال با پوشش چادر زنانه وارد منزل آنها می شود که بلافاصله وی را شناسایی و دستگیر کردند.

وی، این فرد را از آشنایان شاکی اعلام کرد و گفت: متهم در بازجویی انگیزه خود را حسادت و برهم زدن آرامش اعضای این خانواده اعلام کرده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: پرونده متهم تشکیل و فرد دستگیر شده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶
لازم است که این شخص تحت کنترل رواشناس باشد.
کم عقل!
جن مگه چادریه ؟؟؟؟؟؟
فکر کن این کارو یه نفر در حق یه پیرزن بی دفاع کنه تا آنجا که اطرافیانش هم باور کنند متاسفانه برادرزاده شوهر خاله م همین کارو در حق خاله م کرد و اون بیچاره و ماها را تا حد جنون برد جوری که خونه زندگی شو جا گذاشت اومد پیش ما ماها هم از ترس حتی جرات رفتن به اون خونه را نداشتیم تا این که یکروز به ناچار برای برداشتن مدارک خاله م چند نفری رفتیم و با جا ماندن دسته کلید و جای کفش ها معلوم شد حقیقت چیه و رسوا شد ولی خاله مریض ماند و باور نکرد حیف از نام انسان
جالبه که جن فقط تو خرابه و تاریکی می گن هست .دیو و غول هم همین طور ....فکر کنم با اختراع برق خنده دار ه که این خانواده بازم فکر کردند جن هست ....
عقلم خوب چیزیه ..... حالا اون خودش رو شبیه جن کرده شما چرا باور کردید ....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل