بازدید 5075
۲

مرگ تلخ دبیر انجمن صنفی دانشگاه یاسوج

کد خبر: ۸۶۲۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰ 19 December 2018
دانشجوی فوق لیسانس جامعه شناسی دانشگاه دولتی فوت کرد.

به گزارش بویرنیوز، «مجید صائب‌فر»، دانشجوی ارشد جامعه شناسی دانشگاه به صورت ناگهانی درگذشت.

وی از دانشجویان مستعد جامعه شناسی و دبیر انجمن اسلامی دانشگاه یاسوج در مقطع فوق لیسانس بود که همزمان بدلیل مشکلات مالی در یک رستوران در مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیز مشغول به کار بود که به صورت ناگهانی فوت کرد.

به گزارش بویرنیوز، رئیس دانشگاه یاسوج در پیامی درگذشت مرحوم صائب فر را تسلیت گفت، متن پیام در ادامه آمده است:

*انالله و انا الیه راجعون *
عروج ملکوتی و نابهنگام آقای«مجید صائب‌فر» دانشجوی کارشناسی ارشد جامعه شناسی دانشگاه یاسوج باعث تالم و تاسف فراوان گردید. جوانی که در اوج شکوفایی و تمرین پرواز بود بناگاه در چنگال تقدیر، زمین‌گیر شد. «مرحوم صائب‌فر» دانشجوی نیک سیرت و خوش اخلاقی بود که در دانشگاه جایگاه ویژه ای پیدا کرده بود و یکی از امیدهای آینده به شمار می رفت .

فعالیت اجتماعی و تاثیرگذار ایشان در دانشگاه از جمله دبیرشورای صنفی، انجمن علمی جامعه ‌شناسی ‌و‌مدیرمسئولی ‌نشریه‌دانشجویی ‌افق،‌‌‌‌شاخص‌هایی ‌برای‌ارزیابی ‌شخصیت و توان علمی و اجرایی آن عزیز بود.

در حقیقت اینجانب فرزندی عزیز و دوست داشتنی،دانشجویان دانشگاه یاسوج برادری گرامی و استاداندانشگاه یاسوج شاگردی مهربان، کوشا و نجیب را از دست دادند که فقدان آن هیچگاه جبران نخواهد شد.

درگذشت نابهنگام مجید عزیزجامعه علمی و به ویژه مجموعه دانشگاه یاسوج را در غمی جانکاه فرو برد که برای تحمل آن به شکیبایی فراوان نیاز است.

اینجانب به نمایندگی از جامعه علمی استان این مصیبت عظیم را به خانواده بزرگوار صائب فرو منسوبین ایشان ، اساتید و دانشجویان دانشگاه یاسوج صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن عزیز را‌حل علو درجات و برای مجموعه صبر و شکیبایی از درگاه خداوند قادر متعال مساَلت می نمایم.

دکتر احمد عریان
رئیس دانشگاه یاسوج
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
این روزا نمیدونم چرا یهویی مردم میمیرن.
تسلیت به دانشگاه یاسوج
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار