بازدید 4088

۶۰ نفر از مفسدان اقتصادی دستگیر شدند

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به برخورد نیروی انتظامی با مفاسد اقتصادی گفت: ۶۰ نفر از مفسدان اصلی اقتصادی دستگیر و به مراجع قانونی تحویل داده شدند.
کد خبر: ۸۶۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳ 19 December 2018
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به برخورد نیروی انتظامی با مفاسد اقتصادی گفت: ۶۰ نفر از مفسدان اصلی اقتصادی دستگیر و به مراجع قانونی تحویل داده شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، سردار حسین اشتری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ارتباط بین رسانه‌ها با نیروی انتظامی اظهار داشت: اصحاب رسانه در همه جا همکار خوب و پل ارتباطی بین پلیس و مردم هستند.

وی با اشاره به برخورد با مفاسد اقتصادی تصریح کرد: در این حوزه در چند ماه اخیر اقدامات خوبی انجام و تعدادی از افراد موثر در این حوزه شناسایی شده و با همکاری دستگاه قضایی دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه تعداد دستگیری مفسدان اقتصادی حدود ۶۰ نفر هستند که از عاملان اصلی در این حوزه بودند، بیان کرد: بنا به درخواست مسئولان مربوطه و درخواست دستگاه قضایی هنوز برخورد با این‌گونه افراد ادامه دارد.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی براساس قانون با هر گروهی و فردی که مخل نظم و امنیت در حوزه‌های مختلف اعم از حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و ... باشد وظیفه خود را انجام می‌دهد و در این حوزه موفقیت‌های خوبی را کسب کرده است.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: امیدواریم دستگاه محترم قضایی نتیجه اقدامات و محاکمات این افراد را به اطلاع مردم برسانند تا باعث دلگرمی مردم باشد.

وی در مورد برخورد نیروی انتظامی با توزیع کنندگان مواد مخدر بیان کرد: نیروی انتظامی از سال‌های گذشته با همتی که داشته توانسته از ورود و توزیع مواد مخدر در کشور جلوگیری کند که شاهد این ادعا حدود ۴ هزار شهیدی است که بعد از انقلاب نیروی انتظامی در راه مبارزه با اعتیاد به نظام تقدیم کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: یکی از اولویت‌های ما برخورد با باند‌ها، شبکه‌ها و گروه‌های مافیایی وارد‌کننده مواد مخدر به کشور است که در این رابطه نیز توفیقات خوبی داشتیم.

وی افزود: البته ما همزمان با این اقدامات با توزیع کنندگان مواد مخدر برخورد می‌کنیم و کسانی که در معابر و پارک‌ها اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کنند دستگیر کرده و به مراجع قضایی تحویل داده می‌شوند.

سردار اشتری با اشاره به ساماندهی معتادان متجاهر گفت: در‌این‌باره با هماهنگی ستاد مواد‌مخدر امیدواریم در ماه‌های آینده تعدادی از معتادان متجاهر را جمع‌آوری کرده و به مراجع قانونی تحویل دهیم تا مردم نیز شاهد این‌گونه افراد در سطح جامعه نباشند.

وی با اشاره به آخرین اخبار از مرزبانان ربوده شده افزود: با رایزنی‌هایی که ستاد کل نیرو‌های مسلح و دستگاه دیپلماسی دارد امیدواریم تا هفته‌های آینده خبر‌های خوبی برای مردم داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به وضعیت جرائم در استان زنجان افزود: براساس آمار در این استان شاهد کاهش جرائم هستیم که اقدامات نیروی انتظامی استان در کاهش این جرائم بسیار موثر بوده است.

وی عنوان کرد: همکاری خوبی که بین مسئولان و دستگاه قضایی در استان است، فرمانده انتظامی استان زنجان پیشرفت‌های خوبی داشته است. امیدواریم این روند رو به رشد همچنان ادامه داشته باشد.

سردار اشتری در مورد افزایش کشفیات مواد مخدر بیان کرد: یکی از عوامل افزایش کشفیات مواد مخدر ورود بیشتر بوده و اقدام به موقع ماموران مبارزه با مواد مخدر نیز دلیل دیگر افزایش کشفیات مواد مخدر است.

وی عنوان کرد: هر سال درصد افزایش کشفیات نسبت به سال گذشته بیشتر می‌شود و نیروی انتظامی در این حوزه با جدیت ورود پیدا کرده است. در حوزه کالای قاچاق نیز شاهد افزایش ۴۰ درصدی کشفیات نسبت به سال گذشته در سطح کشور هستیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی