بازدید 6690

بارش برف مدارس آذربایجان شرقی را تعطیل کرد

کد خبر: ۸۶۳۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۹ 25 December 2018

اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اعلام کرد به دلیل سردی هوا و بارش برف، مدارس برخی از مناطق استان امروز سه شنبه تعطیل بوده و یا با تاخیر آغاز می شود.

به گزارش ایرنا به نقل از آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، امروز در منطقه نظر کهریزی شهرستان هشترود، همه مقاطع روستایی و مدارس استثنائی، پیش دبستانی و دبستان شهری در نوبت صبح، تعطیل خواهد بود و دوره های اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر، از ساعت 9 شروع به فعالیت می کنند.

بر پایه این گزارش، در منطقه خاروانا در شهرستان ورزقان نیز مدارس استثنائی، پیش دبستانی و دبستان شهری و روستایی در نوبت صبح، تعطیل و دوره های اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر، از ساعت 9 فعالیت خود را آغاز می کنند.

گزارش حاکی است: به دلیل بارش برف و سرمای هوا در شهرستان مرند نیز مدارس استثنائی، پیش دبستانی و دبستان روستایی در نوبت صبح، تعطیل و مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهری با یک ساعت تاخیر، از ساعت 9 شروع به فعالیت می کنند

بنا بر این گزارش، همچنین در شهر هشترود، مدارس استثنائی، پیش دبستانی و دبستان شهری و روستایی در نوبت صبح تعطیل است.

بارش برف از شب گذشته مناطق مختلف آذربایجان شرقی از جمله کلان شهر تبریز را فرا گرفته است.
بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی، در زمان حاضر شهرستان چاراویماق با یک درجه زیر صفر و بناب با 6 درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم ترین مناطق آذربایجان شرقی هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها