بازدید 33897

عرضه گوشت گوسفند ۴۰ هزار تومانی در تهران

کد خبر: ۸۶۲۳۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸ 21 December 2018

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام، از عرضه گسترده مرغ منجمد در بازار خرده فروشی سراسر کشور خبر داد.

به گزارش مهر، حمید ورناصری با اشاره به اینکه توزیع مرغ منجمد تا تعدیل قیمت مرغ گرم در بازار ادامه دارد، گفت: توزیع مرغ از هفته گذشته آغاز شده و با توجه به حجم در حال توزیع، هفته آینده شاهد کاهش قیمت مرغ گرم در بازار خواهیم بود.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در توزیع این محصول در سراسر کشور وجود ندارد، گفت: هم اکنون روزانه هزار تا هزار و دویست تن مرغ منجمد، در حال توزیع است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام، قیمت متوسط مرغ گرم را امروز ۱۱۶۰۰ تومان اعلام کرد و ادامه داد: قیمت مرغ در بازار باید به نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار برسد که این قیمت ۹۸۰۰ تومان تا ۱۰۵۰۰ تومان تعیین شده است.

ورناصری، قیمت مرغ در ۱۰ روز گذشته را نامتعارف دانست و گفت: از ابتدای فروردین تا پیش از ۱۰ روز گذشته قیمت مرغ در یک دامنه مشخص با ثبات ترین شرایط را داشته است حتی در برخی ایام به دلیل کاهش قیمت تولید کنندگان مرغ با زیان مواجه بوده اند.

وی، آمار جوجه ریزی در سال و ماه و نهاده های دامی را عوامل تاثیر گذار در قیمت مرغ دانست وافزود: برنامه ریزی ما به شکلی است که اثرپذیری بازار را از عوامل متعدد کم کرده و قیمت را کاهش دهیم.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام در خصوص وضعیت گوشت وارداتی گوسفند گفت: روند واردات به شکل گوشت گرم گوسفندی و منجمد گوساله در حال انجام است به نحوی که گوشت گوساله منجمد با قیمت هر کیلو ۲۹ هزارتومان در سراسر کشور و گوشت گرم گوسفندی نیز با قیمت ۴۰ هزار تومان برای هر لاشه عرضه می شود.

ورناصری، با بیان اینکه بخش عمده ای از گوشت گرم گوسفندی در تهران توزیع می شود گفت: هم اکنون به طور متوسط روزانه ۱۰۰ تا ۱۵۰ تن گوشت گوسفند توزیع می شود و این روند ادامه خواهد داشت تا نیمه دوم سال در آرامش طی شود.

این مقام مسئول در خصوص قیمت تخم مرغ نیز گفت: به دلیل بیماری فوق حاد پرندگان سال گذشته بخش عمده ای از مرغ تخم گذار را از دست دادیم که این اتفاق سبب افزایش قیمت تخم مرغ شد بنابراین ما در سه هفته گذشته با انجام واردات این کالا توزیع گسترده تخم مرغ را با قیمت ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان در شانه به مصرف کننده ارائه کردیم. توزیع تخم مرغ نیز به صورت گسترده ادامه خواهد داشت که ادامه این روند سبب کاهش قیمت این محصول در بازار شده است و ادامه خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲۶
امیشه تهران.انگار کل ایران تهرانه.خب یکمرتبه بگید بقیه بمیرن از گرونی تا ما تهرانی ها فقط زنده بمونیم.
خوش به حال تهرانیها ، شهرستانها همیشه بعنوان شهروندان درجه دو از نعمات بی بهره هستند . بعد از این همه تبعیض میگن تهران از شدت مهاجر ذر حال انفجاره
ظاهرا همه ایران تهرانه که عمده گوشت اونجا توزیع میشه. ما باید بریم گوشت کیلوی 70 هزار تومان بخریم.
یالاخره با کرفتن قوق رفتیم بازار حرید. مرغ شده 13000 تومان و وشت هم که 70000 تومان و سایر مایحتاج هم نسبت به ماه قبل دیوانه کننده گران شده اند. عده ایی هم در رسانه ها مینویسند ترامپ شکست خورد و هیچ غلطی نمیتواند بکند!!!!! من از بیگانگان هز گز ننالم که با من هرچه کرد آن آشنا کرد. ملت ایران با وجود این رانفروشان بخش دولتی و خصوصیمنیازی به دشمن خارجی ندارند.
خون تهرانی ها از خون کدام شهرستانی ها رنگینتر است؟
شهر های دیگر شهروند ایرانی نیستند؟
قرار نیست پول مالیات من و امثال من در تهران صرف رفاه تهران نشینان شود.اگر این سیاست را در پیش بگیرید مردم از دادن مالیات به دولت تهران پرست خود داری کنند
من که مرتب چند تا میدون میوه وتره بار شهرداری و فروشگاههای رفاه رو سه هفته هست سر میزنم نه خبری از گوشت منجمد دولتی و نه گوشت گرم دولتی هست
همه چیز فقط برای تهران وشهرهای بزرگ!!!!!؟؟؟؟؟
کجاست این مرغ و گوشت که با این قیمت اعلام کردین.خسته شدیم از دست این همه بدبختی و گرونی
آقای ورناصری چرا اخباری را اعلام می نمایید که صحت ندارد فرمودین نهاده ها در کلیه استانها آماده توزیع است ؟ در حالی که هیج کدام از استان ها فروش ندارند .
کرایه 2 برابری کامیون، افزایش قیمت 4برابری واکسن ، افزایش 3 برابری کنسانتره آفزایش 2 برابری نهاده ها چطوری قیمت را دستوری تعیین می نمایید
اینا یخیه کلی مرض بیدرمون میگیرین.یانخرین.یامیخریم ارگانیک تهیه کنید گوشت رو
ایران فقط تهران نیست چرادرسایراستان هاتوزیع نمی شود
ایران فقط تهران نیست چرادرسایراستان هاتوزیع نمی شود
موضوع گوشت گوسفند است عکس مال گوشت مرغ، عکس گوشت گوسفند نایاب شده
قیمتها تغییری نکرده گوشت گوسفند نزدیک 70000 تومان
حالا این چ کاریه ک میخوان گوشت منجمد وارد کنن،خب جلوی قاچاق گوسفند وگوساله رو بگیرین تا قیمت بیاد پایین
دقت کردید همه چی برای تهرانه؟ از حمل و نقل ارزان بگیرید تا همین گوشت ارزان.
انگار که شهرستانها و استانهای دیگه نیاز ندارند.
تهرانی های با درآمد بالا گوشت گوسفندی 40 تومنی بگیرن شهرهای دیگه که نصف درآمد تهرانی هارو هم ندارن. گوشت 70 تومنی.
آفرین
ما‌که‌ندیدیم‌توزیع‌شود‌کجاها‌توزیع‌می‌شود
به به به به ......ما چقدر خوشبختیم .... کیلویی 40000 هراز تومان گوشت ....یک وعده غذای 5 نفره ...به به به .............الان من بای چکار کنم .از خوشحالی پر دربیاورم بروم اسمان ........دیگه با دلار حقوق میگیریم برایمان مهم نیست ...........این قیمتهها .به به به ... .به به به از این همه پیشرفت ..امر دیگه ندارید .................واقعا خوشحالیم
لطفا در شهر های دیگر نیز پخش کنید مگر ایران تهران است
سلام ترخدافکربه حال شهرهای محروم مثل بم بکنید مرغ گوشت گرون مانمیتوانیم بخریم
کجای تهران با این قیمتا میدن آخه. دروغ که مالیات نداره.
من دیروز از فروشگاه ... با این قیمت، خریدم. ولی خب با گریه خوردم. خیلیها ندارند. کوفتم شد! دیگه نمی خورم، فقط برای بچه ها درست می کنم.
سلام
در اسلام شکاف طبقاتی مادی ومعنوی وجود ندارد,اصلا‌ اسلام امده شکاف طبقاتی را ریشه کن کند, واقعا بگین این اسلام کجاست ؟!!!!
خدایی این قیمت ها رو از کجا میارین قیمت تو بازار چی دیگه
گوشت تو غذای ما با ذره بین معلوم هست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار