بازدید 3953

العین،ریورپلاته را برد و به فینال جام‌جهانی باشگاه‌ها رسید

کد خبر: ۸۶۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷ 19 December 2018

تیم فوتبال العین امارات با شکست ریورپلاته در نیمه‌نهایی جام جهانی باشگاه‌ها، توانست نخستین فینالیست این بازی‌ها لقب بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی باشگاه‌ها سه‌شنبه شب بین دو تیم العین امارات و ریورپلاته برگزار شد و میزبان توانست در ضربات پنالتی قهرمان کوپا لیبرتادورس را شکست دهد و راهی فینال شود.
در شروع بازی العین دروازه ریورپلاته را باز کرد. مارکوس برگ در دقیقه ۳ گلزنی کرد اما رافائل سانتوس بوره با دبل پنج دقیقه‌ای خود بازی را دو بر یک به نفع تیم آرژانتینی کرد. نیمه اول با پیروزی ریورپلاته پایان یافت. در نیمه دوم العین توانست بازی را در دقیقه ۵۱ مساوی کند. در ادامه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا بازی در وقت‌های اضافه دنبال شود. در این ۳۰ دقیقه نیز تلاش دو تیم بی‌نتیجه بود و فینالیست باید با ضربات پنالتی مشخص می‌شد.
تیم اماراتی هر پنج ضربه‌اش را به گل تبدیل کرد و ریورپلاته تا ضربه پایانی نیز این چنین عمل کرد اما آخرین فرصتش را از دست داد تا نتواند به دیدار نهایی صعود کند. دیگر دیدار نیمه‌نهایی فردا شب (چهارشنبه) بین دو تیم کاشیما آنتلرز و رئال مادرید برگزار می‌شود.

العین امارات

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان