بازدید 8777

حقوق کارمندان سال آینده ۲۰ درصد افزایش می‌یابد

کد خبر: ۸۶۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷ 28 December 2018

معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: حقوق کارمندان کشور در سال آینده 20 درصد افزایش پیدا می‌کند تا آنان نیز از تورم احتمالی عقب نمانند.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، سعید نمکی، در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان جنوبی اظهار کرد: با سروسامان گرفتن اوضاع اقتصادی کشور می‌توان کمک خوبی به مناطق کمتر توسعه یافته کرد. باید یک کمیته اجرایی در استان تشکیل شود و محورهای توسعه استان بررسی شود و بعد از سه ماه نیز دوباره سفری به خراسان جنوبی خواهیم داشت تا پیشرفت فعالیت‌ها را ببینیم.

معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: به طور قطع اگر بی عدالتی در بحث توزیع اعتبارات و منابع مشاهده کنیم با تخصیص بیشتر اعتبارات آن را جبران می‌کنیم.

نمکی تصریح کرد: سال گذشته مبلغ 850 میلیارد تومان اعتبار برای دانشگاه‌های علوم پزشکی اختصاص داده شده و برای نخستین بار اعتبار دانشگاه‌ها تخصیص 100 درصدی داشته اما با توجه به بدقولی محقق نشد.

وی ادامه داد: با تخصیص اعتبارات بیشتر این کسری اعتبار را جبران خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم دانشگاه علوم پزشکی تنها بماند.

معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان کرد: حقوق کارمندان کشور در سال آینده 20 درصد افزایش پیدا می‌کند تا آنان نیز از تورم احتمالی عقب نمانند.

نمکی با بیان اینکه در بودجه سال آینده مبلغ 64 میلیارد و 800 میلیون تومان برای هزینه‌های عمرانی در بحث آموزش عالی کشور کنار گذاشته شده است، اظهار کرد: این اعتبار اهرمی برای ایجاد اشتغال و توسعه زیرساخت‌ها است.

وی با بیان اینکه تمام پروژه‌های زیر 50 درصد پیشرفت فیزیکی در کشور متوقف شده است، افزود: به دنبال ایجاد انگیزه برای مشارکت بخش خصوصی هستیم و لازم است با خرید تضمینی خدمت از سرمایه‌گذار بخش خصوصی ایجاد انگیزه کنیم تا پروژه‌های نیمه تمام به پایان برسد.

معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: مبلغ 3 هزار و 600 میلیارد تومان برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان گذاشته شده اما با یک اقدام غیرمتعارف این رقم در آموزش و پرورش هزینه شده و توانستیم پاداش پایان خدمت بازنشستگان را تا پایان سال گذشته را تسویه کنیم.

نمکی بیان کرد: خراسان جنوبی ذخایر و سرمایه بسیار ارزشمندی به نام نیروی انسانی توسعه یافته دارد و نیروهای انسانی در استان به توسعه زیرساخت‌ها می‌چربد و می‌توان از این سرمایه استفاده کرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه آموزش عالی کشور یکی از بدقواره‌ترین آموزش‌های عالی دنیا است، تصریح کرد: در دو دانشگاه استان 85 درصد رشته‌ها مشابه است و این منطقی نیست.

معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه در بودجه سال آینده بودجه پارک‌های علم و فناوری کشور 73 درصد افزایش داشته است، گفت: پژوهش‌هایی که در آن گره گشایی از نظام نباشد و تنها به تولید مقاله اکتفا کنند هیچ فایده‌ای ندارد.

نمکی افزود: از سال 92 تاکنون بودجه‌های نظام سلامت کشور 400 درصد افزایش داشته و سال گذشته نیز بیش از 17 هزار میلیارد تومان برای بیمه سلامت هزینه کردیم.

وی با بیان اینکه در بودجه سال آینده نیز مبلغ 36 میلیارد تومان برای وزارت بهداشت و دانشگاه‌ها اختصاص یافته است، تصریح کرد: همچنین استان با کمبود کلاس درس مواجه است که امیدواریم کمبود این کلاس‌های درس را جبران کنیم.

معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص جاذبه‌های طبیعی و محیط زیست استان نیز اظهار کرد: زیستگاه‌های درمیان، سربیشه، شاسکوه و نایبندان طبس را به بخش خصوصی نمی‌دهیم و به غیر از این نقاط اگر بخش خصوصی درخواستی بدهد استقبال می‌کنیم.

نمکی، قول مساعد اختصاص 500 میلیون تومان برای تکمیل و ایجاد بازارچه صنایع دستی در بیرجند را داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۲۶
حقوق 2 میلیون ؛ 4 سر عائله ؛ اجاره نشین ؛ با این گرانی ها کدوم مغز متفکری با 20 درصد میتونه مقاومت کنه؟
تورم50%؟
افزایش حقوق 20 % ؟؟؟؟؟؟؟؟
به چه کسی شکایت کنیممممممممممممممممممممممممممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نرخ تورم را که همواره تک رقمی عنوان می کنید که اینچنین نیست.
لطفاً ممکن است به ما آموزش دهید که چگونه افزایش 20% حقوق قادر به غلبه بر تورم ساخته و پرداخته دولت تدبیر و امید است؟ فقط اخبار واصله از سوی رساناهای تحت کنترل شما حاکی از افزایش 90% درصدی نرخ مسکن است!
من از مفصل این نکته مجملی گفتم
تو خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل
تورم چند صد درصدی افزایش بیست درصدی!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟
تشکر از دولت با این بذل وبخششی که از جیب مبارک میخواهند پرداخت کنند انهم اگر سیل قسمتی از انرا نبرد بزرگواری فرمایید خدمات ودیگر امکانات را حد اقل از ضریب اعلام شده حقوق کمتر باشد
تورم احتمالی؟؟؟؟؟؟؟خدایا نکنه من خواب دیدم رب گوجه از چهار هزار تومن ظرف دوماه شد ۱۸ هزارتومن؟!
تو این یکی دو ماهه اخیر ، حداقل این خبر رو بیست بار اعلام کردید !!!! میشه بگید منظور از این تکرار مکررات چیه . . ؟؟؟؟!!!!
همه اجناس چند برابر گرون شدن تازه وعده سال دیگه رو می دین؟!
زیاده به خدا ایت همه پول اضافه بشه به حقوق کارمندان ... اخه کجا خرج کنند ... مغازه دم کوچه دکنر روجانی فقط ده درصد اجناس گرون شده و بقیه مغازه ها سیصد و چهارصد برابر ... باید از مغازه دم کوچه آقای دکتر بعد از گرفتن این افزایش خرید کنیم اون وقت سرف ( صرف) می کنه .... من کارمند حساب بانکی ام پر شده این همه پول اضافی کجا بزارم ... آقای دکتر روحانی چرا به فکر جا واسه پس بدناز ما نیست .... این موضوع فکر کارمندان مشغول کرده و موقع کار اذیت میشوند ها ....
من که ممنونم. اگه پلکانی باشه و مثل سال گذشته اونایی که کمتر می گیرین درصد بیشتری اضافه بشه و با کنترل اقتصتد ایشالا همه مشکلات رفع میشه
قیمت همه چی سه برابر شده بعد 20 درصد اضافه میشه واقعا بهتر از این نمیشه!
با 20 درصد افزایش حقوق دیگه از تورم عقب نمی مونیم!!!!!!!
200درصد تورم 20درصد افزایش حقوق
علی برکت الله
از تورم عقب نمانند؟ تورم طبق اعلام بانک مرکزی و مرکز آمار بیشتر از ۸۰ درصد شده
"حقوق کارمندان کشور در سال آینده 20 درصد افزایش پیدا می‌کند تا آنان نیز از تورم احتمالی عقب نمانند." وای خدا چقدر خنیدیم. عزیزم حقوق کارمندان اگر 200 درصد افزایش پیدا کنه باز از تورم میلیاردها کیلومتر عقبترند....
تورم احتمالییییییی؟ عقب نماننددددددد؟
متاسفم که تورم چند صدر درصد رو احتمالی معرفی و 20 درصد احتمالی خودتون رو عامل عقب نماندن معرفی می کنید. خودتون حاشیه بازار خودرو ایجاد میکنید و بعد مارو مسخره میکنید و میگید قیمت 5 درصد زیر حاشیه.
ای خدا چه خبر مسرت بخشی شنیدم باورم نمیشه 20 درصد متشکرم روحانی متشکرم از همه مسولین چقدر شما به فکر مردم هستید از شوق اشکهایم جاری شدند بابا ما با نون خشکم اموراتمان میگذرد زیاد سخت نگیرید همین یکی دو سال دیگه ادامه بدید خیلی از این بازنشسته ها زحمت رو کم میکنن میروند به دنیایی که دیگه چشمشون دنبال یارانه 45 هزارتومانی نباشه خدای ناکرده دولت محترم 25 هر ماه ناراحت پرداختش باشه
تورم احتمالی؟؟؟؟؟؟
چرا هی تو بوق و کرنا میکنید بیست درصد؟ وقتی مالیات هیچ تغییری نمیکنه و به همون مبلغ قبل باقی مونده پنج درصد این بیست درصد مالیات اضافه ای است که کسر میشه دوباره جیب دولت بر میگرده
۲۰%این همه اعلام کردن داره با گرونی های افسار گسیخته؟ سال قبل وضعیت بهتر بود و ۱۹/۵ درصد حقوق رو افزایش دادند،
اخه این 20 درصد چه تناسبی با افزایش قیمتها حتی قیمتهای کالاهای اساسی داره
همه چی که بالای 60 درصد افزایش یافته
کدوم سرو سامان گرفتن اوضاع اقتصادی جناب دکتر؟!!! تمام کارشناسان و اقتصاددانان دارن میگن سال 98 اوضاع بدتر از امساله.
تورم بالای ۱۰۰ درصده بعد افز ایش حقوق فق، ۲۰ درصد
پیدا کنید پرتقال فروش را
تورم احتمالی!!!
تورم ۲۰۰ الی ۳۰۰ درصدی پدر کارمند ها و کارگران و حقوق بگیرها را درآورده حالا می گویی ۲۰ درصد افزایش برای عقب نیافتادن از تورم احتمالی!
ما همین حالا کیلومترها عقب افتاده ایم که از چشم شما هم دور مانده ایم و شما نمی بینید که چه به روز حقوق بگیرها آمده.
بیست درصد پیشکش خودتان باشد نرخهارا کنترل کنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی