بازدید 2474

تولید روزانه نفت شیل آمریکا از ۸ میلیون بشکه گذشت

کد خبر: ۸۶۱۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴ 18 December 2018

اداره اطلاعات انرژی آمریکا در گزارش ماهانه خود پیش‌بینی کرد تولید نفت از هفت منطقه بزرگ شیل تا پایان امسال از مرز ۸ میلیون بشکه در روز عبور خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، آمریکا روسیه و عربستان سعودی را به عنوان بزرگترین تولیدکننده نفت جهان پشت سر گذاشته و مجموع تولید نفت این کشور به رکورد هفتگی ۱۱.۷ میلیون بشکه در روز صعود کرده است.

زمانی که دسامبر به پایان برسد، انتظار می‌رود تولید نفت شیل برای نخستین بار به ۸.۰۳ میلیون بشکه در روز صعود کند و حدود ۱۳۴ هزار بشکه در روز در ژانویه رشد کرده و به ۸.۱۷ میلیون بشکه در روز صعود کند.

بزرگترین تغییر در ژانویه، مربوط به منطقه پرمیان باسین تگزاس و نیومکزیکو است که انتظار می‌رود تولیدش حدود ۷۳ هزار بشکه در روز رشد کرده و به رکورد حدود ۳.۸ میلیون بشکه در روز برسد.

برآورد شده تولید نفت شیل در منطقه بیکن داکوتای شمالی ۱۸ هزار بشکه در روز رشد کرده و به رکورد ۱.۴۶ میلیون بشکه در روز صعود کند.

در این بین، پیش‌بینی شده که تولید گاز طبیعی آمریکا در ژانویه به رکورد ۷۶.۹ میلیارد فوت مکعب در روز رشد کند که بیش از ۱.۱ میلیارد فوت مکعب در روز بیشتر از پیش‌بینی دسامبر خواهد بود و دوازدهمین رشد ماهانه متوالی به شمار می‌رود.

بر اساس گزارش رویترز، اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش‌بینی کرده تولید گاز در همه مناطق بزرگ شیل در ژانویه افزایش پیدا خواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر