بازدید 6861
سوژه

گروکشی میلیاردی یک شرکت همراه اول از فدراسیون والیبال

والیبال نزدیک 2 میلیارد از 3090 و 5-6 میلیارد از 3060 طلب دارد که باید وصول شود. تلاش کنید با برگزاری جلساتی اگر شد با کدخدامنشی طلب ها را بگیرید در غیر این صورت با دعوا این کار کنید. مگر سر گردنه است که پول والیبال را گرفته اند و نمی دهند؟
کد خبر: ۸۶۱۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲ 18 December 2018

مجمع عمومی فدراسیون والیبال امروز در هتل المپیک برگزار شد. افشین داوری سرپرست فدراسیون در این مجمع از دغدغه های والیبالی خودش و هیات ها گفت اما بحث اصلی مجمع مسایل مالی و طلب هنگفت فدراسیون والیبال از شرکت همراه اول بود.

به گزارش تابناک ورزشی، حسابرس فدراسیون گزارش مالی سال 96 را به مجمع ارائه کرد و پس از آن داورزنی از خزانه دار در مورد مواردی که حسابرس عنوان کرده خواست گزارشی ارائه دهد که خزانه دار گفت کمتر از یک ماه است که آمده و گزارشی ندارد و عنوان کرد والیبال طلب‌هایی از شرکت های 3060 و 3090 دارد. او مدعی شد طلب این فدراسیون از 3090 به نوعی گیر پرسپولیس و استقلال است.

گروکشی میلیاردی یک شرکت همراه اول از فدراسیون والیبال

داورزنی در این باره گفت: والیبال نزدیک 2 میلیارد از 3090 و 5-6 میلیارد از 3060 طلب دارد که باید وصول شود. تلاش کنید با برگزاری جلساتی اگر شد با کدخدامنشی طلب ها را بگیرید در غیر این صورت با دعوا این کار کنید. مگر سر گردنه است که پول والیبال را گرفته اند و نمی دهند؟

داورزنی در مورد طلبی که والیبال از همراه اول دارد گفت: والیبال از همراه اول طلب دارد که یک شرکت واسط به نام پردیس اول مبالغی را از پول والیبال نگه داشته، این شرکت در گذشته قراردادهایی با پرسپولیس و استقلال داشته و همه این مسائل به هم گره زده شده و پول والیبال را بلوکه کردند. ما در تلاش هستیم که جلساتی را با این شرکت برگزار کنیم و از حق والیبال دفاع کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر