بازدید 4075

رادوشوویچ یک نیم فصل جای بیرانوند را پر می کند؟

کد خبر: ۸۶۱۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ 18 December 2018

آیا در صورت جدایی بیرانوند سرمربی سرخ پوشان به سنگربان هموطنش اعتماد خواهد کرد یا به دنبال جذب سنگربان جدیدی خواهد بود؟

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا بیرانوند با توجه به درخشش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مورد توجه تیم های اروپایی قرار گرفته است. سنگربان سرخ پوشان پایتخت در لیگ قهرمانان آسیا هم توانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و جزو بهترین های تیمش باشد. او به طور قطع در جام ملت های آسیا هم سنگربان اصلی ایران خواهد بود.

احتمال جدایی بیرانوند از سرخ پوشان در زمستان زیاد است. پرسپولیس در این فصل در غیاب بیرانوند چهار بار از رادوشویچ در ترکیب اصلی استفاده کرده و این دروازبان تنها یک گل دریافت کرده و چند واکنش خوب از خود نشان داده است. این سنگربان کروات در بین هواداران پرسپولیس از محبوبیت بالایی برخوردار است و این به خاطر تعصب زیادی است که او با وجود نیمکت نشینی به پیراهن پرسپولیس دارد اما آیا او شایسته قرار گرفتن در ترکیب اصلی سرخ پوشان و جایگزینی بیرانوند است؟

با وجود آنکه رادوشویچ دروازبان خوب و آماده ای نشان داده است اما به نظر می رسد که خود برانکو هم روی این دروازبان به عنوان جایگزین بیرانوند حساب باز نکرده است و در صورت جدایی سنگربان اصلی به دنبال گزینه سرشناس تر و آماده تری برای جایگزینی بیرانوند خواهد بود. به نظر می رسد که رادوشویچ در هر حالتی سنگربان دوم سرخ پوشان است و باید منتظر جذب یک دروازبان جدید در صورت جدایی بیرانوند بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی