بازدید 10667

افزایش شمار جانباختگان اتوبوس مرگ دانشگاه به ۱۰ تن/ علوم تحقیقات تعطیل شد/ اسامی کامل مصدومان و جان باختگان/ حال سه تن از مصدومان وخیم است

رئیس اورژانس تهران از فوت یکی دیگر از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات خبر داد تا بدین ترتیب شمار جان باختگان این رویداد به ده تن برسد.
کد خبر: ۸۶۳۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳ 26 December 2018

بنا بر اعلام اورژانس تهران، یکی دیگر از دانشجویان مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد در پایتخت صبح چهارشنبه به علت شدت جراحت های وارده جان خود را از دست داد تا شمار جانباختگان این واقعه به 10 نفر افزایش بیابد.

به گزارش تابناک، دکتر پیمان صابریان، رئیس اورژانس تهران با اعلام خبر افزایش شمار جان باختگان گفت: در این حادثه هفت تن از سرنشینان در محل حادثه جان باختند و 28 تن به بیمارستان‌ منتقل شدند که تا شب گذشته دو تن دیگر نیز به علت شدت وخامت حال‌شان در بیمارستان جان باختند.


وی افزود: متاسفانه بامداد امروز نیز یکی دیگر از مصدومان این حادثه به نام "محمدرضا فضیلتی نیا" جان خود را از دست داد و تعداد قربانیان حادثه اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات 10 تن شد.

محمدکرم درآبادی مدیر مرکز روابط عمومی اورژانس تهران نیز در این باره گفت: این دانشجوی متوفی در بیمارستان عرفان بستری بود. 26 مصدوم این حادثه در بیمارستان های امام خمینی (ره)، حضرت رسول اکرم(ص)، شریعتی، نیایش و عرفان منتقل شده و در آنجا بستری هستند.

 

سکته راننده اتوبوس فعلا تایید نشد

برخی منابع روز گذشته به دنبال وقوع حادثه سکته قلبی راننده اتوبوس را عامل رخداد این حادثه اعلام کرده بودند که مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران این موضوع را تایید نکرد و گفت: سکته قلبی راننده اتوبوس هنوز مورد تایید ما نیست و علت مرگ وی که در حادثه جان خود را از دست داده در دست بررسی قراردارد.

علت حادثه در دست بررسی پلیس

سرهنگ حسن عابدی، جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خصوص این حادثه گفت: اتوبوس حامل بیش از 30 دانشجو بوده که ابتدا با دیواره بتنی در مسیر کوهستانی دانشگاه برخورد کرده و در ادامه واژگون شده است. علت اصلی این رویداد در دست بررسی کارشناسان است به احتمال زیاد تا روز پنجشنبه اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه شاید علت این برخورد عدم تعادل راننده، مشکل فنی در اتوبوس یا عوامل دیگری باشد افزود: کارشناسان پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حضور دارند و مشغول بررسی علت این تصادف مرگبار هستند.

اتوبوس متعلق به شهرداری نیست

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد: اتوبوس واژگون شده در دانشگاه علوم و تحقیقات تحت نظارت شهرداری نبوده است.

علوم و تحقیقات تعطیل شد

به دنبال وقوع حادثه واژگونی اتوبوس در محوطه واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد تمامی کلاس های این دانشگاه تعطیل شد.

این دانشگاه در منطقه پنج تهران در شمالی ترین منطقه پونک واقع شده است که 12 دانشکده، 27 مرکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی و 96 گروه تخصصی دارد و حدود 40 هزار دانشجو در 634 رشته گرایش در مقاطع مختلف تحصیلی این واحد مشغول به تحصیل هستند.

افزایش شمار جانباختگان اتوبوس مرگ دانشگاه به ۱۰ تن/ علوم تحقیقات تعطیل شد/ تحویل پیکر جان باختگان به پزشکی قانونی

 
انتقال اجساد ۹ جانباخته اتوبوس دانشگاه آزاد به پزشکی قانونی

دکتر مسعود قادی پاشا، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از انتقال پیکر ۹ نفر ازجانباختگان حادثه واژگونی اتوبوس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد به پزشکی قانونی خبر داد.
 
وی با بیان اینکه در حال بررسی‌های تخصصی در پزشکی قانونی هستیم، به ایسنا گفت: پس از اتمام کارشناسی تخصصی و احراز هویت، در اسرع وقت اجساد با دستور مقام قضایی تحویل بستگان درجه اول خواهد شد.

آخرین اسامی مصدومان و جانباختگان حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات

رئیس اورژانس تهران جدیدترین اسامی مصدومان و جانباختگان حادثه واژگونی اتوبوس واحد علوم و تحقیقات تهران دانشگاه آزاد را بدین اعلام کرد:

ـ مصدومان بستری در بیمارستان امام خمینی(ره) :

علیرضا ولی محمدی
مینا نعمتی
محمد ابراهیمی‌فر
میر مهنا یوزباشی
ملیکا سادات افتخار عزیزی
شکوه نعمتی
فاطمه عبداللهی
ثنا عابدی
فاطمه رحیمی
کیارش اسدی کمال
سامان قضاوتی
مهدی مغنیان
هدیه جلیلی
کوروش ثابت
کامیاب اهری
خدیجه وکیلی
یک نفر نیز مجهول الهویه است.

ـ اسامی مصدومان بستری در بیمارستان شریعتی:

مرد مجهول الهویه
محمد امین عابدینی
سید آرین حقیقت

ـ مصدومان بستری در بیمارستان حضرت رسول:

علی هروانی
بهار کوچه باغیان
علی عرب نژاد
ملیکا فراهانی
محمد مهدی قدیمی

ـ مصدومان بستری در بیمارستان عرفان نیایش:

محسن رحمانی
محمد مهدی رسولی

اسامی قربانیان این حادثه نیز بدین شرح است:
 
سجاد پور احسان
علی حسین زاده
احسان صفایی
رحمان عقلمند
نیلوفر رادمهر
محمدجواد هوشنگی
محمدعلی ابوالفطحی
سارا رادمنش
محمدرضا فضیلتی نیا
مرد مجهول الهویه.
 
حال سه دانشجوی مصدوم وخیم است
 
خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: حال 3 نفر از دانشجویان حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد وخیم است.
 
وی فزود: در زمان حاضر وضعیت 6 نفر از این دانشجویان نامناسب است و از این بین حال 3 نفر که در بیمارستان‌های حضرت رسول اکرم (ص)، امام خمینی و عرفان نیایش بستری هستند، وخیم است.
 
خالدی در ادامه گفت: از بین دانشجویان مصدوم این حادثه 11 نفر در بخش ICU بستری هستند که از این تعداد دو نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شریعتی، 5 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام خمینی (ره)، دو نفر در بخش مراقبت‌های ویژه حضرت رسول اکرم (ص) و دو نفر در بخش مراقبت‌های ویژه عرفان نیایش بستری هستند. 
 
وی افزود: تعداد کل مصدومان این حادثه که در بیمارستان بستری هستند 25 نفر است که به جز 11 مصدوم در بخش مراقبت های ویژه بقیه که بیشتر دچار شکستگی هستند در بخش عادی بستری هستند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
اتوبوس شرکت واحد هیچگاه از بین نمی رود بلکه از نهادی به نهاد دیگر فروخته می شود.
به همین سادگی ! ده تا جوون پرپر شدند .
مال و جان و ناموس ملت بدبخت بازیچه یک عده
شهرداری به هر حال مسوول است. شهرداری مسوول است که چرا بالای کوه اجازه ساخت دانشگاه داده است.
اونایی را اول باید بازخواست کرد که نوک کوه رفتن دانشگاه ساختن .روح رفتگان شاد
هیچ کس پاسخگو نیست
کجای دنیا این هم کشته و جنایت هست؟
چطوره که تو موضوع وحشتناکی مثل همچین حادثه ی ملی که حال 80 میلیون ایرانی را خدشه دار کرده ، هیچ نظری ذیل این پست دیده نمیشه ؟؟؟
تابناک حیا کن سانسور رو رها کن !
سكته راننده اتوبوس ماله كشيدن بر بي مسئوليتي هاست!
مسئولین کجایید کجا
اسامی "قربانیان" این حادثه .... کلمه بهتری پیدا نکردی
یه کم احترام بد نیست مینوشتی فوت شدگان یا درگذشتگان حادثه ...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار