بازدید 5948

دستور ویژه رئیس جمهور برای زاینده‌رود

کد خبر: ۸۶۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰ 18 December 2018

تسنیم نوشت: نمایندگان مستعفی استان اصفهان در مجلس خواستار تشکیل ستاد احیای زاینده رود شدند و دقایقی پیش رئیس جمهور در این باره دستور داد.

نمایندگان مستعفی استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، پس از جلسه روز گذشته با علی لاریجانی رئیس مجلس امروز نیز با محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه جلسه‌ای برگزار کردند.

خواسته نمایندگان ایجاد اصلاحاتی در بودجه سال 98 و ردیف دار شدن طرح‌های تأمین آب استان اصفهان است.

نمایندگان استان اصفهان در مجلس، در جلسه امروز خود با نوبخت، بر موضوع ایجاد استاد احیای زاینده رود تاکید کرده و در نامه‌ای که به امضای این نمایندگان رسید این خواسته به رئیس جمهور اعلام شد.

در این نامه که به امضای همه نمایندگان مستعفی رسیده است بر تشکیل ستاد احیای زاینده رود تأکید شده و نمایندگان خواستار اعمال رویکرد یکپارچه در مدیریت رودخانه زاینده رود شده‌اند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه امضا شده توسط نمایندگان مستعفی مبنی بر ایجاد ستاد احیای زاینده رود گفت: قرار شد رئیس مجلس در ارتباط با این نامه با رئیس جمهور صحبت کند و اگر در هیئت دولت یا جلسه سران تصویب شود ستاد احیای زاینده رود تشکیل خواهد شد. حجت الاسلام احمد سالک خاطرنشان کرد: در هر صورت منتظر هستیم تا نتایج اقداماتی که در این چند روز انجام شده مشخص شود.

به گزارش تسنیم، دقایقی پیش نامه نمایندگان استان اصفهان به رئیس جمهور با دستور روحانی به جهانگیری برای بررسی موضوع تشکیل ستاد احیای زاینده رود در دولت همراه شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان