بازدید 6493

خط ونشان پنج گله لیورپول با تحقیر آرسنال

فیرمینو خیلی زود ورق را به سود لیورپول برگرداند و دو دقیقه بعد دومین گل خود و تیمش را زد. پس از او سادیو مانه در دقیقه 32 سومین گل لیورپول را زد
کد خبر: ۸۶۴۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۶ 30 December 2018

در آخرین دیدار از شب نخست هفته بیستم لیگ برتر انگلیس امشب (شنبه) در ورزشگاه آنفیلد، تیم فوتبال لیورپول صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها میهمانش آرسنال را با نتیجه پر گل 5 بر یک در هم کوبید و حاشیه امنیتش در صدر جدول را به 9 امتیاز افزایش داد.

به گزارش تابناک ورزشی، آرسنال اگرچه در این بازی با گل زودهنگام اینسلی میتلند نیلز از میزبان خود پیش افتاد اما برتری‌اش تنها 3 دقیقه دوام داشت چرا که روبرتو فیرمینو کار را در دقیقه 14 به تساوی کشاند. فیرمینو خیلی زود ورق را به سود لیورپول برگرداند و دو دقیقه بعد دومین گل خود و تیمش را زد. پس از او سادیو مانه در دقیقه 32 سومین گل لیورپول را زد و محمد صلاح در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و لیورپول را با پیروزی 4 بر یک راهی رختکن کرد. آخرین گل بازی را هم فیرمینو در دقیقه 65 از روی نقطه پنالتی زد تا هت‌تریک خودش را کامل کند.

با این نتیجه و با توجه به شکست غیرمنتظره تاتنهام در بازی خانگی امروزش مقابل ولورهمپتون، لیورپول حاشیه امنیتش در صدر جدول را به 9 امتیاز افزایش داد.

خط ونشان پنج گله لیورپول با تحقیر آرسنال

شرح گل ها

لیورپول 0-1 آرسنال | مایتلند نیلز (دقیقه 11): ایووبی توپ را به درون محوطه شش قدم ارسال کرد تا نیلز دروازه آلیسون را باز کند.

لیورپول 1-1 آرسنال | روبرتو فیرمینو (دقیقه 14): روبرتو فیرمینو گل تساوی را به ثمر رساند. اشتباه مدافعان آرسنال در دور کردن توپ، باعث شد دروازه این تیم باز شود؛ ضربه لیخشتاینر به موستافی خورد و توپ جلوی پای فرمینو افتاد تا این مهاجم برزیلی زننده گل اول لیورپول باشد.

لیورپول 2-1 آرسنال | روبرتو فیرمینو (دقیقه 16): شب فوق العاده فیرمینو ادامه داشت و او 2 دقیقه بعد از زدن گل اول، گل دوم لیورپول را هم به نام خود ثبت کرد؛ مهاجم برزیلی لیورپول با دریبل دو نفر، از درون محوطه جریمه با یک ضربه دقیق پای چپ دروازه آرسنال را باز کند.

لیورپول 3-1 آرسنال | سادیو مانه (دقیقه 32): کرنر ارسال شده توسط مدافعان آرسنال برگشت داده شد تا رابرتسون از نیمه زمین خودی، پاس بلندی برای صلاح ارسال کند و او آن را به مانه پاس دهد تا وی بتواند از پشت محوطه شش قدم، سومین گل لیورپول را به خود اختصاص دهد.

لیورپول 4-1 آرسنال | محمد صلاح (دقیقه 47 - پنالتی): در آخرین ثانیه های نیمه اول، روی شروع مجدد عالی آلیسون، صلاح صاحب توپ و وارد محوطه جریمه آرسنال شد که با خطای سوکراتیس روی او، یک پنالتی نصیب لیورپول شد. خود این بازیکن پشت توپ ایستاد و با زدن پنالتی در خلاف جهات حرکت لنو، نامش را به لیست گل زنان لیورپول در این بازی اضافه کرد.

لیورپول 5-1 آرسنال | روبرتو فیرمینو (دقیقه 65 - پنالتی): به دلیل خطا روی دژان لوورن درون محوطه جریمه، یک پنالتی دیگر نصیب قرمزها شد؛ فیرمینو پشت توپ ایستاد و با تبدیل پنالتی به گل، هت تریک کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی