بازدید 2645

انتصاب رئیس اداره رفاهی دانشجویان وزارت بهداشت

کد خبر: ۸۶۳۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴ 23 December 2018

در حکمی از سوی دکتر عباس عطوف‏ مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت،«علی محمدی فیض‌آباد» به عنوان رئیس اداره رفاهی دانشجویان این وزارتخانه معرفی و منصوب شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از مفدا، طی حکمی که از سوی دکتر عباس عطوف‏ مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی‏ تایید و به امضاء رسیده است، علی محمدی فیض آباد به عنوان رئیس اداره رفاهی دانشجویان این وزارتخانه معرفی و منصوب شد.

در متن این حکم که به تایید و امضای مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت، رسیده است، خطاب به «علی محمدی فیض آباد» رئیس اداره رفاهی دانشجویان وزارت بهداشت آمده است:

نظر به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی در امور رفاهی و حوزه خوابگاه‌های دانشجویی و با عنایت به موافقت معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به موجب این ابلاغ به عنوان «رئیس اداره رفاهی دانشجویان وزارت بهداشت» اداره کل دانشجویی این وزارتخانه منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌مندی از دانش و تجارب مفید مدیران امور دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و کارشناسان گرامی شاغل در ستاد و تعامل مثبت و سازنده با این عزیزان و همچنین ارتباط مستمر با دبیران شوراهای صنفی دانشجویان در جهت نیل به ماموریت‌های مهم و خطیر این اداره، موفق و موید باشید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس