بازدید 5470

دعوت نمایندگان سراوان و زاهدان به هیئت‌نظارت

کد خبر: ۸۶۳۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 24 December 2018

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان از جلسه این هیئت برای بررسی فیلمبرداری از جلسه غیر‌علنی خبر داد.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه براساس آئین‌نامه داخلی قوه مقننه نمایندگان حق انتشار مطالب جلسات غیرعلنی را ندارند، گفت: بر همین اساس در جلسه بعدی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در روز (سه‌شنبه 4 دی) موضوع فیلمبرداری از جلسه غیرعلنی پارلمان درباره درگیری نماینده سراوان با مامور گمرک و انتشار آن در فضای مجازی، بررسی می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که امیر‌آبادی، عضو هیئت رئیسه مجلس عنوان کرده که علیم یارمحمدی نماینده زاهدان از جلسه غیر علنی فیلمبرداری کرده است، افزود: قطعا برای بررسی این موضوع از آقایان یارمحمدی و درازهی نمایندگان زاهدان و سراوان برای حضور در جلسه هیئت نظارت دعوت می‌شود.

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس تصریح کرد: در این جلسه اظهارات این 2 نماینده استماع و پس از آن درباره این موضوع تصمیم‌گیری می‌شود و گزارش آن اعلام می‌شود.

به گزارش تسنیم، پس از انتشار فیلم جنجالی نماینده سراوان در فضای مجازی، مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای غیرعلنی این موضوع را با حضور نماینده سراوان بررسی کرد. ساعتی بعد از این جلسه فیلمی از این جلسه غیرعلنی مجلس نیز در برخی از رسانه‌ها منتشر شد که نمایندگان در جلسه غیر‌علنی دیگری خواستار روشن شدن علت این موضوع شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل