بازدید 5326

اولین جداشده‌ قطعی پرسپولیس در لیست برانکو

کد خبر: ۸۶۲۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 19 December 2018

شاگردان برانکو ایوانکوویچ موفق شدند در شرایطی که دو پنجره نقل و انتقالاتی گریبان تیم را گرفته بود، در لیگ برتر فصل هفدهم به قهرمانی دست یابند و در لیگ قهرمانان آسیا نیز به فینال راه یافتند.

به گزارش تابناک ورزشی، اکنون با پایان محرومیت نقل و انتقالاتی، این تیم موفق شده مهدی ترابی، سروش رفیعی، مهدی شیری، مهدی شریفی را به طور قطعی در اختیار بگیرد و طبق اعلام برانکو در حال تدارک حضور سه بازیکن دیگر برای تقویت تیم در ادامه مسابقات است.

در خصوص لیست جدایی این تیم اما گمانه زنی زیادی شکل گرفته که بیشتر آن منوط به جذب بازیکنان جدید خواهد بود. با این حال گفته می‌شود احسان علوان زاده که در دور جدید تمرینات این تیم در نیم فصل غایب بوده و با حضور در شیراز به دنبال کارهای دانشگاهی خود است، در بازگشت در توافق با باشگاه از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد.

این هافبک 24 ساله که طی سه فصل حضور خود در جمع شاگردان برانکو نتوانست انتظارات را برآورده کند، اکنون در تدارک این است تا با تغییر فضا و حضور در تیم جدید توانایی خود را بیشتر به نمایش بگذارد. با توجه به جذب سروش رفیعی و مهدی ترابی و حضور هافبک‌های سابق مطمئنا در ادامه فرصت کمتری نصیب او خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار