بازدید 18876
خوانده می‌شوید؛

عملکرد مجلس شورای اسلامی در ماجرای «درگیری نماینده سراوان و کارمند گمرک» را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

روز گذشته و در حاشیه نماز جمعه، جمعی از دانشجویان عدالتخواه، با جمع‌آوری طوماری، خواستار برخورد با نماینده سراوان شدند. صحبت‌هایی از تجمع مردمی در روز یک‌شنبه مقابل مجلس هم به گوش می‌رسد. گروه‌های مستقل حقوقی هم در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده‌اند، حاضرند وکالت کارمند گمرک را بر عهده بگیرند تا در عوای قدرت بزرگان حقش ضایع نشود. و در کنار همه این‌ها پویش‌های مردمی در حمایت از این کارمند گمرک نشان از این دارد که افکار عمومی منتظر پایان این داستان مهم روز است.
کد خبر: ۸۶۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴ 22 December 2018

با گذشت چند روز از انتشار فیلم درگیری نماینده سراوان و کارمند دفتر مرکزی گمرک ایران، همچنان این موضوع برای افکار عمومی داغ و پرهیاهوست. ادعاهای عجیب نماینده مردم سراوان درباره ماجرای آن روز از یک سو و اخبار جسته و گریخته نامعتبر درباره سرنوشت کارمند گمرک از سوی دیگر، موجب شده تا مردم همچنان پیگیر این جریان خبری باشند.

روز گذشته و در حاشیه نماز جمعه، جمعی از دانشجویان عدالتخواه با جمع‌آوری طوماری، خواستار برخورد با نماینده سراوان شدند. صحبت‌هایی از تجمع مردمی در روز یک‌شنبه مقابل مجلس هم به گوش می‌رسد. گروه‌های مستقل حقوقی هم در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده‌اند، حاضرند وکالت کارمند گمرک را بر عهده بگیرند تا در عوای قدرت بزرگان حقش ضایع نشود و در کنار همه این‌ها پویش‌های مردمی در حمایت از این کارمند گمرک نشان از این دارد که افکار عمومی منتظر پایان این داستان مهم روز است. داستانی که در یک سویش صاحب قدرتی قرار دارد و در سوی دیگرش، شهروندی معمولی که سعی کرده وظایفش را درست انجام دهد.

در این میان اما واکنش مجلس شورای اسلامی ـ چه در سطح هیأت رئیسه و چه در سطح نمایندگان مجلس ـ بسیار بحث‌برانگیز بود.

از میان نمایندگان پرشروشور مجلس که از هر فرصتی برای دیده شدن استفاده می‌کنند کسی هنوز اظهارنظر نکرده و تنها یک نماینده(نماینده مردم بوکان) از میان ۲۹۰ نماینده مجلس رسما و با شجاعت این کار را محکوم کرده است. از آن‌ سو همان طور که در اخبار خواندیم، برخی نمایندگان مجلس با جمع‌آوری امضا به دنبال استیضاح وزیر اقتصاد و برکناری مدیرکل گمرک برآمدند.

حالا و با گذشت چند روز شما؛

* عملکرد مجلس شورای اسلامی در ماجرای «درگیری نماینده سراوان و کارمند گمرک» را * چگونه ارزیابی می‌کنید؟
* شما به هیأت‌رئیسه مجلس در این ماجرا چه نمره‌ای می‌دهید؟
* به نظر شما، تشکیل جلسه غیرعلنی برای بررسی این اتفاق ضروریت داشت؟
* به نظر شما، حمایت صنفی نمایندگان مجلس از نماینده سراوان در جایی مانند مجلس موضوعیتی دارد؟
* بهترین واکنش از سوی مجلس در این ماجرا چه می‌تواند باشد؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۳
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۴۲۵
مجلس نشون داد که خیلی از مردم فاصله گرفته
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
قبلا هم همینطور بوده مال الان نیست فقط فضای مجازی کمک کرده که این مسایل را مردم متوجه شوند به همین خاطر هم می گویند که فضای مجازی محل فساد است
مظلوم
| Netherlands |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
نفرمائید ، مجلس در راس امور
است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
عملکر مجلس در این خصوص شرم آور بود.
برو داداش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
جناب دوزارهی
همونگونه که خودت گفتی
بهتره بری
استعفا بده برگرد دانشگاه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
به نظرم داستان های نمایندگان تمومی ندارد بعد این نماینده حالا هم نماینده شبستر گردن میشکند ، بهتر است به مسایل مهمتر پرداخته شود امریکا در خلیج فارس جولان میدهد
ناشناس
| Germany |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
مجلس در راس امور است اما نه در روند معاش مردم بلکه در پرورش و معرفی ژنهای خوب.
ميثم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
اميدوارم به استعفا ختم نشه و به ابهامات رابطه نماينده با وارد كننده بزرگ خودرو رسيدگي بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
این مجلس کلکسیونی از شاهکارهای بی بدیل در تمامی عرصه ها از ناکارامدی، سهم طلبی، و ... به نمایش گذاشت که در تاریخ ادوار مجلس شاهکاری بی نظیر است .
وقتی که طرف کلی خرج می کنه بیاد مجلس خوب عواقب چنینی هم به دنبال داره دیگه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
از آن روزی که با تیغ نظارت استصوابی مجلس از صالحان تهی شد این فاصله بوجود آمد
Reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
اینکه کمیسیون مجلس تصویب کرد یعنی یک خرج اضافه حکومت ما حکومت اسلام و علی هست من از شما میپرسم اگر امام علی الان حضور داشتن و میدیدن کهمالک اشتر این فحاشیا رو میکنه چیکار میکردن ایشون؟طبق کاری که مجلس کرده پس امام علی هم میگفتن مثلا از این به بعد یکی قبل مالک بره تو شهر هماهنگیا رو انجام بده بعد مالک وارد شه؟؟؟ واقعا متاسفم برای مجلس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
طبق قانون مجازات اسلامی فرد فحاش باید تعزیر بشه و در ملا عام شلاق بخوره.
حالا هر کی می خواد باشه.
جوامع بزرگی که از هم پاشیده شدن علت اساسیش این بود که قوانین فقط در مورد ضعفا اجرا می شد و اغنیا از اون معاف بورن.
تو خود بخوان حدیث این مجمل
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
کار هر سه تاشون بسیار زشت و ناپسند بود




مخصوصا توهین به ایرانیان بزرگوار
سید علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
به نظر من باید برخورد قاطعی با کارمند خاطی گمرک و نیز شخصی که فیلم گرفته و انتشار داده باید با اشد مجازات برخورد گردد . چه معنایی دارد همه به خود اجازه بدهند شان مجلس را پایین بیاورند . این نماینده مردم در مجلس است باید با سایر افراد جامعه فرق داشته باشد
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
فکر می کنم به عنوان نمونه از نظر مردم نسبت به این موضوع همین کامنتارو پرینت بگیرید و برای رئیس مجلس بفرستید و حتما ذکر کنید که حتی یک کامنت هم در حمایت از مجلس نوشته نشده. بهتره برای اینکه دید مردم نسبت به مجلس، دولت و نظام از این بدتر نشه یه کار واقعی در جهت نظر و خواست مردم انجام بدید. این اعتمادهای از دست رفته به این راحتی ها بازنخواهد گشت.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
واحد نظارت مجلس به وظیفه خود عمل نمی کند و باید واحد نظارت مجلس توبیخ شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
قرآن میگه حاسبو قبل ان تحاسبو . اما متاسفانه مجلسیها بجای اینکه با نماینده هتاک برخورد کنند میخواهند با وزیر و مردم برخورد شود .اما یادتان باشد دادگاه خداوند و دادگاه مردم توصیه پذیر نیست و عدالت را اجرا خواهد کرد
پیک موتوری
| Netherlands |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
صندلی مجلس تبدیل به سکوی پرش شده.از اولین روزهای که نماینده وارد مجلس می شودهدف بعدی را وزارت و ریاست جمهوری می بیند و در این راه به هزاران رأی. ممکن است بارها خیانت کند
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
نمایندگان مجلس و مسئولین قضایی، دولت ، حوزه و ... نشان دادند که وقتی حق با مردم است که منافع خودشان یا دیگر همکارانشان در خطر نباشد و به نظر می رسد این کار عاقلانه ای است. چرا که همه انها مشابه هم هستند.
سلیم
| Germany |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
عالی بوده دمشون گرم همین حوری ایشالله پیش برند 1400که هیچ 1398 نمیبینند انشالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
خیلی وقته عملکرد مجلس و حتی دولت برامون مهم نیست شرم آورترین دوره سیاسی کشور رو داریم می بینیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
نمایندگان مجلس برای بهبود وضعیت مردم چه کرده اند که خود را تافته جدافته از ملت میدانند
مرا به خیر تو امید نیست شر مرسان.
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
اگر قرار بود که مردم عادی برترین و بهترین تصمیم گیرندگان و انتخاب کنندگان باشند، دنیا این شکلی نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
بهترین نظر مال اقا میثم بود...البته خیلیها لو میرند پس نمیزارن
محمدتبریزی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
به درد دانشگاه هم نمی خورد با این افکار و زبانش............
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
عملکرد مجلس مطلوب جامعه نبود بدلیل اینکه منافع صنفی را به منافع عمومی ترجیح داده شد .
به هیئت رئیسه مجلس نمره قبولی نمی دهم ن
جلسه غیرعلنی عینیت حیف و میل بیت المال بود.
مهدی
| Germany |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
همانگونه که آقای عبدی گفت!
از مسئولان و نمایندگان بیشتر از این انتظار. نباید داشت .
توهین نهادینه شده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
خروجی نظارت استصوابی که حتی به مردم در مورد نحوی نظارت توضیح نمی دهد همین است
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
نه تو را خدا همون مجلس بمون اونجا بیشتر بهت نیاز دانشگاه نرو اصلا جای مناسبی شما نیس قربان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
انشا الله که این نماینده سراوان استعفا بدن و کلا برن خونه بشینن و فقط برنامه محله گل و بلبل را ببینن،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
یک چیز تو این قضیه مشخص شد، اونهم جایگاه مجلس و دیگر جلسات غیر علنی مجلس.
مثل این که مجلسی ها یادشون رفته که خدمتگزاران ملت هستند نه سروران ملت، جایگاهشون را فراموش کردن. حداقل برای دوره بعد انشا الله که مردم می دانند که چه خدمتگزارانی را به مجلس بفرستند.
اکثرا فقط به فکر منافع شخصی خود هستند، بیخود نیست که همچنان در حوزه کشوره های جهان سوم درجا می زنیم.
جعفر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
آقاي جنتي حرف قشنگي زده بودمتاسفانه كساني نماينده ميشوند كه تا ديروز حتي يك لحظه در منسب مديريت و حتي اداري نبودند
بدتر از این نمیشد. فقط دفاع از همکار بود و نه توجه به مردمی که بهشون رای دادند.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
به مدد موبایلهای دوربین دار و فراگیر شدن اینترنت خوشبختانه اعمال و رفتار زننده و دور از شان مسولین به میزان قابل توجهی در معرض دید عموم قرار گرفته و چنانچه حکومتها واقعا دنبال پاکسازی و رسیدن به حقیقت باشند باید از افرادی که اینگونه خطاها را در معرض قضاوت و برای رسیدن به حقیقت کمک میکنند ، باید مورد تشویق و تقدیر قرار دهند .
ولی متاسفانه در جلسه غیر علنی مجلس که فیلمش دوباره با یکی از همین دوربینها ضبط و پخش شد شاهد بودیم که ریاست محترم مجلس بجای شکافتن ماجرا و بازخواست نماینده خطاکار بدنبال فیلمبردار می گشتند و ظاهرا کارمند گمرک را هم از آن دفتر جابجا کرده اند
متاسفانه سالهاست که به بیراهه میرویم و از اعتراف به اشتباهات و تغییر مسیر نیز بشدت ممانعت میکنیم
اکبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
علی
| Germany |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
فقط انگشت اتهام به سمت فیلمبردار و کارمند گمرک و فردی که نماینده فحاش رو بیرون کرد ه ...بود . انگار که نماینده اونجا حضور نداشت؟؟!!!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
خیلی خیلی بد عمل کردند. من خجالت می کشم که چنین افرادی نماینده من هستند. بروید از کشورهای غیر مسلمانی مثل کره و ژاپن باد بگیرید..
مقصر صد در صد نماینده خاطی هست که شروع به فحاشی کرده و باید پاسخگو باشه . در ضمن ایشان در گمذک چه می کرده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
مردم عزیز،اصل مطلب رو فراموش نکنید ایشان در گمرک چکار میکرده؟؟؟نگران حوزه استحفاظیشون بودن یا ......؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
درسته که رفتار نماینده اشتباهو غیرقابل دفاع است ولی اگر به جای یک نماینده بلوچ یکی از نمایندگان تهران به گمرگ مراجعه کرده بود احتمالا با احترام و خارج از نوبت وقت ملاقات بهش داده میشد.پس اینکه موضوع تا حدودی تحقیر قومیتی بوده هم باید بهش توجه بشه
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
کاملا درست در زمان حضور در گمرک دنبال چه کاری بودن ایا از مجلس ماموریت داشتن یا برای خودش و کار خصوصی رفته یا پی کار دیگران حضور ایشون در گمرک باید مشخص بشود
در هر کشوری نماینده پارلمان میگفت : "خاک بر سر کشوری که من نماینده اشم" اون نماینده رو بی آبرو میکردن

اینجا حمایت هم میکنن.
پاسخ ها
123
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
توی کشور های پیشترفته طرف از تلفن اداره تماس شخصی میگیره مجبور به استعفاش میکنن اونوقت اینجا طرف به مملک خودش فحش میده اونوقت بقیه نماینده ها ازش طرفداری میکنن اونوقت میکنن ما ارق ملی داریم واقعا جای تاسف داره تاسف و باز هم تاسف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
واقعا خاک برسر ما و صد افسوس بر ما که نماینده ای چون تو داریم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
این رفتار و خطاها و مشکلات همیشه بوده ولی اندک کسانی را که شاهد بودند را یا جرات ابراز نداشتند و یا قدرت و جسارت لازم و کافی برای انتشار را نداشتند
ولی الان به کمک امکانات دوربینها و اینترنت خوشبختانه افشا میگردند و باید از این امکانات نهایت استفاده را ببریم
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
دقیقا الان کل ملت ایران از این نماینده شاکی هستند و باید توبیخ شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
از این مجلس توقع بیشتری نمیتوان داشت
در بسیاری از شهرهای استان خوزستان نماینده ها برای اخذ رای علناً هدیه و ارزاق به مردم میدهند تا با 7-8 هزار رای که کلاً براش یک میلیاردهم خرج نمیکنند، فقط وارد مجلس بشن و بعدش .... . و اون مردم بدبخت که پول و یا کالا گرفته هم میدونه هر کی بره مجلس برای اون خیلی فرق نخواهد کرد و لذا میگه یه مو از خرس کندن هم قنیمته
اگر مجلس درستی داشتیم اینقدر قانون گریزی در کشور نداشتیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
خاک بر سر من که به همچین آدمایی رای دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
از همه مردم ایران حلالیت میطلبم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
این آقا گفته برمیگرده و درس و تخته و داشنشگاه منتظرش هستن، میخوام بگم ایشون چه دانشجوهایی میخواد تربیت کنه واقعا
مجلس رفتاری افتضاح تر ازین نمیتونست انجام بده...
مجلسیان به فکر منافع شخصی خود و یا هم حزبی هایشان هستند مردم کجای کارند؟ بدا به حال کسانی که به اینها رای دادند و وای به حال شورای نگهبان با نظارت استصوابی!چگونه جواب خدا و قسم خدمتتشان را میدهند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
باید هم حمایت میکردن چون همه سروته ی کرباسن.
عملکردشان بسیار افتضاح بود چرا که باید خود نماینده خاطی را بعلت توهینی که هم به کارمند و بعد از آن به کشور با گفتن واژه زشت و به دور از ادب (خاک برسر مملکت) کرد توبیخ می کردن
برای در راس اموربودن اول باید در راس اخلاق باشند
وقتی به وضع کشور نگاه میکنیم بیش از این هم نباید انتظار داشت. این نماینده ها ما حصل نظارت استصوابی هستند و نه شایسته سالاری. مردم هنگام انتخاب بین بد و بدتر مجبورن انتخاب کنند...
پاسخ ها
ابراهیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
نظارت استصوابی چی بود این وسط؟ شایسته سالاری توی انتخاب نمایندگان وظیفه من و شما (یعنی مردم) است اینکه ما به عنوان مردم از مسئولیت فرار کنیم خودش نوعی توهین است.
کی به این بابا رای داده؟ چرا باید دوباره به این بابا رای داده بشه اگه بیاد و در جرگه نامزدها قرار بگیرد؟
کاربر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
در پاسخ به ابراهیم
برادر عزیز
مگر کاندیدای شایسته داریم تا انتخاب شود قریب به 90 درصد نمایندگان کنونی مجلس شایستگی نمایندگی مردم را ندارند متاسفانه
در زمان مشروطه کلی خون ریخته شد تا مجلس بوجود بیایید تا حاکم منتقد کند و وکیل الرعایا باشد ولی الان نماییندهای مجلس وکیل الدوله هستن
تقریبا شبیه فیلم های هندی بود.

دور از واقعیت با چاشنی توهین به شعور بینندگان و هالو فرض کردن مردم.
شرم آور مثل خیلی مسائل دیگه ...
متاسفانه نماینده مذکور آبروی مجلس را فدای عدم کنترل خود بر رفتارش نمود و بدتر از آن پس از انجام تخلف به جای عذرخواهی با زدن انگ مذهبی و قومی و غیره به کارمند سازمان گمرک و شهروند معترض در جهت دفاع ظالمانه از خود بر آمد. در اینجا نه تنها نباید این پرونده مختومه شود بلکه بایستی بی احترامی ایشان و فحاشی به کارمند بنا بر قانون مجازات اسلامی و بر اساس مساوات و عدالت رسیدگی و دلیل حضور ایشان در گمرک مشخص و در صورت انجام هر گونه تحلف با ایشان برخورد و مشخص گردد چرا از قوم و مذهب برای این رفتار زشت سوء استفاده نموده است! مردم ما شان مجلس را می دانند و افسوس می خورند که این نماینده نما در بین نمایندگان مجلس اسلامی ماست
هر چه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک !
افتضاح به معنای واقعی کلمه، من خواستار تشکیل کمیته ای برای بررسی سوابق تحصیلی تمامی نماینده ها هستم، هر نماینده ای که مثل نماینده سراوان مشخص بشه ، تقلب علمی داشته اند باید فورا اخراج بشوند
چرا درباره ماجرای این نماینده یک طرفه قضاوت شده؟ مردم ظاهر بین هستن، چون نماینده به کارمند گمرک توهین کرده زود قضاوت میکنند. در حالیکه آن طرف قضیه رو نادیده گرفته اید. ایشان یک وقت قبلی با رئیس داشته و 40 دقیقه معطل شده، خب هر شخص عادی هم در این شرایط عصبانی میشه، ضمنا فیلم به وضوح تقطیع شده و ما از قبل از فیلم اطلاعی نداریم، شاید کارمند هم به این نماینده گستاخی کرده، پس این موضوع رو اینقدر یک طرفه قضاوت نکنید، ضمنا با آن شهروندی که با گستاخی در اموری که به او مربوط نیست دخالت کرده و نماینده رو از اداره با زور بیرون میکنه باید برخورد بشه. ضمنا مملکت امور مهم تری داره
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
آهان، حالا منتشر شد، دمت گرم تابی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
حرفات خیلی شبیه حرفهای سوژه مورد نظر بود. خودش نیستی احیانا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
نماینده وقت قبلی نداشته ، معطلیش هم با توجه به دوربینهای گمرک ده دقیقه بوده.با مقدمه نادرست دنبال نتیجه درست می گردی؟ اون شهروند هم به مصداق کلکم راع و کلکم مسئول به مسئولیت اجتماعیش عمل کرده. چی شد ؟ اینجا نهی از منکر نباید داشته باشیم؟
رامین
| Netherlands |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
هنوز خیلی عقبی. فیلم ها هم باز بینی شد معلوم شد که دروغ بوده. هیچ معطلی هم نبوده. در ضمن اگه وقت قبلی هم داشت مطمئن باش پشت در نمیموند. حراست که نمیتونه همین طور ول کنه طرف بره تو. شاید داخل ماشینش چیزی هست. به هر حال مامور حراست مقصر نبوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
کاش یکم بهتر مینوشتی که نیت مغرضانت مشخص نشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
از ماجرای لکسز هم بگو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
تو هم از اونایی احتمالاً. داری همه چیز رو می بافی به همدیگه.
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
بهترین کار رو که همون شهروند گرامی انجام داده که نماینده رو بیرون کرده. اونجا یه زن هم ایستاده بود که تو تصویر هم عکس العملش رو نسبت به توهین های این آقا می بینید. براش غیرمنتظره و سنگینه. پس باید این آقا رو مینداختن بیرون قبل از اینکه کار به جاهای باریک بکشه. اگه کارمند فحش رکیک هم داده باشه باز هم ایشون نباید فحاشی می کرد. اگه نمی تونه خودشو کنترل کنه نماینده نشه. کسی که مجبورش نکرده
اکبر
| Germany |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
علاوه بر همه اینهایی که دوستان گفتن نماینده مزبور دنبال کار مردم نبوده بلکه دنبال خودروهای توقیف شده این وارد کننده بوده ؟؟؟نماینده مردم؟؟؟؟؟
ناشناس
| Russian Federation |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
من حرف صحیحی زدم و همچنان معتقدم باید بی طرفانه قضاوت کرد یا اصلا قضاوت نکرد. ما قبل از فیلم را ندیدیم چه شده پس معیار قضاوت نباید فیلم به تنهایی باشه
مهیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
نشنیدی به مردم چی گفت ؟ نمیدونی واسه ترخیص لکسوس اونجا بوده؟ یک مرد با سواد فرهیخته مثل اراذل و اوباش حرف میرنه؟ , با مردمی امثال شما بایدم اینا نماینده بشن تو سرتونم بزنن میگین حتما یه دلیلی داره که ما نمیدونیم.
مجلس خیلی خراب کرد.
باید نماینده سراوان اخراج بشه.
نه اینکه 40 تا امضا جمع بشه برای حذف وزیر و ریس گمرک
و تنبیه فرد دوربین به دست و کارمند
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
فکر کردن هنوز عصر حجره
با توپ و تشر و افترا می توانند خودشون را مظلوم جلوه بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
آماده ریزش شدید رای اصلاح طلب ها در انتخابات 98 باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
صد رحمت به عصر حجر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
اسامی هر ۴۰ نماینده ای که طومار جمع کردند باید منتش بشه تا مردم اونها رو بشناسند و د انتخابات بعد بایکوت کنند. این اتفاق هم اگر نیفته مملکت بیش از این دوام نخواهد آورد.
عملکرد مجلس= صفر تمام
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
منفی 80 میلیون بهتره
فضای مجازی باعث شده "ظلم" و "زورگویی" برخی مسئولین به مردم دیده بشه حداقل!
مجلس هم مثل بقیه اصناف عمل میکند. مثلاً اگه برای یه هندونه فروش مشکلی پیش بیاد همه هندونه فروشا طرفشو میگیرن و ازش دفاع میکنند.
از حالا به بعد باید اسم مجلس رو عوض کنیم و بگیم اتحادیه صنف نمایندگان مجلس شورای اسلامی یا مثلاً سندیکای کارمندان ساختمان مجلس شورای اسلامی
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
واقعا همون سندیکا هم براشون زیاده .
مجلس افتضاح عمل کرد
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
نه خیر مجلس خیلی افتضاح عمل کرد
بد بد بد
مگه ما اجازه داریم در خصوص اربابان خودمون هم اظهار نظر کنیم.رعیت رو چه به حق اظهار نظر در خصوص بزرگان و اربابان
ممنون از لیست امید که امید را از ما گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
امید چند منه؟
همشون سر و ته یه کرباسن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
از الان سقوط آزاد لیست امید و اصلاح طلب ها شروع شده
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
بهتره این قضیه حزبی نشه تا ازش سواستفاده کنن. فرقی ندارن تو این زمینه ها همه عینه همن
سلام مجلس برای ملت هستش حتی حقوق نماینده مجلس ضایع بشه دلیل نیست ایشون علنی فحش بده اون نماینده ای از بین ملت هست
مشت نشانه خرواره مجلسه. این مجلس همه یه شکلن تمامه ماجرا
در هر صنفی معمولا هم صنفی ها کار ندارند که حق با کیه
و فقط طرف هم صنفی خودشون رو میگیرند
در مجلس هم همین طوره
فقط یادمون باشه: نماندگی مجلس صرفا یک شغل است، نه اینکه واقعا نماینده باشه
کار با نماینده سراوان ندارم که فحاشی کرده، فقط روی سخنم با اونهاست که طرفداریشو کرده اند
معل.م شد که این خانم ها و آقایون نماینده، فقط به فکر این هستند که کسی از این به بعد باهاشون مخالف نکنه
چون فقط به فکر قدرت خودشون هستند
از اینجا فرق پارلمان کشور عزیزمون رو با کشورهای مردمی تر متوجه شدید
فرقی نداره که نماینده از چه جناحی باشه، همینکه نماینده شد، با احتمال بالا اخلاق را کنار خواهد گذاشت
و به فکر جبران هزینه هایی هست که برای نماینده شدن کرده
عزت زیاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
برادر ارجمند مگر مجلس جای هم صنف بازی در آوردنه
نا امید کننده.

توهین آمیز نسبت به مردم.
مجلس قانون گريز. نمره كه صفره. اما شفاف سازي بشه اين نماينده در گمرك چ كاري داشته ؟
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
فکر کردی جوابشون چیه؟
یه تومار الکی درست می کنند که کار مردم رو زمین مونده بوده رفته دنبالش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
لکسوس خودرو زیبایی است کاش ما هم لکسوس داشتیم
متاسفانه من از این مجلس و مجالس ادوار گذشته چیزی ندیدم، جز خودخواهی ....... تا حالا کودوم مجلسی اومده درد مردم را بگه یا اگه گفته درستش کنه ،قانون پشت قانون ، کو ضمانت اجرایی وقتی خودت بهش اعتقاد نداری
واقعا به حال همچین مجلس و رییس مجلسی که اینطور از موقعیت خودش سو استفاده میکنه باید گریست
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
شما گفتید به حال این مجلس باید گریست نه عزیز باید به حال این مردم گریست ، که اینها نمایند این مردم هستند
هرچه بگندد نمکش می زنند
وای به روزی که بگندد نمک
ارباب رجوع میگه : خاک بر سر مملکتی بشه که تو نماینده مجلسش هستی.

نماینده : بله خاک بر سرش بشه.
نماینده به ملت توهین کرد ولی هیچ برخوردی باهاش صورت نگرفت کافی بود یه فرد معمولی اینکار رو میکرد هزار انگ سیاسی بهش میچسبوندن. و واقعا متاسفم برا این مجلس و نمایندگانی که برا خیلی موارد مهمتر حاضر نیستند وزیری رو استیضاح کنند و با لابی گری امضا پس میگیرند ولی بخاطر دعواهای شخصی و نشان دادن قدرت دنبال انتقام و استیضاح هستند. اینها گوشه ای از شخصیت اکثر مسئولان ما هستند. من به شخصه در رای گیری همچین مجلسی شرکت نمیکنم
مجلس اين دوره عملكردش در نمره 7 است.
استيضاح هاي تمسخرآميز و بي اثر
.........
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
اونوقت اون هفت رو به چی یا کی دادی؟؟؟
به نظر من فقط باید اخراجش میکردن . حالا نمیدونم مردم سراوان به چی این بنده خدا دلخوش کردن به دشنام گویش به شخصیتش به چه وقتی طبع بلند نداشته باشی ظرفیت نداشته باشی میشی این مثل یه ادم عادی میشتی توصف تا نوبتت بشه
مگه توقعی غیر از این هم داشتین . این ملت بعد از این همه فداکاری حتی مسئولین خودشون هم دلشون برای اونها نمیسوزه و تو دنیا هم همه در حال تحقیر اونها هستند و این موضوع تو اجتماع مردم هم نفوذ کرده و روابط اجتماعی مردم رو تحت تاثیر خودش قرار داده طوری که مردم هم دیگه به هم اعتماد ندارند
تأسف‌بارتر از همه، دستور رييس مجلس براي يافتن فيلمبردار!!!
عملکرد مجلس شورای اسلامی در ماجرای «درگیری نماینده سراوان و کارمند گمرک» را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
ـ پاسخ : افتضاح ... مجلس بجای طرفداری از مردم ، طرفداری از نماینده ای کرد که بدنبال ایجاد رانت برای شخص ثالث و قطعا منافع شخصی خودش بود . مجلس باید مشخص کنه : آیا نماینده مردم هستن یا نماینده یه تعداد افراد محدود که برای اونها رانت و برای خودشون منفعت ایجاد کنن . ضمنا هرچه زودتر پسوند "اسلامی" هم از مجلس حذف بشه چون رفتار اکثر نمایندگان با هیچ دین و مذهبی جور در نمیاد .

شما به هیات‌رئیسه مجلس در این ماجرا چه نمره‌ای می‌دهید؟
ـ پاسخ : صفر ...


به نظر شما تشکیل جلسه غیرعلنی برای بررسی این اتفاق ضروریت داشت؟
ـ پاسخ : بهیچوجه نباید تشکیل میشد ... همونطور که تابناک بخوبی تشریح کرد که هزینه هر جلسه چند میلیارد میشه ، این هزینه ها از بیت المال میره و باز هم این همه هزینه مادی و حیثیتی برای رانت یک نفر !!! موضوعات بسیار مهم کشوری میره در نوبت های چند ماهه ، اونوقت این مورد بلافاصله بررسی میشه ؟!؟!؟!؟

به نظر شما حمایت صنفی نمایندگان مجلس از نماینده سراوان در جایی مانند مجلس موضوعیتی دارد؟
ـ پاسخ : بهیچوجه ... کدوم صنف ؟!؟! اینها نماینده مردم هستن برای قانونگذاری و نماینده خطاکار برای کار غیرقانونی و منفعت شخصی فحاشی میکنه ؟!؟!؟!؟! این اصلا جای دفاع نمیذاره ، بلکه برعکس برای کل حکومت شرمساری و ننگ پدید میاره .... مجلس جای دفاع از حقوق مردم هست نه دفاع از رانت خواری یک نفر . در واقع مجلس باید از کارمند گمرک دفاع کنه .

بهترین واکنش از سوی مجلس در این ماجرا چه می‌تواند باشد؟
ـ پاسخ : اخراج نماینده خطاکار ، عذرخواهی از همه مردم بابت این رفتار
ما بخاطر از بین بردن این رفتارهای مشابه و تبعیض ها انقلاب کردیم !!!!
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
خوب میدون انقلاب رو زدن به نام کاری که کردین دیگه چی میخوای. زیاده خواهی نکنید لطفا
جانبدارانه البته به نفع خطاکار
کاری که این نماینده کرده یک طرف ، طلبکاری او در مجلس بدتر از کار قبلیش بوده . او میتونست با یک عذرخواهی قائله رو پایان بده و این همه هیاهو بپا نشه و وقت پر هزینه مجلس گرفته نشه / آیا مردم رای دادند که مجلس وقت خودشو روی برخورد شخصی اش با یک کارمند وظیفه شناس تلف کنه ؟ به نظر من بجز مجازات ایشان میبایست هزینه وقتی رو هم که از مجلس تلف کرده بپردازه .
البته نباید هم براش خیلی مهم باشه ایشون بجای نمایندگی به تجارت و واردات ماشین مشغول است .
تکلیف نماینده ای که زد تو گوش پلیس چی شد ؟
با نماینده گلابی خور که به تهرانی ها توهین کرد چه برخوردی شد ؟
نماینده ای که پشت تریبون فحش ناموسی داد ، از مجلس اخراج شد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
این آدم هایی که شما گفتید هیچ کدوم لیست امیدی نبودن
ما از لیست امید، امید داشتیم که نا امید شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
صحبت لیست امید و غیر امید نیست. صحبت صنف نماینده مجلسه
حتی اگه کارمند گمرک توهین میکرد منتخب مردم حق استفاده از چنین الفاظ زشت وزننده ای رو نداشت وباید قانونی پیگیر میشد هرچند اون بنده خدا توهینی نکرد ودر ادامه به خاطرسوء استفاده از احساسات قومی ومذهبی ودروغ علنی باید برخورد بشه
مایه تاسف بود
این مجلس اسلامی نیست
متاسفانه قدرت مسیولین را از مردم دور نگه داشته است
مجلس..... فقط به موضوعاتی میپردازد که برایشان فقط سود داشته باشد نه هزینه این وسط مردم اصلا چکاراند بجز حضور پرشور درانتخابات در مسایل مختلف اطهار نظر کنند. مردم ایران فقط فقط باید رای بدهند وهزینه .
عملکرد مجلس: کاملا خنده دار
عملکرد هیأت‌ رئیسه مجلس: کاملا خنده دار
تشکیل جلسه غیرعلنی برای بررسی این اتفاق: کاملا خنده دار
عملکرد کارمند گمرک: صد در صد صحیح
عملکرد فیلمبردار: صد در صد صحیح
عملکرد شخصی که نماینده مجلس را بیرون کرد: صد در صد صحیح
به چه دلیل نماینده به خودش اجازه میده به کارمند وظیفه شناس فحش بده اون هم جلوی یک خانوم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
اینها که میگی خنده دار نیست و برعکس گریه دار و مایه تاسفه برای کل مملکت
از مجلس بندازنش بیرون
واقعا مجلس برای حل مشکلات ومعضلات وتشکیل جلسه غیر علنی برای حل انها برای یک موضوعی که بی ارزش میباشد تشکیل جلسه غیر علنی میدهد یعنی اینها اینقدر وقت کافی دارند که برای یک نماینده هتاک حق به جانب تشکیل جلسه میدهند متاسفم برای مجلس
بعد از مجلس اول و ششم عملا مجلسی نداشتیم.
بیشتر دورهمی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
بله واقعا مجلس ششم عالی بود.
به درستی مشخص شد که مجلس شورای اسلامی در جهت عکس خواست و ا حترام مردم حرکت میکنه و یه آدم بی ادب رو به جای تنبیه کردن بالا میبره و هر روز از این باغ گل یه عطری میاد ، نماینده ها خودشون رو بالاتر از مردم میدونن و در کلیپی که این آقای نماینده سراوان در فضای مجازی گذاشت ، به همه چی خودش رو وصل کرد تا بتونه اون بنده خدا رو محکوم کنه ، دقت کنید ( توهین به قوم بلوچ، توهین به اهل سنت ، توهین به نظام ، توهین به نمایندگان مجلس ، توهین به همه ، توهین به این توهین به اون ، خلاصه هر چی تونست بست به ریش این بنده خدا ) تو مجلس هم که اون کلیپ بیرون اومد که این آقا چطوری بقیه رو تشویق به حمایت از خودش می کرد و سابقه دانشگاهی و استفاده از پایان نامه دیگری هم که بهش اضافه شد . خلاصه باید اون کارمند رو تشویق و این نماینده رو اخراج میکردن که دقیقا برعکس شد
باید با نماینده به خاطر سوء استفاده از موقعیتش برخورد شود. کارمند گمرک وظیف اش را به درستی انجام داده است.
نمایندگان باید مدافع حقوق مردم باشند نه ضایع کننده حقوق آنها
تشکیل جلسه غیر علنی در مجلس توهین به شعور مردم بود. فرد اصلی وظیفه شناس که از خودش دفاع کند در مجلس حضور نداشته است. نمایندگان یک طرفه به قاضی رفته اند. اتفاقا خودشان را هم قاضی قرار داده اند.
میشه حدس زد این همه استیضاح های مسلسل وار می تونن انگیزه ها، حب و بغض ها و تسویه حساب های شخصی و خط و نشون کشیدن های نمایندگان امتیاز گیر برای دولت باشن. دیگه چطور میشه باور کرد که کسی برای انگیزه خدمت چنان تبلیغات و رقابت هایی بکنه. مجلس و مجلسیان با نوعی مصونیت نانوشته سعی در کسب منافع خودشون دارن.
عملکرد مجلس مصداق سؤ استفاده از مقام و بود و نحوه واکنش مجلسی ها به این اتفاق بی اطلاع فرض کردن ملت بود
اگر غیر از این بود باید تعجب میکردیم. همه چیزمان به همه چیزمان می آید. مردم و فرهنگ و اقتصاد و دولت و مجلس و سایر ارگانها کاملا به هم می آیند
مجلس و هیات رئیسه که نتنها صفر که عملکردی منفی داشتند و فراموش کرده اند که ایشان نماینده همان کارمند بعنوان یک ایرانی و فرد در این کشور هستند و نباید موضوعات اجتماعی در پشت درب های بسته صورت پذیرد
تمامی نمایندگان مجلس باید بابت این رفتار از تمامی ملت ایران پوزش بطلبند و از حقوق مردم از جمله این کارمند دفاع کنند
من از مجلس نا امید شدم از مجلس،دیگه رای نمیدم
تکلیف نماینده ای که زد تو گوش پلیس چی شد ؟
نماینده سراوان تو گمرک چکار میکرده؟ لابد داشته برای مدارس سراوان شوفاژ سفارش میداده
این بار هم عملکرد مجلس ضعیف بود....مثل اکثر مواقع دیگر...
نمایش ظلم به مظلوم ( کارمند گمرک) و حمایت از ظالم (نماینده مجلس) بود. مجلس با این جلسه و دفاع بی جهت از نماینده ای که ولی نعمتش خواستار ادب از او شده بود ، نمره مردودی گرفت.
نفرت انگیز
کار مجلس در این اوضاع نابسامان کشور چبست و تاکنون چه اقدامی انجام داده توهین کرده تازه طلبکار هم است
نماينده بايد نوكر مردم باشه نه اينكه با درخواست بي قانوني از كارمند به اون ناسزا بگه . چهل امضا براي استيضاح وزير جمع شده !!! عجيبه چقدر نماينده ها بيكارن كه هنوز زواياي اين عمل روشن نشده وزير رو ميخوان استيضاح كنن..
اکثرنمایندگان مجلس متاسفانه غرور وتکبرشان بخاطر ازادی قانونی شان زیاد شده و فقط بدنبال حزب و گروه خودشان هستن نه حقوق ملت وهر روز با تبانی دولت هزینه های مردم را افزایش میدهند یکروز بنزین ویکروز خودرو و ......اما یارانه ده ساله همان 45 هزارتومان است و بس
مجلس شده استیضاخ بازی و محل تسویه حساب شخصی نماینده ایی که نتونه درست صحبت کنه و مجلسی که بلافاصله تصمیمات احساسی بگیره دوتاییشون بر فنا هستند در ضمن وقت مجلسی که باید صرف مردم بشه دائم درگیر جدالهای سیاسی و باند بازی شده
تابناک عزیر خواهش میکنم این موضوع رو یه هفته بذار تیر اول باشه تا سیاه بازی نماینده ها به فراموشی سپرده نشود
اگه بعد از یک هفته کسی واکنش نشون نداد باید خون گریست
نشون داد نمایندگان نسبت به جایگاه خودشان، مردم و کشور چه نگاهی دارند.
مقصر صد در صد نماینده خاطی هست که شروع به فحاشی کرده و باید پاسخگو باشه . در ضمن ایشان در گمرک چه می کرده ؟
چرا این نماینده توضیح نمیده تو گمرک چکار داشته؟
امروز بدترین نهاد در کشور مجلس است و مسبب تمام نلبسامانی در کشور متوجه این ارگان می باشد.
این حوداث زیاد اتفاق میافتد فقط بعضی ها رسانه ای می شود .
نتیجه این که نشان میدهد مسولین از از مردم جدا شده اند
ناعادلانه و آبروریزی.نشان دادند نماینده مردم نیستند و فکرشان با مردم همخوانی ندارد
نمایندگان کرمانی خیلی خوبن
عملکرد مجلس صفر مطلق
عملکرد هیات رییسه مایه شرمساری
جلسه برا یاین موضوع لازم بود اما برای تنبیه نماینده نمای سراوان نه تهییج مجلس برای زورگویی به کارمند وظیفه شناس
نماینده ها نشان دادند برایشنا چیزی غیر از شان خود و امنینت خودشون اهمیتی نداره
بهترین کار میتونست ارجاع رفتار نامناسب ای نمناینده به کمیته مربوط بوداما دریغ از عقل و تدبیر در مجلس
اصولا سوال اساسی اینه مجلس الان کجاست که اینجور افرادی درش مشغول قانون گذاری هستن؟؟؟
باید با آتش به اختیار فرهنگی این نماینده را ابتدا مجبور به عذرخواهی در صحن مجلس شورای اسلامی از پیشگاه ملت شریف ایران کرد و با دادن استعفا از سمتش برکنار بشود.
آن کارمند را هم به خاطر قانون مداری و از آن فردی که فیلم را گرفته به خاطر روشن گری و از آن فردی که نماینده را بیرون پرت کرده به خاطر آتش به اختیار در حمایت از روحیه انقلابی و ظلم ستیزی تجلیل کرده و به آنها مدال افتخار داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
حتما بعدش هم آتش به اختیار غیر فرهنگی دخلش را بیارن؟؟
فاصله گرفتن از مردم
رعیت انگاری رای دهنده ها
توهین به ملت کشور و مخاطبین
خودخواهی و طرفداری از یک نماینده بی ادب
عوض کردن جای ظالم و مظلوم
حمایت از وارد کننده ها و سرمایه دارا
امنیتی کردن و سو استفاده از قومیت و مذهب
عملکرد مجلس شتابزده و هیجان زده بود و تحت تاثیر نظر یک طرف قضاوت کرد .
ضرورتی به جلسه غیر علنی نبود
حمایت صنفی به صحن مجلس ارتباط ندارد و انتظار از نمایندگان مجلس بسیار بیشتر بود
به هیات رییسه مجلس در این مورد از 20 نمره 10 میدم
باسلام.نماینده مجلس نفهمید که اون کارمند چاره ای جز اجرای دستور ما فوق خود نداره.سوال اینجاست ایا ان روزی که داعش به مجلس حمله کرد اگر کارمندان مجلس مثل همین کارمند به وظایف خود عمل نمیکردن چه فاجعه ای رخ میداد.کاش رییس مجلس میفهمید که اون کارمند وظیفش رو درست انجام داد. پا روی کلمه جلاله حق نمذاشت.
تازه روزهای خوبمونه
منتظر بدتر از اینها باشید
من نظر گذاشتم منتشر نشد، چون حرفم این بود که یک طرفه قضاوت نکنید. خب بهتر بود مینوشتی: خوانده نمی شوید!!!!
همانگونه که از گمرک مردم پرت ش کردن بیرون باید از مجلسم پرتش کنن بیرون
عملکرد مجلس بسیارظعیف بود بایستی نماینده استیضاح میشد نه کارمندگمرک
عملکرد مجلس خجالت آور بود. همه را محکوم کرد بجز نماینده. فیلمبردار ، ارباب رجوع، نماینده گمرک همه باید پاسخگر باشند.
عملکرد مجلس خجالت آور بود
اگر امام رحمه الله علیه الان بود، چه واکنشی نشان میداد؟ آیا این مجلس در راس اموره؟ این ماینده ها شیفته خدمت هستند یا تشنه قدرت؟ به قدری عجولانه و دستپاچه و احساسی در برابر واکنش یک کارمند واکنش نشان دادند که این انتقام گیری را در بچه ها میتوان مشاهده کرد نه در کسوت نماینده مردم ، اصلا این واکنش ها در حد مردم کوچه و بازار نیست، به یاد بیاوریم مرد عامی که زباله را بر وی مالک اشتر ریخت (ایشان را نمیشناخت) و مالک به مسجد رفت بدون هیچگونه واکنشی و وقتی مردم مالک را به او معرفی کردند از ترس زهره ترک شد و دنبال مالک برای عذر خواهی رفت و متوجه شد که مالک به مسجد رفته تا از خدا برای او طلب مغفرت کند
نقطه اوج فضاحت، صحبت های آقای لاریجانی در جلسه غیرعلنی است.
با سلام، حکایت زیر شاید یک بخشی از پاسخ سوالات فوق را بدهد.
دفاع از مجلس ودولت وباقی قوا صرفا وصرفا به دلیل اعتقاد مذهبی ست دفات می کنیم از شیعه گری مان که اگر اسیب ببیند جیزدیگری نداریم اقایان نیستند
باید حقوقی به اندازه حقوق یک کارمند به وی بدهند انوقت میفهمد که کارگران و کارمندان چه میکشند و انوقت میتواند به مشکل مردم بدبخت برسد وگرنه با حقوق 4 یا 5 میلیونی درد انها را نمیفهمد و مدعی میشود....
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
واقعا فکر می کنی یه نماینده 4 یا 5 میلیون حقوقشه؟ خیلی بیشتر از اینهاست. البته این فقط حقوقه. رانت و هدیه و این چیزا بماند
مجلس باید در هر حال نماد قانون و احترام به شهروندان باشه مجلس کنونی و البته مجالس قبل هم طوری با مردم رفتار میکنن انگار که یادشون رفته اونا وکیل مردم هستند و باید به مردم پاسخگو باشند
این واقعیتی کوچک از احوالات مجلس هست.
سر و ته همشون از یک کرباسه
افسوس به حال مجلسی که پشت نماینده ای در میاد که میگه خاک تو سر ایران، ایشون به خاطر توهین به کارمند دولت که هیچی، به خاطر توهین به کشور و ملت باید مجازات میشد
واقعا جای تاسف داره اینها نماینده مردمند؟؟؟؟
نظر ما مر دم که اهمیتی نداره . درازهی نماینده مردم مستضعف نیست .
امثال آقای درازهی اشتباهی بودند و اشتباهی رفتند مجلس .

متاسفم که برای هیچ و پوچ جلسه غیر علنی مجلس گرفته . و متاسفم که امثال درازهی توی مجلس هستند
آن کارمند حراست گمرک مستحق تشویقه . اگر برخی از مسیولین برای خودشان حقی فرا تر از قانون قایل نباشند همه چیز درست می شود از قانونگذار . بی قانونی دیدن ؟؟؟!!!!
واقعا متاسف هستم باعث شرمندگی است
مجلسی که با یک تکرار میکنم تشکیل بشه همین میشه
از ماست که بر ماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
والله غیر تکرار می کنمی هاشون هم که همچین تحفه ای نیستند و دنبال منافع جناحیشونن!
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
هیچ فرقی ندارن. تا زمانی که از رای مردم سواستفاده میشه نبید رای بدیم
نماینده ای که به راحتی از کوره در برود و ناسزا بگوید و فوحش دهد و بدتر از همه برای حقانیت خود و همراهی بقیه مسائل قومی و مذهبی را عامل موضوع بداند اوج بی نزاکتی و بی تدبیری وی است.نمایندگان یاد گرفتند هر جا بروند و هرچه بگویند حق با آنهاست و انتظار دارن در مملکت بی قانون ما آنها.ملت به آنها احترام خاص بگذارند.دفاع لاریجانی و نمایندگان از وی هم نشان از عمومیت این طرز فکر در سطح مجلس است
این نظرات خودش یه نظر سنجی در مورد مجلس ، رئیس مجلس ، نمایندگان مجلس ، عملکرد نمایندگان ، گرایش های نمایندگان ، جناح بندی های نمایندگان ، بی تفاوتی نسبت به مسائل مهم و نبود اولویت و دغدغه مشکلات مردم و ..... می باشد .
یه رفراندوم در سطح خیلی کوچک . شما با جمع بندی نظرات کاربران که مصداق مشت نمونه خرواره می توانید به یک مسئله مهم و آن هم " عدم رضایت مردم از مسئولین علی الخصوص مجلس " پی ببرید
قوه قضاییه که برای بعضی نماینده ها حکم بازداشت میفرسته و ادم میفرسته دم درشون که بگیرنشون تعجب میکنم چرا ساکته این نماینده رسما به کل ایران توهین کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
شما یک خودی یا غیر خودی بگذار جلوی هر اسم آنوقت تعجب نمیکنی.
عملکر مجلس در این خصوص شرم آور بود.
نظر ما مشخصه اما در این کشور کسی هست به فریاد برسه؟
نمایندهء حرمت شکن، باید عزل شود....و به آن جوان در گمرک،
باید مدال غیرت داده شود.
نماینده شرم شرم .
نماینده ای که انقدر بی ادب است و توهین میکنه مشخص شده که چند درصد نماینده گان در چه حدی هستند از ماست که برماست , وای برما که اینها نمایندگان ملت هستند خدایی خیلی اشتباه میکنیم که رای میدیم.
این نماینده در مدت نمایندگیش برای قانونگذاری و حق مردمش چقدر وقت گذاشته ؟آیا اینقدر حرص زده؟ آیابرای یک نماینده حق قانون و مردم بر حق خودش نباید ترجیح داده بشه ؟ به قول امام خمینی (ره ) مشکل از منیته من من گفتنه مشکل مجلس منیته خودشون رو از خدا ، قانون ، مردم برتر می دونن و برای همین تحمل اجرای قانون رو ندارن مطلب آخر دوستان گفتن 45 دقیقه معطل مونده عصبانی شده ایشون چند سال مردم رو برای گرفتن حقشون معطل کرده؟ مردم برای انتظار چند سالشون باید چطوری با ایشون و مسئولان رفتار کنن؟
عملکرد کارمند گمرک کاملا درست بود ، اصلا به نماینده مجلس چه ارتباطی دارد که در کار دولت دخالت کند . همچنین باید مشخص شود اصلا برای چه این نماینده آنروز به گمرک رفته بود . برای کار شخصی و یا برای کار دولتی . در نهایت از همه مضحکتر عذرخواهی وزیر اقتصاد از نماینده خاطی که یکوقت وزیر را برکنار نکنند . خلاصه کلام همه از همدیگه در دولت و مجلس میترسند .
واقعا صد افسوس بر ما که نماینده ای چون تو داریم
توجه داشته باشید که چاقو دسته اش را نمی برد . لذا بایستی مرجع دیگری این موضوع را برسی کند. در ضمن بهترین محکمه و قاضی افکار عمومی است که نتیجه آنرا می بینید.
عذرخواهی آقای لاریجانی وهمچنین عذرخواهی نماینده سراوان لازم وضروری است .از قدیم گفتن گذشت از بزرگان است وقتی طبق قانون آقایان نمایندگان همردیف وزراء تلقی می شوند چگونه این آقای نمایند در مقابل انجام وظیفه یک عزیز کارمند اینگونه بر افروخته می شود واهانت می کند ،انتظار دارند مردم ناراحت نشوند وآن عکس العمل را نشان ندهند.ایشان اگر حقی هم ازشون ضایع شده بود باید با بزرگواری از کنار آن می گذشتند.
ای کاش مجلس درخصوص مشکلات متعدد دیگر که آحاد جامعه با آن دست وپنجه نرم میکنند هم جلسه غیر علنی تشکیل میدادونماینگان باید مواظب باشند در مقابل خواست مردم نایستند چون حدود یکسال دیگر به رای همین مردم نیاز دارند.
انتخابات مجلس کی برگزار میشه ؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
حالا برگزار هم بشه فکر کردی مثلا مجلس بعدی بهتر میشه؟؟ اب از سرچشمه گل آلود است
خیلی خودخواهانه و خود را برتر از دیگران انگاشتن
قرار بود مجلس در راس امور باشد
ولی نیست
خوب برخی نماینده ها هم که با هدف دیگری پا به میدان گذاشته اند برای اینکه خودی نشون بدن با قلدری سعی در جبران این مسئله دارند و به جای اینکه به خدمت به خلق بپردازند شروع میکنند به خیانت به خلق
واقعا از بودجه بیت المال و رای مردم استفاده شده جلسه تشکیل شده و تهدید می کنن که اگر وزیر فلان نکند استیضاح می شود.
و ارباب رجوعی که حق خودش را از دست رفته می بیند تازه دشنام هم می شنود و عصبی می شود باید احضار شود و جواب پس دهد .
اگر مجلس در راس امور بود و کار سیاسی و اجتماعی درش انجام می شد و هر نماینده پاسخگوی رفتارش بود و گزارش عملکردی می داد دیگر هر کسی برای نمایندگی مجلس کاندیدا نمی شد که اینگونه شود.
حقوق بازنشستگی، موافقت های اصولی و هزاران داستان دیگر سبب شده تا عده ای اندک به این طمع کاندیدای مجلس شوند و این بشود پایان کار که نه ماخوشنود باشیم و نه او رستگار
لطفا اجازه بدهید مجلس در راس امور باشد
برخورد هر دو اشتباه بود. ولي اشتباه نماينده مجلس به مراتب بدتر و كثيف تر از كارمند گمرك مي باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
یعنی چی؟
یعنی کارمند گمرک باید به یه ادب از خود راضی باج می داد؟ یا دستور می گرفت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
واقعا شما اگر جای کارمند بودی چی میکردی ؟ خودت را مقصر می دونستی ؟
این نمونه کوچکی از مسئولین مملکته...باور کنید این هنوز خیلی خوبه ....اوضاع خیلی بدتر ازاینه ...تاوقتی که هیچ برخورد قاطع وجدی با این اشخاص نشه دوباره ودوباره تکرار خواهد شد....
رضا خان کجاااااایی....
این مجلس نشان داد که از جنس مردم نیست. و به اعتقاد من مردم به مجلس نگاه مثبتی نداشتند و این ماجرا این قضیه را تشدید کرد . مجلس به راحتی می توانست در این ماجرا چهره خود را بازسازی کند اما متاسفانه درست عمل نکرد.
خنده دار
نماینده فوش نمیداد به مسعول کارمنذ میکفت اون کارمندو جریمه میکرد آین سرو صدا نمیشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
برای چی جریمه ؟؟؟؟؟
غیرمنصفانه تر از رفتار نماینده، این است که رییس محترم مجلس در کلیپ دیگری به دنبال فردی هستند که کلیپ نماینده سراوان را منتشر کرده است!
شفافیت آرا رو باید تصویب کنن.چرا نمی کنند؟
دست آن مردی که این نماینده نماراگرفت از گمرک پرت کرد بیرون درد نکندآقا من نمی دانم این چه قانون مندراودی است نماینده استقا می دهد باید مجلس قبول کند معلوم است که مجلس قبول نمی کند اگرقبول کند اینها استفا نمی دهند حالا بیاید مرد باشیدنمایندگان اصفهان خودتان نیایید مجلس بروید دنبال کارتان تا ملت قدرتان رابدانند باورکنید اکرشما نماینده وافعی باشید خودملت می آیند دنبالتان شتر در خواب بیند پنبه دانه
خیلی شتاب زده وسیاسی بررسی کردن و خصوصا لا یجانی که دنبال گروه خودشه برای ریاست جمهوری بعدی سیاسی عمل کرد اگه نه عادلانه هردو طرف مقصر بودن
شخصی که نماینده مجلس است باید رفتار و گفتارش به نحوی باشد که ثابت شود اصلح ترین شخص برای نمایندگی مجلس بوده است وگرنه مش حسن بقال هم بلد است کافه را به هم بریزد!
نمره هیئت رئیسه مجلس صفر - تشکیل جلسه غیر علنی ضرورت نداشت - حمایت صنفی بی انصافی بود و در شأن مجلس نبود . بهترین واکنش مجلس انصاف بود که نداشت و نمره خوبی مجلس نگرفت. این نشانگر این است که ما مردم در انتخاب خود میبایست گول وعده و وعید ها را نخوریم و با شناخت کامل رأی دهیم که نماینده بعد از انتخاب شدن جنبه داشته باشد و مردم را فراموش نکند.
عملکرد مجلس و هیئت رئیسه کاملا خام ، ناپخته و در واقع کودکانه بود ؛ وقتی در این سطح فرد نماینده عوض عذرخواهی به فکر انتقام جویی باشد از افراد کوچه و خیابان باید هم انتظار داشت بخاطر جای پارک ماشین آدم بکشند!
تعطیلی بهترین گزینه است
بقیه مجلس هم مثل همین نماینده سراوان هستند. فکر کردی انها تافته جدا بافته هستند؟؟
عملکرد مجلس شورای اسلامی به نفع ظالم بود
بهترین واکنش از سوی مجلس توبیخ آقای نماینده و مجبور به عذر خواهی از همه مردم ایران و مامور گمرک بود
عملکرد مجلس و بویژه هیات رئیسه افتضاح بود
عملکرد افتضاح بود‌.
خوبه که اینان دستشان برای مردم روشده اینان از بهترین کسانی بودند که نظارت استصوابی برای مردم یکه چین کرده اند
مجلس و مجلس نشینان قبل از اینکه بفکر مردم و جامعه باشند . بفکر خودشان هستند . نمونه اش همین آقا که برای یک وارد کننده خودرو می رود گمرک و بعدش هم دیگر نمایندگان که 45 دقیقه وقت مجلس را می گیرند که فلان وزیر را استیضا ح می کنیم یا رئیس گمرک و کارمند باید اخراج شوند . اما دریغ از اینکه برای رفع مشکلات اقتصادی - اجتماعی - فحشا - اختلاس - آقا زاده ها - و ...... وقت بگذارند
از این مجلس انتظاری بیش از این نیست. وقتی در جریان تبلیغات انتخاباتی نامزدها، یکی از نماینگان فعلی ارومیه در مجلس شورای اسلامی آن حرف های رکیک و زشت را نسبت به یکی دیگر از نامزدها زد و به زنان نماینده توهین نمود. اما همین نمایندگان یک تذکر شفاهی در موقع تصویب اعتبارنامه وی ندادند و بنوعی برسخنان سخیف وی مهر تأیید زدند.لذا دیگر نباید از این جماعت انتظار داشت تا با نماینده هتاک سراوان کاری دیگری داشته باشند. شاید به تمام قد از او حمایت هم بکنند. که تعدادی از آنها با امضای استیضاح وزیر در این مسیر قدم نهاده اند.
اكثر مسولين همين طورين
افتضاااااح ! ادر بسیاری ادارات و بیمارستان ها کاغذ چسبانده اند که توهین زندان و شلاق دارد ! آن وقت این آقا فحش می دهد و حمایت هم می شود !
افتضاااااح
مجلس باید شفافیت داشته باشه تا جلوی ورود همچین تفکرات ارباب رعیتی در اون گرفته بشه
ی سلام هم بکنیم به شورای نگهبان با این تایید صلاحتاش
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
اصلا معلوم نیست به لیست امید رای دادی. خخخخ
ناشناس
| - |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
اینا همه هزار فامیلن هر جا دست بذاری به اون یکی وصل میشن
نماينده به دليل فحاشي و توهين به ملت ايران بايد مجازات بشه. كسي كه نماينده مردم ميشه بايد ظرفيت داشته باشه. ايشون بايد از كارمند گمرك و مردم ايران عذرخواهي كنن نه اينكه طلبكار و شاكي باشند. در ضمن جزئيات ماجرا (اينكه نماينده در گمرك چكار ميكرده و آيا كارمند گمرك قبل از فيلم توهيني كرده و ...) بايد توسط مراجع ذيصلاح پيگيري و مردم را مطلع كنند
این مجلس نشان داد که از جنس مردم نیست.
این نمونه کوچکی از مسئولین مملکته...باور کنید این هنوز خیلی خوبه ....اوضاع خیلی بدتر ازاینه ...تاوقتی که هیچ برخورد قاطع وجدی با این اشخاص نشه دوباره ودوباره تکرار خواهد شد....
با سلام..
بنده تقصیر نماینده مجلس را ده درصد بیشتر نمیدانم.. نود درصد تقصیر و اشتباه برای ریاست مجلس شخص لاریجانی است.. کلیپی که پخش شد از مجلس بیشتر از همه ماهیت رییس مجلس را رسوا کرد.. خودتان فکر کنید وقتی رییس مجلس میگوید باید کسی که فیلمبرداری کرده باید شناسایی گردد، این یعنی ظلم و تبعیض.. قطعا نه تنها نماینده سراوان بلکه هر کسی دیگر بود و پشت گرمی به این رییس داشت بدتر هم برخورد میکرد.. مطلب اخر اینکه شاید رییس مجلس از حضور این نماینده در گمرک و دلیل آن نیز آگاه بوده که چنین تمام قد حمایت نمود.. والله اعلم
عملکرد مجلس جانبدارانه بود .ومعلوم است نمایندگان مجلس فراموش کرده اندکه نماینده مردم هستند.وخودشان را مثل دولتیها در حاکمیت وبالای مردم میبینند مثل همیشه ضعیف کشی اسانترین راه است
عملکرد مجلس و نمایندگان در این قضایا زیر صفر بود، یخ بود. اخراج نماینده نما از مجلس ابتدایی ترین کاری بود که می توانستند انجام دهند
بسمه تعالی
بدون شک هر مسؤولی که در جمهوری اسلامی ایران به غیر از نوکری مردم شأن دیگری برای خود قائل باشد شرعا" منعزل است و واقعا" هم باید بی درنگ از کار برکنار شود. مسؤولان در حکومت دینی چنانچه مرتکب تخلف یا جرم شوند باید فوری و علنی و قاطع مجازات شوند.
این چیزی است که امام علی علیه الصلوه والسلام به ما می آموزد.
به نظر بنده باید کارمند گمرک را به یک منطقه بد آب و هوا به مدت 5 سال تبعید کنید، ارباب رجوع را اعدام و یا بایک درجه تخفیف به حبس ابد محکوم کنید تا درس عبرتی باشد برای سایر ارباب رجوع که به نماینده مردم بی احترامی نکنند. یک هفته در مجلس عزای عمومی اعلام شود به دلیل بی احترامی به نماینده مجلس و نهایتا کل کابینه دولت به ریاست رئیس جمهور با حضور دفتر کار نماینده از ایشان معذرت خواهی کنند و جهت جبران مافات بودجه شهر سراوان را در سال آتی 4 برابر کنند
پاسخ ها
بی نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
دو هفته عزای عمومی کمه باید ده سال عزای عمومی و تعطیلی رسمی برای کل ایران در نظر گرفت تا اوضاع بهتر بشه
از این مجلس بیش از این نباید انتظار داشت تکرار میکنم نباید انتظار داشت....
ای کاش همیشه اسامی نمایندگان در رای دادن ها و امضا کردن مشخص می شد تا بدونیم نظر نمایندگانمان با نظر مردم چقدر متفاوت است
متاسفانه اکثر نمایندگان مجلس معامله گر ی و دنبال زدو بند ها خودشانند تا به فکر رفع مشکلات جامعه و مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
فردی که لقب مسول رادارداین خصوصیت رادارد چه وکیل باشد
...... یاوزیرو.....
نمونه کامل یک دیکتاتوری رو در مجلس دیدیم!!!
یکی نیست بپرسه اصلا رفته بودی گمرک برای چی ؟
عملکرد افتضاح بدتر ازین نمیشد. به جای اینکه نماینده توبیخ بشه کارمند بدبخت باید مجازات بشه.
مجلس اگر مجلس بود این نماینده رو همون روز اخراج میکرد...
فقط خدا میدونه چه اتفاقات دیگه ایی میافته که مردم بیخبرند این برخورد نماینده نمونه خیلی کوچیکشه...
نمایندگان مجلس دیروز یادشون رفت تکلیف اون خانم ارباب رجوع که به صحنه‌ی دعوای نماینده سراوان و کارمند گمرک و بیرون انداختن #درازهی می‌خندید روشن کنند.
افتضاح نمره صفر
این راه که مسئولان می روند به ناکجا آباد است
رئیس مجلس ماهیت بد خود را نشان داد
یک کلام ، افتضاح !
عملکرد مجلس شورای اسلامی در ماجرای «درگیری نماینده سراوان و کارمند گمرک» را * چگونه ارزیابی می‌کنید؟ فوق العاده ضعیف و ناشی از بی کفایتی مجلس بود مجلسی که نمیتواند از پس هتاکی های یک نماینده برآید چگونه می تواند از حقوق مردم دفاع کند
* شما به هیأت‌رئیسه مجلس در این ماجرا چه نمره‌ای می‌دهید؟ صفر
* به نظر شما، تشکیل جلسه غیرعلنی برای بررسی این اتفاق ضروریت داشت؟ خیر این یک موضوع پیش پا افتاده نیازی به تشکیل جلسه غیر علنی ندارد
* به نظر شما، حمایت صنفی نمایندگان مجلس از نماینده سراوان در جایی مانند مجلس موضوعیتی دارد؟ خیر گرچه تقریبا همه نمایندگان دارای گرایش رفتاری،گفتاری شبیه ایشان هستند
* بهترین واکنش از سوی مجلس در این ماجرا چه می‌تواند باشد؟ نماینده را باید تنبیه انضباطی کنند
این نماینده با وارد کننده خودرو چه سری داشته که به دیدار مدیر گمرگ رفته اصلا چه معنایی دارد که یک نماینده مجلس فکر کند تمام دربهای بسته باید روی ایشان باز شود ایشان نیز یکی شهروند غادی هستند با یک پست اداری بالاتر
هر دم از این باغ بری می رسد
تازه تر از تازه تری می رسد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
احسنت تازه با این مسولتن اوقات خوبمون در اینده حضرات به عنوان دین پوست مردم را خواهند کند
عملکرد بسیار ضعیف و نا مطلوب مجلس در این ماجرا مشهود بوده، تنهاا انتظار بنده بعنوان یک شهروند خلع مقام نمایندگی از این نانماینده در اسرع وقت است
بسیار بد، بسیار توجیه کننده و بسیار خطرناک و از عقاید شیعه و آزادگی و درسهای عاشورا بسیار فاصله دار و غریب است! و این نو توجیهات بسیار خطر ناک و نابودکننده ی اقتدار قانون و حق است!
هر وقت گوجه را جعبه ای خریدم نصف بیشترش فاسد بود ، تازه اونایی هم که رو بودند نصف پنهانشان گندیده بود
شهیدان بپا خیزید نبینید ماحصل خون شما چه شد
مجلس محکمه نیست و حق قضاوت ندارد در صورت وقوع جرم مرجع قضایی باید رسیدگی کند نه مجلس
نمایندگان مجلسی که باید به دنبال احقاق حق مردم باشند ، شده اند قبیله گرا !!!!
عملکرد مجلس و نماینده سراوان بد بود ولی آیا سازمان گمرک قانون گریز نیست ؟ آیا در سازمان گمرک فساد وجود ندارد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
فساد همه جا هست ولی الان بحث سر خود مجلسه
در اینکه نماینده مجلس حتی اگر هم ذیحق بوده باشد کار اشتباهی مرتکب شده هیچ بحثی نیست و اینگونه افراد لیاقت تکیه زدن بر کرسی مجلس رو ندارند.
از طرفی مشاهده میشود بعضی با نگاه سیاسی به موضوع رنگ خاصی میدهند، اینهم اشتباه است. زیرا از این قبیل افراد در مجلس و قوای دیگر کم نداریم و اگر غیر از این بود حال و هوای مملکت بهتر از این بود. پس به موضوع بایستی نگاه اساسی داشت ضمن اینکه بعضی مراکز قدرت پشت صحنه خیلی هم از این قبیل پیش آمد ها بدشان نمی آید و خوشحال هم میشوند و بر آتش این اجاق میدمند تا سرد نشود. بارها دیده و شنیده ایم بعضی از همین افراد از تریبون های خاص فورا میگویند مقصر مردمند که بد انتخاب میکنند. گویا پروژه تعریف شده ایی وجود دارد که مردم را از انتخاب خود مایوس و اعتماد بنفس مردم را بگیرند و بمردم اینگونه القا میکنند که ببینید هر جا که نقصی هست تقصیر انتخاب خودتان است.
تابناک شما هم رعایت کن
دیدگاه مجلس و اغلب نمایندگان دیدگاه ارباب رعیتی است. نمایندگان هرچه دارند، عزت و شان و جایگاه فعلی همه را از مردمی دارند که متاسفانه خیلی راحت مورد بی حرمتی قرار میگیرند.
آقای نماینده تهدید کرده که اگر استیضاح انجام نشود و... برمیگرده میره دانشگاه!!! وای به‌حال اون دانشجوهایی که قرار از شما در آینده چیز یاد بگیرند . لطفا جایی غیر دانشگاه تشریف ببرید مگه خونه چه ایرادی داره؟
یکی بخوابونین تو گوشش.
مثل همیشه.
افتضاح بود برا این بی احترامی کهاز جنس خود مجلسی هاست که خودشونو بالاتر از همه میبینن جلسات متعدد میذارن ولی برا سوخت بچه های مردم ارزش قائل نیستن
اینشون هم بی ادب و هم فحاش و هم دروغگو و هم سارق مدارک علمی تشریف دارند بهتر دانشگاه هم راهش ندهند
اول باید مشخص شود حق با کدامیک بوده
نماینده مجلس یا کار مند
بعد قضاوت کرد
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
یعنی بعد از انتشار فیلم توهین و درخواست غیر قانونی آقای درازهی هنوز متوجه نشدید حق با کیه ؟!بعد جلسه غیر علنی بر بررسی برخورد دیگه برای چی ؟!چرا جلسه را علنی نگذاشتند؟! همراهی نماینده مجلس با کارچاق کن واردکننده ماشین هیچ چیز را نشون نمیده ؟!!
ناشناس
| - |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
توهین توهینه
مهم نیست حق با کی بوده
نباید توهین می کرد.
والسلام
مشت نمونه خروار است.....
به جرات این وضعیت و طرز برخورد رو برای تمام رده های این مملکت که قدرتی در دستشون دارن ، میشه تعمیم داد.....
ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدررررررررررررررررررررررررررت!!!!
نماینه مردم
بنام خدا-
قانون مجازات اسلامی در مورد این نماینده به دلیل هتک حرمت و حیثیت کارمند گمرک در حین انجام وظیفه قابل اجرا است و به عقیده بنده باید به اشد مجازات محکوم شود یعنی: "سه تا ۶ ماه حبس".
رئیس مجلس و مجلس د راین آزمون افتاده اند. قوه مجریه هم فعلا نمایندگان شاکی را با وعده رسیدگی سر کار گذاشته است و در هیات رسیدگی به تخلفات برای کارمند وظیفه شناس مجازاتی مقرر نیست.
نگاه اصلی به سوی قوه قضائیه است که در برابر این تخلف، چگونه قانون مجازات اسلامی را اعمال خواهد نمود.
مجلس مگه جز شعار، عملکرد هم داره؟؟
مطابق قانون، مجازات توهین به کارمند دولت در حین انجام وظیفه 6 ماه حبس و یا 60 ضربه شلاق است. با توجه به وجود شواهد و مدارک درست است که با نماینده خاطی مطابق قانون رفتار شود.
اینهمه هزینه و تبلیغات کردن که برن مجلس و به مردم خدمت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بکنن....!!!! اونوقت برن جایی و بهشون تعظیم نشه و مثل مردم عادی باهاشون برخورد بشه!!!!!!!!!!
این تازه سر سوزنی از برخورد و عملکرد مسئولین محترم ما هستش که به نوعی دیده شده و مستند شده.....
تازه همین رو هم انکار میفرمایند......
تنها راه حل ، استعفای اقای دوزاری نماینده سراوان ، عذر خواهی از مردمی که به انها با لفظ خاک بر سر توهین شده و حلالیت از مردمی که به چنین انسانی! اعتماد کرده و رای داذه اند . همه اینها در اسرع وقت
به جای گسترش این بحث ودرگیر کردن مردم با مسائل حاشیه ای به بحث های اساسی مملکت (بی کاری،تورم ،......)پرداخته شود در اینگونه بحث ها ممکن است حق مظلومی ضایع شود .این بحث باید از مسیر قانونی خودش پیگیری شود.هتا مبادا حقی ضایع شود.
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
حرف شما صحیح .اما از آنجا که ریشه خیلی از مشکلات از مجلس و بعضی از به ظاهر نمایندگان است اتفاقا پرداختن به آن لازم است تا شورای نگهبان و وزارت کشور در سنوات بعد دقت بیشتری در تایید صلاحیتها به خرج دهند.
به نظر من حمایت مجلس زندگی شخص هتاک و دروغگو که برای را انداختن کار وارد کننده اتومبیل رفته که میشه بهش گفت فساد و حمایت مجلس که به حمایت آن نماینده نشوند داد در سو استفاده از جایگاه خود و فساد از آن نماینده سرت هستند . بسیار باعث سرافکندگی است که مشارکت مردم در انتخابات رو اینجو جواب میدهند . فاصله مردم با نظام هر روز بیشتر از دیروز میشه که خدا آخر و عاقبتش رو بخیر کنه
هر روز بیشتر از دیروز به سقوط نزدیکتر میشویم.
به نظرم این موضوع رو کنار، صحبت امام جمعه یکی از شهرها راجع به مناسب نبودن مدیران بی ریش بگذارید و اندکی تأمل کنید چیزهای تلخی نصیبتون میشه که احتمالا حقیقت خواهد داشت.
اگر مجلس محلس بود این نماینده نماینده نبود
شاید اینگونه برخورد مجلسیان که اکنون در راس امور هستند این است که می خواهند گربه را دم حجله بکشند تا از این پس کسی به فحاشی مقامات اعتراض نکند .چون آن ها از ما ها بهترند ومهتر .
افتضاح
خییییییییییییییییییییییییییییییلی جالبه.................... بعدش هم دست پیش رو میگیره و نفر جمع میکنه!!!!!!!!!!!!!
به نظرم اين نماينده مجلس سناي آمريكا بوده....
به حال اين مردم بيچاره بايد زار زار گريه كرد كه چنين نمايندگاني بايد برايشان تصميم بگيرند. البته براي مردم تصميم نميگيرند. براي خودشان تصميم مي گيرند.
بهترین راه مبارزه با فساد فیلترینگ شدیده تا همه خوش و خرم باشند
به نظر من موضوع اهانتی که ایشون به یک کارمند در حین خدمت انجام داده یک موضوع است ولی توهین به کشور و ملت ایران در تایید حرف شخص ارباب رجوع و نیز انتشار آن دفاعیه تفرقه برانگیز در زمانی که کشور به شدت به یکپارچگی و وحدت نیاز دارد موضوعیست که نباید اصلا از آنها گذشت و اخراج از مجلس شاید درسی برای همه نمایندگان باشد تا به خاطر مسایل شخصی امنیت کشور را به مخاطره نیندازند. حالا تشکیل جلسه غیر علنی و آن داستانهای پیش آمده و تحریک مجلسیان به پشتیبانی از خود و نیز تهدید به استیضاح وزیر در آن جلسه افسوسیست که بر دل ما مردم که فکر میکردیم مجلس دغدغه ما را دارد ماند.
سریع هم میدونه از چه روشی استفاده کنه که کارش پیش بره..... توهین قومی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خیلی از آقایون جنایتکار که زنشونو میکشن میگن مسئله ناموسی بوده.....تا نه تنها مجازات نشن...بلکه تشویق هم بشن!!!
این ترفندها دیگه خیلی نخ نما شده داداششششششش!
متاسفانه عملکرد مجلس بسیار بد بود. اما بدتر و دردناک تر عملکرد یک نماینده بود که به خاطر منافع شخصی و غرض های خودش از حربه تفاوت قومی و مذهبی استفاده کرد و هیچ کس هم برخوردی باهاش نکرد. عملکرد مجلس واقعا به معنی تداوم فساده. یعنی دیگه هیچ کارمند یا مسئولی حق نداره جلودار نماینده ها باشه. و جالبه که همین مجلس به اصلاح سردمدار مبارزه با رانت و فساد بهش مهر تایید زد.
در اينكه عملكرد نماينده و رييس مجلس اصلا قابل قبول نيست شكي در آن نيست ولي رفتار اين نماينده و رفتار نادرست بقيه نمايندگان تقصير ما مردم است چون ما مردم آنها را انتخاب كرديم بنابراين
براي انتخاب مجدد هر مسئولي از اين به بعد هر شخصي وظيفه دارد با دقت و مطالعه بيشتر به افراد كانديد شده راي بدهد و اگر فرد شايسته اي پيدا نكرد به فرد غير شايسته راي ندهد تا نماينده شايسته به مجلس يا ساير جاها راه پيدا كند و حرمت انتخاب مردم را نگه دارد.
پاسخ پرسش یکم : عملکرد مجلس خیلی خوب ارزیابی می شود
" " دوم : نمره هیئت رئیسه محترم 20 داده می شود
سوم : جلسه غیر علنی سری باشد بهتر است
جهارم : حمایت صنفی و خانوادگی خیلی خوب است
پنجم : بهترین واکنش ؛ بهترین واکنش مجلس بود
با سلام
نماینده مجلس توی گمرک چکار میکرده؟
حتی اگر کارمند گمرک شروع کننده باشه،آیا نماینده مجلس باید با اون ادبیات حرف بزنه؟

نماینده محلس لشکرکشی کرده برای یک کارمند ساده؟
ضمنا اون آقایی که نماینده رو هل داد بنظرتون کار بدی کرده؟وقتی ادبیات خیابانی رکیک از کسی بشنوی نباید فکر کنی که ایشون قاعدتا نباید نماینده مجلس باشه؟
بنظرم بسیاری از فساد از خود مجلس شروع میشه.افسوس.امام فرمودند نگذارید انقلاب به دست نا اهلان بیفتد.
گمان میکنم هماکاران آقای دورازهی برای حفاظت از همیت صنفی خود در مجلس میخوهند از همکارشان دفاع کنند و نگذارند توهین به همکارانشان در کشور باب شود حتی اگر شده حقی ناحق شود ولی دقت نمیکنند که اگر همین حس همیت صنفی در بین کارمندان کشور به جوشش بیاید آنوقت مملکت دچار یک بحران جدی خواهد شد
جای تاسف است که این کارمند وظیفه شناس بجای تشویق شدن بخاطر انجام وظیفه و صبوری و تحمل در مقابل بی احترامی ارباب رجوع ، پروندش به کمیته تخلفات اداری هم ارجاع شده قطعا پرونده در قوه قضاییه با عدالت تمام خواهد شد ولی اگر این کارمند در دادگاه هم برائت بگیرد در کمیته تخلفات اداری سازمان خود بخاطر حاشیه درست شدن ،حکم محکومیتی خواهد گرفت و دیگر هیچ امیدی برای پیشرفت و ارتقای ایشان در آن سازمان در آینده متصور نیست
اگر این فیلم در یک دادگاه در کره جنوبی نمایش داده می شد دادستانی رئیس جمهور را وادار به انحلال پارلمان می کرد.همانطور که رئیس جمهور قبلی کره جنوبی را 20 سال زندان نمود.دوستان خودتون رو خسته نکنید.کسی برای این حرفها و نظرات تره هم خورد نمی کند..آقایون صبح تا شب دنبال مال اندوزی و پر کردن جیب خود هستندو به کشور به عنوان غنیمت نگاه می کنند.گوششون هم به این حرفا بدهکار نیست.اگر قرار بود به نظرات توجه کنند ما بهبودی را شاهد بودیم در صورتیکه هیچ بهبودی که حاصل نشده و نمی شود هیچ داردبدتر وباز هم بدتر می شود.اگر امسال را با سال 87 و سال 87 را با77 و سال 77 را با 67 و سال 67 را با 57 مقایسه کنید می فهمید چی میگم.سایت تابناک هم جذب مخاطب می کند و به نوعی شده سوپاپ اطمینان.هیچ اثری هم ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
کاملا درسته
نماینده مجلس یقیناً خاطی است و بخاطر فحاشی به کارمند (طبق قانون توهین به کارمندان دولت ) باید مجازات شود ( البته اگر قانون برای همه یکسان است ) در ضمن من از رئیس محترم مجلس آقای لاریجانی تعجب می کنم که ایشان چرا درست قضاوت نمی کنند ( ایشان می گویند ببنید چه کسی فیلم گرفته و منتشر کرده ) بجای اینکه به دنبال فرد خاطی بگردد می رود به دنبال افرادی که شفاف سازی می کنند( تا دیگر اینگونه موارد تکرار نشود ) می گردد تا مجازاتش کند.
خيلي ناراحت كننده است از اين كه مي بيني چه كساني براي سرنوشت ما مردم تصميم مي گيرند.
مخصوصاً عملكرد هيات رئيسه و شخص آقاي لاريجاني
متاسفانه بعضی از نمایندگان مجلس کاسبن هیچ سوادی از وظایف نمایندگی ندارن مجلس جای انسانهای دانشمند و فرهیخته است دوستان مجلسی شبیه کار چاق کن ها شدند الفاتحه
اینکه یک نماینده مجلس خود را بالاتر از قانون بداند و برای خود و مقامی که دارد حریمی قائل شود که به کسی حق انتقاد یا اعتراض ندهد جای بازنگری و اصلاح دارد. مگر نه اینست که نماینده مجلس مقامش را مدیون مردمی است که به او رای داده اند؟پس چرا بعد از رسیدن به مقام به این درجه از غرور و تکبر می رسد که حتی تحمل یک اعتراض قانونی و درست از یک شهروند را ندارد؟این یک آزمون برای مجلس است که مشخص کند برای مردم و برای قانون تا چه اندازه ارزش قائل است.
عملکرد مجلس بسیار بد بود به خصوص هیئت رئیسه. من واقعا از رفتارشون شرمنده شدم و اینکه تازه اون نماینده توهین کرده اینا دنبال اونی که فیلم گرفته می گردن
کارمنده معلوم نیست کجاست پیگیرش باشین
نماینده مجلس باید خود را بیش از دیگران ملزم به قانون بداند.باید منتظر واکتش مجلس ماند و اگر واکنش شایسته صورت نگرفت اول برای مجلس و سپس برای نماینده تصمیم جدی داشت.
در یک کلام افتضاح
متاسفم برای رای هایی که دادم
خیلی جالبه همین حضرات نماینده اعم از رئیس وغیره به جای عمل به ماهیت دین فقط حفظ ظواهر می کنند یعنی سختی مال مردم و راحتی
برای مسئولان. عاشقان خدمت کدامشان در میدان خراسان و عبد. اباد زندگی می کنند ....
عملکرد مجلس محترم ، بویژه اتفاقات پس از اون مجادله گمرک بسیار شرم اور بود . حالا یک اتفاق بدی تو گمرک افتاد بدتر اینکعه نا کسانی در مجلس به دنبال فشار بر کارمند کمرگ هستند . شرم بر این افراد
مجلس رو به روی ملت قرار گرفته نه با ملت
عملکرد مجلس شورای اسلامی در ماجرای «درگیری نماینده سراوان و کارمند گمرک» را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
ـ پاسخ : نمایندگانی که اظهار نظر نکردند عملکردشان بسیار بد. نمایندگانی که اظهار نظر کردند به دور از حق و انصاف و یک طرفه.

شما به هیات‌رئیسه مجلس در این ماجرا چه نمره‌ای می‌دهید؟
ـ پاسخ : نمره بد و نزدیک به صفر

به نظر شما تشکیل جلسه غیرعلنی برای بررسی این اتفاق ضروریت داشت؟
ـ پاسخ : نباید تشکیل میشد. موضوعات بسیار مهم دیگر وجود داره. در حیرتم چرا برای دانش آموزانی که سوختند جلسه غیر علنی نگرفتند.

به نظر شما حمایت صنفی نمایندگان مجلس از نماینده سراوان در جایی مانند مجلس موضوعیتی دارد؟
ـ پاسخ : بهیچوجه ... کدوم صنف ؟!؟! اینها نماینده مردم هستن برای قانونگذاری.

بهترین واکنش از سوی مجلس در این ماجرا چه می‌تواند باشد؟
ـ پاسخ : بهترین واکنش رعایت قانون. مجلسی ها کار رو به عهده هیات نظارت بر رفتار نمایندگان بذارن. دولت هم در خصوص کارمندگمرک بررسی و تصمیم گیری کنه.
مدرس راحت بخواب نماینده های مجلس بیدارند.
ملت را امیدی به این مجلس و مسوولان نیست
خیلی شرم آور
این مجلس همیشه تو این جور مسائل و موارد مشابه روسیاه بوه ما دیگه عادت کردیم
اشکال در این است افراد کوچک را بر سر کار بزرگند و یا افراد کوچکی که به کار بزرگ گمارده شده اند خود را بزرگ می ببینند.
ها وگویم اوایی نماینده مجلس و کارمند گمرک و اون کاپشن مشکی هر سه تاشون و تیر باران وکنند قضیه تمام وشد -ها اوهه
اولا اگر جای نماینده سراوان بودم بعد از این همه شرمساری قطعا خودکشی میکردم.
دوما خیلی دیگه از نمایندگان مجلس هم مثل همین آقا هستن! ....
نه دیگر مسئولین حرمت مردم را نگه می دارند و نه مردم حرمت آنها را
عملکرد مجلس شبیه دوران جاهلیت بود که چشم بسته از همکارشان دفاع می کنند.
احتمالاً ارزیابی مردم از برخورد مجلس و نمایندگان ،موند برای دور بعدی انتخابات مجلس.
بنده پاسخم را در هنگام انتخابات مجدد مجلس در صندوق بر روی برگ رای اینگونه خواهم نوشت
توهینی که به مردم کردید ....
امروز شما هیزم آن آتش خویشید. مولانا
اهانت را ول کن
ایشان دروغ هم گفت
قیچی کردن و بریدن و همگامی و .......
لکسوس بماند
به نظرم کل مجلس باید به خاطر حمایت از این نماینده بی نزاکت و قانون شکن منحل شود چون نمایندگان مجلس با این جلسه غیر علنی نشان دادند که حامی ملت نیستند و محلی که باید محل قانون گذاری و حامی ملت باشد از قانون شکنان حمایت می کند
جناب نماینده مجلس . با این حرکت ناجوانمردانه آبروی قوم بلوچ را به باد دادید .قومی با آن همه قدمت و اعتبار . توسط افرادی نالایق مث شما بازیچه شده .

واقعا شرم کنید و عذر خواهی کنید .
!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گریه کن که گر سیل خون گری ثمر ندارد

ناله ای که ناید ز نای دل اثر ندارد

هرکسی که نیست اهل دل، ز دل خبر ندارد

دل ز دست غم مفر ندارد دیده غیر اشک تر ندارد

این محرم و صفر ندارد این محرم و صفر ندارد

گر زنیم چاک جیب جان چه باک مرد و جز هلاک

هیچ چاره ی دگر ندارد زندگی دگر ثمر ندارد
موضوع آنچنان که در رسانه ها و از نظرات کاربران که پرداخته شده و بیان شده از اهمیت زیادی برخوردار نیست. منظورم این نیست که خلافی واقع نشده باشد که بر عکس معتقدم متناسب با الفاظ و اعمال انجام شده باید با آن برخورد شود . نه کمتر و نه بیشتر . اما علت: اگر به رفتار و بیانات سایر نمایندگان طی ادوار گذشته و بخصوص چندین دوره گذشته دقیق شویم از این مقوله های که بیانات و اعمال نماینده ای مطابق با شان “ نمایندگی ملت “ باشد بسیار دیده و علنی شده و چه بسیار هم دیده نشده و یا علنی و فراگیر نشده است. به عنوان مثال نطقهای پیش از دستور و یا مناسبتی نمایندگان و یا اظهار نظر در مجالس عمومی و خصوصی در موضوع برجام را بررسی کنید تا گوشه های از نگرش و حقوقی را که بعضی نمایندگان برای خودشان قائل هستند روشن شود. در مورد اخیر فرد مورد خطاب و عتاب نماینده سراوان نگهبان و کنترل کننده گمرک بوده که به نظر می‌رسد وظیفه خود را درست انجام داده که باید مورد حمایت واقع شود. نظرات حمایتی مردم همه مبتنی بر دو حقیقت می‌باشد یک اینکه به لطف رسانه های همگانی در اختیار عموم گذاشته شده و دوم اینکه قضاوت مردم در جهت حمایت از نگهبان وظیفه شناس و البته بدون تریبون در مقابل شخصی است که دارا ی امکانات و تریبون طرح و دفاع از خود به قصد توجیه عمل خود را دارد. این به نوعی عدالتخواهی عامه در مقابل اشخاص ذی نفوذ محسوب می‌شود. اقدامات مجلس و رییس آن و عذر خواهی وزیر مربوطه و حتی عذرخواهی طلبکارانه نماینده سراوان همه هیجانی و غلط بوده است.
در آیین نامه کاندیداهای مجلس شرط داشتن فوق ایسانس وجود دارد ولی دیدیم که حتی مدرک بالاتر و دکترا هم متضمن رفتار هنجار و متین نیست پس باید در این مورد فکر هم به شرایط کاندیدا ها کرد.
اما نکته آخر اینکه با چنین رفتاره و گفتاری که نمایندگان کم و بیش از خود نشان می‌دهند اطلاق “ عصاره فضائل ملت “ آنطور که امام راحل نظرشان بود اگر هم زیبنده مجلس باشد ولی بعضی نمایندگان هنوز فاصله زیادی با آن دارند.
اگر دوربین نبود چه می شد؟
به نظر می رسد اگر این ماجرا ضبط نمی شد، همانند موارد دیگر که احتمالا بدین شکل بوده است، دیده نمی شد. نتیجه گیری اول اینست که صدها مورد دیگر بوده که رسانه ای نشده و اصولا نمایندگان مجلس خود را برتر و بالاتر از دیگران می دانند. اینجا برتری نسبت به مردم نیست، بلکه قانون است: قانون داخلی یک اداره. دیگر بماند نوع نگاه ایشان به مردم معمولی.
آنچه از سطور نظرات مردم بر می آید اینست که مردم از عملکرد مجلس به هیچ وجه راضی نیستند، چرا که در این مورد که رسانه ای شده (صدها مورد دیگر حتما هستند که رسانه ای نشده اند)، حتی در حد شو و نمایش هم به جز یک نفر، کسی این رفتار را محکوم نکرد. این موضوع از ناراحتی و اظهار تاسف گذشته و به حدی واضح است که باید به آن فقط لبخند تلخی زد.
مجلس دیگر عصاره ملت نیست، اگر یکی از آنان چنین کند و دیگران سکوت کنند.
در سوی دیگر، او در جلسه غیر علنی به دیگر نمایندگان هشدار می دهد که اگر برخورد نکنید دفعه بعد نوبت شماست. یعنی اگر نماینده ای در جایی حاضر شد باید همه تا کمر خدمت ایشان خم شوند و دستورات ایشان، چه قانونی و یا غیر قانونی را بر دیده گذارند. (هرچند به هر حال در واقعیت تا حد زیادی چنین است) در غیر این صورت به آنها توهین شده و حق آنها پایمال شده است.

اما این اتفاق و ثبت آن یک نکته مثبت دارد: برای خیلی ها شاید ترسناک باشد که با رفتار غیر قانونی و غیر اخلاقی یک نماینده مجلس یا نهادهای دیگر مخالفت کنند و یا با او مقابله کنند،کار درستی که مامور حراست اداره گمرک انجام داد. پس از این این تابو خواهد شکست و هم افراد منسوب به حکومت خواهند دانست که امر ایشان به هر قیمتی مطاع نیست، و هم مردم خواهند دانست که این افراد طبق گفته امام خمینی و قانون اساسی، در خدمت مردم هستند نه برتر و بالاتر از ایشان و در صورت ضرورت باید با این زیاده خواهی ها مقابله کرد.
نکته بعدی اخلاقی است: در این حکومت و در این ممکلت خیلی مطالبات و ملاحظات به خاطر اخلاق و عرف به حاشیه رانده شده است. حالا کسی که نماینده ملت است و قاعدتا باید نماینده اخلاق باشد، به خاطر منافع شخصی فحاشی و بیراهه می گوید.
نماینده مجلس اشتباه کرده و باید از مردم عذرخواهی می کرد نه اینکه دوباره با دروغ و حقه بازی مسائل قومیتی را وسط می کشید باید به شدت با این نماینده برخورد شود
بنام خدا درکمیته انضباط مجلس بخاطر پایین آوردن شان مجلس برای جلوگیری از اینگونه حرکات زشت با شدیدترین نحو ممکن تصمیم گیری شود .حتی در صورت صلاحدید برای حفظ اخلاق انسانی از مجلس اخراج گردند.
فقط مي توان شفاف عرض كرد، وقتي شهر پر است از دوربين هايي كه عملكرد مردم تحت كنترل قرار مي گيرد، بنابراين خودمان هم به مردم مي گوييم كه از مسئولان براي عملكردشان فيلم بگيريد! مثل همين سوال وزين شما: تابناك!
از این مجلس که لیستی وارد شدن
بیش از این انتظار نداریم
میگویند که این کلیپ تقطیع شده است. چرا کلیپ کامل را منشر نمیکنید ؟ حتما مردم را نامحرم میدانید.
باسلام
بهترین واکنش مجلس اخراج این نماینده است که باطن خود را آشکار کرد و ضمن توهین به کارمند گمرک به مردم ایران هم توهین کرد.
صدافسوس بابت انتخاب نمایندگانی که چشمها را را بر خواست مردم بابت برخورد با نماینده هتاک می بندند ومدافع بی اخلاقی و بی قانونی می شوند
گنه کرد در بلخ آهنگری
به شوشتر زدند گردن مسگری
مرافب انتخاب‌های مان باشیم
قبلا هم همینطور بوده مال الان نیست فقط فضای مجازی کمک کرده که این مسایل را مردم متوجه شوند به همین خاطر هم می گویند که فضای مجازی محل فساد است



واقعا حق گفتین
نماینده ای که اتوموبیل وارد کرده است، از مقام خود به انحاء روش ها سو، استفاده کرده است، بی ادبی و توهین کرده است تکلیفش معلوم بود در یک کشور قانونمند و دارای ضابطه چه می شد. اما از این مجلس انتظاری جز این برخورد مفتضحانه هم نمی رفت.
اینکه ایشان مساله را به مسائل قومی و مذهبی ربط دادند واقعا مصداق تشویش اذهان عمومی است و باید حداقل از این بابت پیگیری شود
این بار کسی حرف ایشان را باور نکرد اما اگر دفعه بعد یک نماینده چنین دروغی بگوید و کسانی باور کنند و آشوب شود چطور؟
ایشان باید دادگاهی شود
مجلس نشون داد که هیچ ربطی به ملت نداره
درود بر کارمند وظیفه شناس گمرک
مردم ولى نعمت نمايندگان هستند و توهين به مردم بخصوص كاركنان زحمتكش نابخشودنى است نمايندگان اين دوره واقعاً نمره ٥ هم نميگيرند استيضاح هاى نمايشى حاصل كار انان است
به نظر بنده هر کسی بیشتر به فکر جناح خود است با نیم نگاهی به انتخابات آتی. البته باید کسی که چند بار کاندیدا شدن را آزموده و موفق به کسب رأی لازم برای تصدی پست مورد نظر خود نشده بداند که دیگر کسی به او رأی نخواهد داد. تاریخ هم ثابت کرده که رأی کاندیداهای دایمی هر روز کمتر از دیروز می شود. اگر امروز در جایی هستند و مقام بالایی دارند دست کم این را به عنوان محملی برای بازسازی رابطه ی خود و ملت استفاده نمایند نه برای یارگیری جهت پیش بردن اهداف و نشاندن اشخاص مورد نظر خود. اگر نماینده محترم شروع به فحاشی نکرده بود اقدامات شرم آور دیگر سلسه وار تکرار نمی شد (فیلم گرفتن، بیرون کردن یک نماینده توسط یک فرد عادی و برخورد خونسرد یک کارمند جزء با نماینده مردم). به نظر بنده اصل نمایندگی در میان رقابت های تبلیغاتی نماینده ها رنگ خود را باخته و محصول آن نمایندگانی است که سخن خود را نه با رأی خود بلکه با توهین، جیغ بنفش زدن، قلدری، دست روی خبرنگار بلند کردن، آدرس قتلگاه نشان دادن و .... را بر دادن رأی و گفتن سخن حق و مجاب کردن دیگران با عقل و منطق ترجیح می دهند. از مجلس البته انتظار بسیار بالا است
بهترين كار اين است كه شكايتي از نماينده مجلس توسط كارمند ارجمند گمرك شود و وكيلي نيز دفاع از اين كارمند محترم را برعهده بگيرد و اتفاقا ملاك راي دادگاه صحبت هاي اين نماينده مجلس شود! به گونه اي كه هيچيك از نمايندگان ديگر مجلس به خودشان اجازه ندهند كه نفر بعدي براي شكستن حريم ادارت شوند.
در هیچ دوره ای ، چنین دولت بی عرضه و منفعلی نداشته ایم ( متاسفانه خودم به این دولت رای دادم ) وزیر برای حفظ پست خودش هیچ موضع گیری نکرد در حالی که باید از کارمند وظیفه شناسش حمایت می کرد.
نمره هیات رئیسه و جو عمومی مجلس بابت این موضوع صفر هست
نگاه بدون هر گونه عدالت بود
و اینهمه هزینه بابت این جلسه غیر علنی اصلا عاقلانه نیست
1_اگر مدیر گمرگ بودم کارمند مورد نظر را از نظر مالی و معنوی تشویق میکردم
2_ اگر رئیس مجلس بودم از کارمند مورد نظر عذر خواهی میکردم و دستور میدادم پرونده ای تشکییل و بر اساس قانون تخلفات اداری مصوب مجلس و بر اساس بند رفتار خلاف شئون شغلی و خروج غیر مجاز از محل مجلس با ایشان برخورد شود .
3_ پرونده برای برخورد فضابی تشکیل گردد
4_ مجلسیان خیلی بد عمل کردند
حمایت مجاس از این نماینده درواقع شلیک آخرین گلوله ، به اعتماد مردم است . بر هیچ کس پوشیده نیست که مردم از عملکرد اکثریت نماینده ها راضی نیستند و آنهارا مسبب اصلی تمامی بلاهایی می دانند که در این چند سال گریبان مردم بدبخت را گرفته . و حال در این شرایط اسف بار ، اگر نماینده ای به صورت علنی ، خلاف و توهین هم بکند و تازه با فرار رو به جلو بخواهد یک کارمند وظیفه شناس را تحت پیگرد قانونی قرار دهد ، درواقع باید انفجاری از بی اعتمادی مردم را ببیند .
✔️ نگهبان درب فرودگاه اهواز از ورود او به داخل ممانعت کرد، او بدون اهانت به نگهبان.

برگشت و در آن گرمای سوزان حدود نیم ساعت روی جدول نشست.

با سلام
شاید به نظرتون این مطلبی که می خوام بگم عجیب باشه ولی به واقعیت نزدیکه
مجلس فعلی روی مجلس ششم را هم سفید کرده و میشه گفت ضعیف ترین و ناکاآمد ترین مجلس بعد از انقلاب مجلس فعلیه و در مورد نماینده سراوان هم با حماقت خودش رو در مقابل مردم قرار داد
فقط شما بفرمائید در کدام مرحله و تحقیق و تفحص مثبت عمل کرده اند که این دومی باشه.
با اذعان به بی ادبی نماینده سراوان در برخورد با کارمند گمرک که به نظر در موقعیت عصبی انجام شده برخی مسائل رو باید در نظر داشت اول اینکه نماینده مجلس نماینده مردم است و باید هر مسئولی موظف به پاسخگویی به اون باشه و بی توجهی رییس گمرک در دادن وقت ملاقات به نماینده مجلس که ذات کاری نمایندگان مجلس است و بی ادبی کارمند به اون که حاضر به تماس با مقام مافوق برای کسب تکلیف در مورد حضور نماینده مجلس که توقع زیادی جز اجازه پارک خودرو را در محوطه گمرک نداره واقعا جای توبیخ و برخورد داره و اون به اصطلاح ارباب رجوعی که بدون داشتن هیچ مسئولیتی در درگیری لفظی دو نفر دخالت می کنه و با علم به نماینده مجلس بودن اون طرف، اون رو به بیرون می اندازه قطعا اشتباه است از طرفی فیلم تهیه شده و صحبتهایی که در مورد رای مردم میشه در کنار فیلم گرفته شده از مجلس که به رییس مجلس توهین میشه همچنین هجمه عجیب یک جناح شامل جنتی، توکلی، زاکانی، ذوالنور، یامین پور، کانالهای اصولگرایی همچون خبر فوری و ... به نمایندگان مجلس مبنی بر بی سوادی و ... نمی تونه اتفاقی باشه امیدوارم همه اینها تلاشی برای تاثیر گذاری بر ذهن مردم نباشه.
هرچند خطا و اشتباه نماینده مجلس مشهود است ، اما از فحوای کلیپ پخش شده کاملا مشخص است که درگیری لفظی خیلی بیشتر از این بوده و کلیپ پخش شده ، برش و تقطیع شده است .
ثانیا کارمند گمرک بدون توجه و کاملا خونسرد ، بر جای خود نشسته و بدون اینکه از جا بلند شود یا نیم نگاهی به نماینده بیندازد ، صرفا به این گفته بسنده می کند که : نمی شود . انگار عمدا قصد عصبانی کردن نماینده را دارد و در ادامه در هماهنگی با فردی که از صحنه فیلمبرداری می کند ، می گوید : ببینید این آقا نماینده مجلس است .
درحالی که وظیفه کارمند گمرک ایجاب می کرد که با یک تلفن به مافوق خود ، حتی در مواجهه با یک فرد عادی از هرگونه درگیری و تنش در محیط کاری خود جاگیری می نمود.
سوای آنکه این نماینده باید مطابق قانون توهین و افترا مجازات شود و از کارمند مودب و وظیفه شناس تقدیر و دلجویی شود ، واکنش مجلس جای تامل زیاد دارد . چگونه ممکن است یک نماینده هتاک که به هیچ روی جای دفاع ندارد ، اینگونه زیر چتر حمایتی همکارانش قرار گیرد ! اما بخش مهمتر که در مطالب هم میهنان تا اینجا خواندم و مغفول مانده اینکه چگونه در سالهای بلوغ در استانه چهل سالگی ، این نوع مسئولان توانسته اند به ارکان مهم و تاثیر گذار نقوذ کنند آنهم با نظارت ؟ ؟ نمونه آشکار زیانبار و هزینه زا بودن این عمل و واکنش نابجای مجلس در افکار عمومی ایران ، همین مطالب اندک هموطنان است که امکان انتشار یافته اند و بدون استثنا همراه با سرخوردگی و عصبیت است و دهها میلیون که این امکان را نداشته اند . اگر بر اینها افزوده شود استفاده تبلیغاتی بیگانگان از این رخداد برای پیشبرد اهدافشان فاجعه ابعاد عظیم تری بخود خواهد گرفت خاصه آنکه ارشدترین مقام قانون گذاری کشور در این رویداد نقش دارد .
واقعا باید با چنین نماینده برخورد قاطع شود وبرای همیشه ازمجلس اخراج شود این حداقل مجازات این فرد میباشد.
پاسخ ها
رضاکریم زاد اورنگی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
مطمئنم این فرمایشاتون حتی خودت را قانع نمیکند چه برسد به ما
باتشکر
درود بر مردم سراوان وهمه بلوچ های غیور .خودتون این نماینده رو مجازات کنید.آبروی بلوچستان آبروی همه ایرانه
ادب مرد به ز دولت اوست
متاسفم برای این مجلس، و متاسفم برای مردمم. ای کاش مجال حضور افراد توانمند و مردمی در مجلس بود
به عملکرد خودشان ادامه بدهند تا ببینند چه میشود.
برای مجلس باید تاسف خورد.
عملکرد هیئت رئیسه خیلی ضعیف و عجولانه ،برگزاری جلسه غیر علنی ضرورت ندارد و غیر منطقی و نشان از قدرت نمایی ،عمل کارمند گمرگ بایدازسوی هیئت تخلفات گمرگ بررسی تا اثبات گردد ،عمل نماینده سراوان خیلی دور از شان نمایندگی وشبیه مظلوم نمایی خود بوده در حالیکه مردم با این رویه به شدت مخالف هستند ،در مجموع جایگاه والای قوه مقننه با نگاه به جزئیات و عدم توجه به وظایف قانونی موجبات کاهش اقتدار مجلس در سطح جامعه و عرصه بین الملی را فراهم که این موضوع زیبنده نظام اسلامی و نمایندگان نبوده و نخواهد شد متاسفانه گذشت و عفو نمودن در زندگی و روایات اسلامی خصوصا کتاب خداوند فراوان یاد شده که باید برای همگان الگو باشد .امید است فضای داخلی کشور با توجه به مشکلات اقتصادی و تحریم ها صرف عادات مذموم غیر منطقی نگردد .
وضعیت کشور به جایی رسیده که فرد صاحب قدرت به زیردست ظلم میکند و همه هم با وجود آگاهی از این مساله طرف قدرت را میگیرند.در صورت ادامه این روند ارزش جانفشانی ندارد. البته مردم هم بی تقصیر نیستند.
معلومه حق با کارمند گمرکه اینها از بررسی فیلم چیزی پیدا نکردند وگرنه حرف نماینده را تایید که هیچی هیاهو هم میکردند. من از نماینده ها صادقی - وابوترابی فر نماینده سابق ویکم حضرتی را قبول دارم اقای مطهری هم بگیر نگیر داره
وقتی من این عملکردخودخواهانه نماینده مجلس و سپس نمایندگان مجلس را دیدم به حال کسانی که در هنگام انتخابات به نماینده خود رای دادند غبطه خوردم. چون نمایندها به فکر مردم نیستند شما عملکرد ایشان را در موضوع گمرک ببینید جز خودخواهی چیزی نیست. وقتی در موضوع رای گیری برای برملا شدن رای نمایندگان و مخالفت ایشان با این موضوع بدلیل امکان عدم تایید صلاحیت ایشان در مجلس بعدی را نگاه می کنم می بینم که نمایندگان بفکر مردم نیستند بلکه نمایندگی برای برخی نمایندگان نه عمل به وظیفه بلکه رسیدن به خواسته هایشان است. از این رو می گویم آنها که برای رای دادن یک پرس چلوکباب از نماینده مورد نظر گرفتند لااقل این سود را کردند. ما که هیچ
اگر جای منافع شخصی منافع ملی قرار بگیرد، همه چیز حل میشود. حمایت مجلس از همکارش هم حرفه ای است به شرطی که کار آن نماینده در راستای منافع عمومی باشد. آیا ما مردم حاضریم برای منافع ملی کار کنیم که از نماینده انتظار داریم؟ آیا ما رایمان را به یک شام و نهار نمیفروشیم؟
اگر آن هموطن غیور فیلمبرداری نکرده بود با غوغا سالاری که در مجلس دیدیم چه بسا این کارمند وظیفه شناس و کسان دیگری را قربانی میکردند. شما فقط به این موضوع فکر کنید که رئیس قوه مقننه کار عادی فیلمبرداری و انتشار یک رخداد حقیقی را جرم دانسته، حالا ما چه انتظاری میتوانیم از این مجلس داشته باشیم. با تصورات این آقایان چون یک نماینده نمیتواند خودش را کنترل کند همه باید کور و کر بشوند.
بنزین، سکه و دلار، چاپ اسکناس بی پشتوانه، نرخ سود بانکی یا .... الان نوبت کدام است؟
مسئله این است
و به نظر جواب بنزین و لبنیات و نان است
حالا زمانیست که لازم است که هر نماینده موضع خود را در این مورد اعلام کند تا مردم بدانند به چه کسی با رای میدهند.
سلام.از کوزه همان برون سلامت که در اوست.پس داخل ایشون چه خبره؟اصلا قابل بحث نیست ایشون باید ازهمه مردم عذر خواهی کنند.ومتاسفانه مجلس هم نشون داد که این وقایع را از بعد بالا به پایین نگاه میکنند ومردم برایشان ارزشی ندارند.ایشون تحمل چند دقیقه منتظر بودن را نداشت چطور نماینده قشر عظیمی از مملکت هستند که در محرومیت و با تحمل زندگی میکنند؟
سلام دوستان
اینکه نماینده مجلس بایدخودش روکنترل میکردودرست برخوردمیکرد شکی نیست واماایانبایدنماینده مجلسی که نماینده مردمه بدون هماهنگی وبازدیدسرزده به هرارگان واداره ای که خواست برود وبه نظرمیادباتوجه به فیلمبرداری این یک شیطنت بسیارحساب شده برای تخریب نماینده وپنهان کردن فسادشدیددرگمرکات
ای مردم طورو بخدا انتخابتون رو دقت کنید این دوره بدترین دولت مجلس شورای شهر رو داشتیم اکثرا کم کار ....جدای از مشکلات خودشون ما بیشتر مقصریم که بدون تحقیق اینارو انتخاب می کنیم ... انشاله دوره بعد این افراد تو ذهنتون باشه ...تحقیق حسابی بکنید به اصول گرا و اصلاح طلب کاری نداشته باشید فقط فقط به آدم حسابی رای بدید ... من که مقایسه کردم‌چندین دوره که هر وقت اصلاح طلب اومده رو کار اوضاع بدتر شده ...جالبه که همش میگن نمی ذارن کار کنیم ....
...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
باش تا رای بدیم
مجلسی که توانایی تعیین و تکلیف وضعیت کنونی مملکت را ندارد باید منحل شود ما مردم نمایندگان ناکارامد را نمی خواهیم.
سلام در شرایط خاص شاید انسان حرف یا حرکتی کند که پسندیده نباشد وقابل دفاع نیست ولی جملاتی در جلسه غیر علنی گفنه شرم اور بود استعفا
کمترین گزینه نه برای استادی دانشگاه
اگر مجلس کارامد شود مملکت درست می شود:))))))))))))))))))))
افسوس از انهمه جوانی که شهید شدند تا عده ایی سر از پستهای دولتی دربیاورند. و خون صدها هزار جوان را زیرپا بگذارند حیف و صد افسوس ..ادم جان بدهد از اینهمه غصه کم است.
برخورد‌های‌مجلس‌در‌این‌رابطه‌همه‌شان‌استباه‌بود‌مجلسی‌که‌هیجان‌زده‌بدون‌بررسی‌از‌نماینده‌دفاع‌می‌کند‌و‌بدون‌برخورد‌با‌نماینده‌متهم‌‌پرونده‌را‌می‌بندد‌شایسته‌احترام‌نیست
ديگه راي نميدم تحت هيچ شرايطي
هر دو تا مقصر هستند چون که اولا کارمندان گمرک چنان رفتاری با انسان میکنند که انگار انسان ارث بابایشان را خورده است و وقتی به فردی گردن کلفت تر از خودشان برسند و نتوانند کاری کنند و فرد مقابل گردن کلفت باشد مجبور به مظلوم نمایی میشوند و طرف مقابل هم از میدان بدر نمیرود...
نمايندگاني كه بايد به فكر مردم باشند در مرحله اول به فكرخود و خانواده شان هستند. احتياج به جلسه غير علني نبود فيلم نگاه كنيد مشخصه كه نماينده سراوان در حال توهين به كارمند گمرگ مباشد پس نمايندگاني كه از نماينده حمايت كردن بخاطرهمكار بودن اين كار را انجام دادن متاسفم براي نمايندگاني كه چنين كاري انجام دادن.درود ميفرستم به نماينده واقعي مردم نماينده مردم بوكان. وآخر از همه مجلس بايد دستور اخراج نماينده سراوان را صادر كنه اگر مجلس مردمي باشه
ظاهرا این ماجرا در حد کل کل دو تا شخص یکدنده بود برای مسائل جزئی -- با این حال با هیاهو و هوچی گری در جامعه ما مثل یک فاجعه سرو صدا کرد و وقت و سرمایه های ملت را به خودش اختصاص داد در حالی که این هیاهو ها هیچ نتیجه اصلاحی هم نداشت.
خداوند ستار العیوب است -- پس ای بندگان خدا بیئید وقتی که سرو صدای ما چیزی را اصلاح نمی کند با متانت و عیب پوشی حداقل کمکی به آرامش و صلح کنیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
خوبی؟؟؟
باید از قدرت نمایندگان کاست این نمایندگان با اعمال نفوذ باعث بی عدالتی در شهرستانها شدن و عامل اصلی بدبختی مردم همین نماینده هایی هستن که فقط دنبال کارهای اقتصادی خود و اطرافیان خود هستن
نمره 20به کارمند گمرگ نمره صفر به نماینده سراوان و عملکرد مجلس
وقتی برخی مسولان نظر مردم اصلاً براشون مهم که نه هیچ ارزشی نداره و فقط مردم رو موقع انتخابات برای حضور پای صندوق رای میخواهاند نتیجه اش میشه یکی مثل این اقا
ضعیف
بد
افتضاح
فاجعه
پاسخ صحیح همه ی موارد است

مردم اینهمه دارند با این گرونی سرسام آور و تورم افسار گسیخته و گرسنگی و فقر بی سابقه دست و پنجه نرم میکنند اونوقت نمایندگان مجلس که همون نمایندگان مردم هستند با این فحاشی ها و حاشیه ها نمک بر زخم ملت می پاشند

چه بخواهیم چه نخواهیم ملت از بی تدبیری و سیاست اقتصادی شکست خورده دولت و بی تفاوتی نمایندگان ملت به اندازه کافی ناراحت هستند این توهین ها و این حاشیه ها باید هم داد ملت را در آورد

حقیقتش من که فیلم فحاشی نماینده سراوان رو دیدم اولین چیزی که به ذهنم تداعی شد فیلم های قدیمی بود

اینکه یک نماینده که بار رای مردم انتخاب شده است بخواهد به مردم بدترین توهین ها را بکند

در واقع رفتار این نماینده هیچ شباهتی به رفتار یک مسئول نداشت

و اما اقدام مجلس :
اونچه که از این کلیپ بر می آمد فحاشی نماینده سراوان بود در مقابل رفتار محترمانه کارمتد گمرک

مجلس باید با مجازات نماینده سراوان حیثیت مجلس و نظام را حفظ میکرد و به مردم و افکار عمومی اثبات میکرد که وکیل و وزیر و مردم عادی همگی در مقابل قانون مساویند

خدایی شما بگید تا اینجای ماجرا که این نماینده مجلس بود که فحاشی کرده و کارمند گمرک با وجود شنیدن توهین اما محترمانه برخورد کرده و نماینده سراوان دست پیش رو گرفته که پس نیفته خخخخخخ درصورتی که این کارمند گمرک هست که باید شاکی میشد تا اینجا رو همه مون میدونیم

اما دوستان تصور کنید اگر بجای فحاشی نماینده مجلس به کارمند گمرک ، بالعکس اتفاق می افتاد یعنی کارمند گمرک به نماینده توهین و فحاشی میکرد اونوقت چه اتفاقی می افتاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فکر کنم نمایندگان مجلس سقف گمرک را بر سر اون کارمند خراب میکردن و درسی به کارمند گمرک می دادند که تا زنده است یادش نرود

من بعنوان یک شهروند ایرانی از کارمند گمرک دلجویی نموده و بخاطر اخلاق مداری و سعه صدر ایشان در مقابل توهین های زشت نماینده سراوان از او تشکر میکنم

همچنین بر دستان اون ارباب رجوعی که نماینده فحاش را از ساختمان بیرون انداخت بوسه میزنم

نمایندگان محترم مجلس اینجا ایرانست
اینجا سررزمین اخلاق و اسلام است
اینجا مملکت امام زمان (عج) است



اینجا سرزمین هزاران شهید قهرمان و آزادگان سرافراز است
اینجا وکیل و وزیر ، و کشاورز و دامدار و نماینده و رئیس جمهور همه در مقابل قانون مساویند

صرفا جهت اطلاع نمایندگان محترم مجلس اینجا جای فحاشی و ارباب و رعیتی نیست
در واقع ۴۰ سال پیش روی همه ی این موارد تلی از خاک ریختیم لطفا خودتان را آپدیت و بروزرسانی مجدد بفرمایید
باتشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
شعار
تابي كامنت هاي هم رو چاپ نمي كني ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا؟
مجلس محترم برای حفظ آبروی خودش این نماینده هتاک را اخراج کند . این فرد توانایی نمایندگی مردم شریف سراوان را ندارد .
نماینده ای که با وجود ارباب رجوع و علم به این که رفتارش فیلم برداری میشود و پخش خواهد شد چنین رفتار از خود نشان میدهد ببینید زمانی که خودش و یک انسان بیدفاع وبدون هیچ دوربینی باشند چه خواهد کرد خیلی از این ها به گوش ما نمیرسد ودر نطفه خفه میگردد
عملکر مجلس در این خصوص بد بود.
برخورد نماینده در هر صورت در شان نمایندگی نبود.
این نماینده باید محاکمه علنی شود.
مجلس و هر کسی در انتخابات کاندید میشود نشان دادند فقط و فقط فکر جیب خودشان هستند. کوچکترین توجهی به مردم ندارند. نمایتده ای که با کمال جسارت و...به کارمند می تازد خودش قانون را زیر پا له می کند نمایندگانی که بجای حمایت از مردم به فکر خودشان هستند هیات نظارتی که پرونده مختومه می کند و دنبال بازخواست کارمند قانونگذار و فردی هستند که لمپن بودن نماینده را به تصویر کشیدند .
چیزی جز مبهوت شدن نمیشه داشت خدایی.. عجیب غریب ترین جای دنیا هستیم..
الان، این ها نماینده مردم نیستند.
چشم هر کی حکایت درونشو نشون میده
باسلام بانماینده خاطی بایدبرخوردجدی وبدون اغماض بشه وکارمندوظیفه شناس به همان میزان تشویق شود.درغیراینصورت مغایرعدالت اجتماعی واسلامی خواهدبود.
وقتی به هویت قومی افراد احترام نمی ذارید، وقتی من نمی تونم زبان مادریم را یاد بگیرم، نباید توقع داشته باشید منم به شما احترام بذارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
زبان مادری را مادر یاد میدهد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
زبان آلمانی؟؟! خب برو کلاس زبان
علمای قوم. چکیده ملت . ماشاا.. . فیلم بردار شناسایی بشه سریعا
وقتی کارمندی دون پایه به یک نماینده مجلس توهین می کند وای بحال مردم عادی
کارمند باید بشدت ادب شود
سلام کلیپ جلسه غیر علنی مجلس هم متاسفانه توسط خود نمایندگان مجلس لو رفته
شمارو به امام رضا قسم منو روشنم کنید
من دارم از تعجب شاخ در میارم
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر نماینده فحاش مجازات نشه و عدالت رعایت نشه همه ی ملت به وجود عدالت در جامعه و رعایت آن در نظام اسلامی ایران بدبین میشن
نماینده فحاش سراوان را مجازات کتید تا مردم رنج دیده از اقتصاد برجامی از به نظام امیدوار شوند
اين نماينده كه ادعا كرده توهين قوميتي شده دقيقا توضيح بدهند تا برخورد انجام شود و اگر خودش بهانه آورده چرا بخاطر شخص خودش مسائلي را كه جنبه امنيت ملي دارد دستاويز كرده است
راست و حسيني بايد براي مردم مشخص بشود كه چه كسي راست ميگويد
حالا اگه به نماینده اینحوری فحاشی کرده بودند الان خیلی وقت بود که بازداشت شده بودند
شورای نگهبان چرا کاری نمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به نظر من کارمند گمرک و مدیر کل گمرک باید اعدام شوند !!!؟؟؟ تا عبرتی باشد برای دیگران که به وکیل الدوله های محترم اهانتی نشود و هر کسی به خودش جرات توهین و اهانت به وکلای ... را بدهد!!!؟؟؟؟؟؟؟
باید با نماینده به خاطر توهین به کارمند گمرک و توهین به مملکت ایران مجازات و برکنار بشه
مجلس در راس مشکلات کشور است
متأسفانه در کشور ما همه چیز احساسی و موجی انجام و تصمیم گیری میشود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها