بازدید 27811

وام‌هایی با نرخ سود یک تا چهار درصد و بازپرداخت تا ۱۵ سال در جیب برخی اعضای هیأت مدیره یک بانک

در این روز‌ها که مردم عادی باید برای گرفتن یک فقره تسهیلات با مبالغ پایین، کلی مدارک و ضامن جور کنند، هستند کسانی از بدنه بانک‌ها که قادرند بدون دردسر خاصی، وام‌هایی با مبالغ بالا و شرایط خاص دریافت کنند. صورت‌های مالی یکی از بانک‌ها نشان می‌دهد، برخی از اعضای هیأت مدیره، تسهیلاتی با شرایط خاص دریافت کرده اند.
کد خبر: ۸۶۱۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴ 18 December 2018

وام‌هایی با نرخ سود یک تا چهار درصد و بازپرداخت تا ۱۵ سال در جیب برخی اعضای هیات مدیره یک بانکدر این روز‌ها که مردم عادی باید برای گرفتن یک فقره تسهیلات با مبالغ پایین، کلی مدارک و ضامن جور کنند، هستند کسانی از بدنه بانک‌ها که قادرند بدون دردسر خاصی، وام‌هایی با مبالغ بالا و شرایط خاص دریافت کنند. صورت‌های مالی یکی از بانک‌ها نشان می‌دهد، برخی از اعضای هیأت مدیره، تسهیلاتی با شرایط خاص دریافت کرده اند.

به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ هر ایرانی برای یک بار هم که شده، گذرش به بانک ها برای اخذ وام افتاده است. همه می دانیم برای گرفتن یک وام ناقابل با نرخ سودهای بسیار بالا، چقدر باید اسناد و مدارک و ضامن جور کنیم تا اینکه بتوانیم آن وام را دریافت کنیم. در همین شرایط، هستند کسانی از بدنه بانک‌ها که قادرند بدون دردسر خاصی، وام‌هایی با مبالغ بالا و شرایط خاص دریافت کنند؛ وام هایی که نرخ سودهای بسیاری پایینی (بعضاً نرخ سود صفر) دارند و مدت بازپرداخت آن ها نیز سالیان سال به طول خواهد انجامید.

وام‌هایی با نرخ سود یک تا چهار درصد و بازپرداخت تا ۱۵ سال در جیب برخی اعضای هیات مدیره یک بانک

به تازگی صورت های مالی منتهی به 31 شهریور ماه 1397 بانک انصار منتشر شده است. در بخش اطلاعات تسهیلات و تعهدات اشخاص مرتبط که به افشای تسهیلات پرداخت شده می پردازد، مشخص شده که برخی از اعضای هیأت مدیره این بانک، تسهیلاتی با شرایط خاص دریافت نموده اند. قبل از بررسی این تسهیلات باید گفت، بنا به تصویر زیر اعضای هیأت مدیره بانک انصار به شرح زیر است؛

وام‌هایی با نرخ سود یک تا چهار درصد و بازپرداخت تا ۱۵ سال در جیب برخی اعضای هیات مدیره یک بانک

تصاویر زیر که از صورت های مالی بانک انصار برداشته شده است، نشان می دهد، آیت الله ابراهیمی، نائب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این بانک، بین سال های 83 تا 94 موفق به اخذ 7 فقره تسهیلات از بانک انصار شده و مجموع مبلغ تسهیلات اخذ شده 162 میلیون تومان است.

در این سال ها کمترین مبلغ تسهیلات پرداخت شده به ابراهیمی 7 میلیون تومان است که تاریخ تصویب این تسهیلات، 18 بهمن ماه 1383 ذکر شده است و بیشترین مبلغ تسهیلات پرداختی نیز 60 میلیون تومان است که تاریخ تصویب آن، نهم خرداد 1394 ذکر شده است. مدت بازپرداخت این تسهیلات متفاوت بوده و بین 85 ماه (7 سال و یک ماه) تا 159 ماه (13 سال و سه ماه) است. از این مدت بازپرداخت های طولانی که بگذریم، به نرخ سودهای بسیار پایین این تسهیلات می رسیم؛ نرخ سودهایی که یک یا چهار درصد می باشند. نکته جالب تر اینکه، سه فقره از 7 فقره تسهیلات پرداخت شده به ابراهیمی که 69 درصد (112 میلیون تومان) از مجموع مبلغ تسهیلات پرداخت شده (162 میلیون تومان) را پوشش می دهند، در عرض تقریبا چهار ماه (اسفند ماه 1393 تا خرداد ماه 1394) به وی پرداخت شده اند.   

وام‌هایی با نرخ سود یک تا چهار درصد و بازپرداخت تا ۱۵ سال در جیب برخی اعضای هیات مدیره یک بانک

نفر بعد که عضو هیأت مدیره بانک انصار است و به وی تسهیلات با شرایط خاص پرداخت شده، سیدعلیرضا سعیدی مدنی است. وی در مجموع بین سال های 1381 تا 1397 توانسته است 10 فقره تسهیلات دریافت نماید که مجموع مبلغ این تسهیلات پرداخت شده بیش از 215 میلیون تومان است؛ بیشترین و کمترین مبلغ تسهیلات پرداخت شده به وی به ترتیب 72 میلیون تومان و 5 میلیون تومان است.

دوره بازپرداخت این تسهیلات نیز بین 48 ماه (4 سال) تا 182 ماه (15 سال و 2 ماه) می باشد. همچنین نرخ سود این تسهیلات از یک درصد تا 18 درصد متغیر است. نکته جالب تر اینکه دو نفر دیگر نیز در این فهرست تسهیلات بگیران به چشم می خورند که فامیلی های مشابهی با سعیدی مدنی دارند (سید مرتضی سعیدی مدنی و سیدمصطفی سعیدی مدنی) و احتمالاً دارای نسبت فامیلی با وی هستند.

سیدمرتضی سعیدی مدنی طی 4 فقره در مجموع 49.9 میلیون تومان تسهیلات و سیدمصطفی سعیدی مدنی نیز طی یک فقره 10 میلیون تومان تسهیلات دریافت نموده اند. نرخ سود و مدت بازپرداخت این تسهیلات به این دو نفر نیز در نوع خود جالب است که در تصویر زیر مشاهده می کنید.

وام‌هایی با نرخ سود یک تا چهار درصد و بازپرداخت تا ۱۵ سال در جیب برخی اعضای هیات مدیره یک بانک

نفر سوم از اعضای هیأت مدیره بانک انصار که تسهیلات با شرایط خاص دریافت نموده است، یحیی فروتن می باشد. وی توانسته در 12 فقره تسهیلات در مجموع تقریباً مبلغ 200 میلیون تومان دریافت نماید. تاریخ تصویب این تسهیلات بین سال های 1384 تا 1397 متغیر است. نکته جالب تسهیلات پرداخت شده به یحیی فروتن این است که برخی تسهیلات با نرخ سود صفر درصد به وی پرداخت شده است. مدت بازپرداخت این تسهیلات نیز بین 10 ماه تا 182 ماه متغییر است. تصویر تسهیلات پرداخت شده به یحیی فروتن را در زیر می بینید.

وام‌هایی با نرخ سود یک تا چهار درصد و بازپرداخت تا ۱۵ سال در جیب برخی اعضای هیات مدیره یک بانک

در پایان باید گفت، اینکه این تسهیلات پرداخت شده با این شرایط خاص حق اعضای هیأت مدیره بانک انصار بوده است یا خیر را نمی توان پاسخ داد اما می توان گفت، در شرایطی که بسیاری از مردم حتی قادر نیستند یک فقره تسهیلات با مبالغ کمتر دریافت نمایند پرداخت این گونه تسهیلات با این شرایط خاص به اعضای هیأت مدیره و حتی برخی بستگان نوعی بی عدالتی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵۹
اینکه مملکت گل و بلبل شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
هر چند وقت یکبار هم دولت با گران کردن ارز یک میلیون ار جیب هر ایرانی برداشت میکنه تا پول نقدینگی که اینجوری دزست شده رو بده.
با سلام
اگر در بانک های دیگر نیز دقت کنید مشابه آن فراوان است . حتی در برخی از بانکها کارمندان معمولی نیز چند صد میلیون توان وام کم بهره دریافت میکنند . اما مردم عادی حتی حق ندارند از نزدیک بانک هم گذر کنند.
پاسخ ها
کارشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
چه خبره زود کارمندان بانک رو وسط میکشی.
تو مثل اینکه عقده داری . تسهیلات رو هر سازمانی به کارکنان اعطا میکنه چه بانک باشه چه وکیل چه هیات علمی .یگبس کنین دیگه یکیتون یک روز نمیتونین به 200 مشتری پاسخگو باشین. اون وقت بک وام کوچک رو این طوری بزرگش می کنی .چند صدمیلیون تومان کحا بوده .من در 23 سال خدنت مجموعا 90 میلیون تومان وام گرفتم .اون هم همون 16 درصد و کارمند بانکن. برو می کارت. در حلیکه1 یک دانشگاهی در یک وعده 100 میلیون میگیره
اوووووووووووووووووووه گفتم شاید میلیاردها وام گرفتن
پاسخ ها
کارمند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
کارمند بانک ها فکر می کنند که فقط خودشان کار می کنند بقیه مفت خورند 90 میلیوان وام با بهره خیلی پایین با کمترین دردسر می گیرند و طلبکار هم هستند تو یک اتقا می نشیند و کارتون انجام میدهید و حقوقتون هم می گیرند فرق شما با بقیه کارمند ها چیه که باید وام کم بهره بگبرید شاید توهم دارید که پول مردم مال خودتون است . کارتون که از آتش نشانی - نیروی انتظامی و ... که سخت تر نیست هرچه فساد است از درون بانک ها رشد می کند
این لیست برای ردکم کنی مفسدین اقتصادی است بانک های دولتی در عرض یک سال دهها ملیارد تومان برداشت می کنند این بند های خدا درعرض ده صد سال صد دویست تومان وام برداشت نمودن این که همه بانک ها میدن حالا شما می خواهید بانک انصار را خراب کنید اون حرفی دیکست
درکشوری که قرار بود ملجأ وپناهگاه مستضعفان و کوخ نشینان باشد و الگوی عدالت و برابری باشد چه بخور بخوری راه انداختن.برنامه ریزی ها و جهت گیری ها همه به ضرر محرومان و پابرهنگان تموم شد.اگر زمین ومسکن گران شد سودش فقط نصیب سرمایه دار شد وضررش به محرومان رسید.اگر خودرو جهش قیمتی کرد باز سودش نصیب سرمایه دار وضررش به محرومان رسید.اگر طلا وسکه و دلار رفت بالا باز این طبقه ضعیف و محروم بودند که محرومتر شدند.اگر تورم و گرانی افسار گسیخته بود باز تاوان آنرا طبقه محروم و ندار دادند.
با سلام
در تمام شركتها و بانكها پاداش يك چيز مرسوم و عادي است فقط اين بانك نيست حتي بانك ملي هم كه دولتي است از اينجور پاداشها براي خود و كساني كه حسابهاي خوب دارند در نظر مي گيرند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
اما غلط است. بخصوص سود باز پرداخت که غیرمنطقی است. این قاعده صفر و 4 درصد مربوط به قبل از انقلابه که تورم بسیار پایین بود. نه امروز که تورم واقعی حتی در بهترین شرایط 2 رقمی است.؛
مثلا دارین شفاف سازی می کنین؟ خوب مدیرعامل یک بانک تو ۷ سال ۱۶۰ میلیون وام گرفته... این کجاش غلطه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
میخوان به مردم القا کنند که بر خلاف واقعیت موجود میزان تخلفات بسیار ناچیز است
آفتاب آمد دلیل آفتاب این هم دلیلی که این روزها از آقای ظریف جهت پول شویی می خواهند ؛ یکی 500 هزار متر سند زمین گروه می گذارد برای درمنی و بانک های هم که با سود 1 الی 4 درصد و بازپرداخت طولانی مدتی وام ها را برای خودشان برمی دارند ، این اگر پول شویی نیست ؛ اسمش چیست من نبفهم چون مصرف نمک یددارم کم است، نبفهم آقایان تکنوکرات لطفا کنید بگویید پولشویی چیست که دم خروسش بیرون زده است ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
نه عزیزم. اینطور نیست. فساد سیستماتیک یعنی عمدی همه جا را فرا گرفته. کسیکه وام میخواد باید وثیقه مناسب بذاره که اگر گذاشت پس گرفتن اصل و سود بانک هم کاری نداره. مشکل اینه که وثیقه 500 میلیونی را باهاش 500 میلیارد میتونی وام بگیری به شرطی که خودی باشی.
با نام خدا .

با سلام .

آنقدر این وام گرفتن گرفتاری دارد و آنقدر بر اساس روابط است که انسان داغان میشود اگر بتواند یک وام خوب بگیرد .

چون آنقدر در کشور ما ایران به بانک ها کلک زدند و آنقدر بانک ها سر مردم کلاه گذاشتند که دیگر هیچ کس قابل اعتماد نیست ............


در کل همه اورات بانکها برای گرفتن وام بر اساس روابط است بیش از 70 درصد .

تا آشنا در بانک نداشته باشی محال است که بتوان کاری انجام شود .......................
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
برادر حق داری.
بخصوص وقتی که با ویتامین ب و پ کارخانه ای را می خرند و وامش را از بانک می گیرند و بعد کارخانه وکار را تعطیل میکنند و خونه سازی میکنند. و......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
بانک ها زیر نظر بانک مرکزی هستند که انها هم زیر نظر دولت و دولت هم زیر نظر بقیه نهاد ها و در نهایت زیر نظر رهبری هستند پس همه از بالا تا پایینترین سمت که ربیس یک بانک کوچک را شامل می شود مسیول وضع موجود هستند
بیست و پنج ملیون دست صابخونم پول دارم میگه کمه تا شب عید بهم فرصت داده تا تخلیه کنم به هر بانکی مراجعه کردم از وام خبری نیست نه دیگه پول دارم نه پارتی شب عیدم اثاثم گوشه کوچست موندم معطل نه خواب دارم نه خوراک .اونوقت اینا اینجوری وام میگیرن برای سفرهای انچنانیشون خدا ازشون نگذره انشااله.
این ها دزدی های آشکار است از دزدی های پنهان شان صد البته بی خبر نیستید مثلا درصد هایی که از وام گیرندگان می گیرند
به نظرم اگر این اعداد واقعی باشه باید ازشون تقدیر کرد که در هئیت مدیره یک بانک بزرگ در مدت ده سال مثلا ۲۰۰ میلیون وام گرفتن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
اینو راست میگه
مهدی
| Germany |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
کیفیت وام را در نظر هم بگیر.
وام با جیب خالی برای خرید چیز های خصوصی سازی و برای نپرداختن وام نیست بلکه دوذی دو طبقه است دو مرتبه دست در جیب مردم کردن وبه واسطه بانک فقط با ما نوبر است.
این مختص هیات مدیره بانکها نیست ، همه کارمندان بانک به فراخور ، از این سفره لقمه بر میدارند. شما کدام کارمند بانک با دو سه سال سابقه را سراغ دارید که صاحب خانه نباشد ؟ از همین یک قلم باقی قضایا را بخوانید.
پاسخ ها
بی نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
کاملا درسته
وقتی مدیران سایر بانکها چند میلیارد می برند اینها حیلی مسلماند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
از بس خبر میلیارد میلیارد دزدی پخش شده این مبالغ چنگی به دل نمی‌زند
و من بعمل مثال ذره شر او خیر یره
نظارتی روی بانکهای نظامی نیست.
البته این افشاگری نبود در واقع پاکدستی مدیران بانک انصار را می خواست برساند و الا افرادی هستندکه مدیر هیچ بانکی نیستند ولی در حالت عادی این مبلغ وام را تاکنون از بانک ها دریافت کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
نسبت به مسولیتشان رقم بالایی وام نگرفتن و بی خودی جوسازی نکنید ضمنا انچه مهم است این است طبق قوانین و مقررات بانک مذکور می توانستند به این میزان وام بگیرند یا نه ضمنا انک ها به کسیکه حسابش کار کنه و ضامن داشته باشه راحت وام می دهند نمی شود از بانک توقع داشت سود 20 درصد به حساب ها پرداخت کنه و هرکی هم از راه رسید وام چند میلیونی با سود پایین و. بدهدبدون ضامن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
بانک انصار به چه نهادی وابسته است که می خواهند بهترین نشانشان دهند تا مردم سرمایه هایشان را به ان بانک منتقل کنند
آیا این انصاف است که مدیری که وظیفه خود را خوب انجامداده اینطور باداش بگیرد کهیککارمند و یا یک کارگر در این حال نتواند قوت لا یموت خود را در آورد و این مدیر با اینکهحقوقهای آن چنانی میگیرد در ازا انجام وظیفه خود این چنین عزت تبان شود.مطمپن باشید که جنین مدیریرا اصلا نمیتوان یک انسان متدین شناخت!!!!
من رفتم خواستگاری میگن چون شغلت آزاده (با 12 سال سابقه کار )میگن دختر بهت نمیدیم یعنی باید بری بمیری حالا آقایون وام 1 درصد 15 ساله میگیرن والا دیگه نمیدونم باید چکار کنم
خیلی جالبه همین بانک برای ۵تومان وام چک ۶ تومانی ضمانت می گیره خخخخخ
کشور که در مقابل تمام جهان ایستاده توان برخورد با چهارتا آدم پررو را ندارد یا آنها همش شعار است؟،؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
توان داره ولی چون از خانواده هستند چشمشان را می بندند
هم از توبره میخورن هم از آخور از یکطرف بدهی خودشون رو گردن دولت میندازن از طرف دیگه پول مردم رو برای خودشون بر می دارن.
آقای آیت الله. شما دیگه چرا ؟ خدا میدونه که چند بار ماجرای حضرت علی و برادرش رو در مورد دست بردن در بیت المال روی منبر برای مردم تعریف کردین. اون آهن تفته فقط برای مردم داغه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
اسمش آیه الله است! هر زلفعلی که مو بلند نیست.
خب چیکار کنیم
خب معلومه که این بانکها فقط برای عده ای تا سیس گردیده اند
با سلام
باید از ایشون تقدیر هم کرد که عضو هیئت مدیره بانک بوده وبه مدت ده سال حدود دوبست میلیون وام گرفته که خلاصه باید پس بده دنبال رییس بانکهایی باشین که میلیاردی خوردن و پس ندادن
مجموع وامهای به این چند نفر کمتر از پاداش سالانهٔ شرکتهای سرمایه گذاری سهامی عام میباشد
بازم خدا پدر اینها رو بیامرزه که تو بالاترین سطوح حداقل دریافتی رو داشتن
تابناك جان كجاي كاري ...؟! اين عارضه تنها مختص به يك بانك و هيات رئيسه آن نيست، اكثر يا شايد همه بانك ها آن هم براي همه كارمندهاشون سالهاست اينطوري خون مردم رو مي مكند و كسي هم تا الان بهشون كاري نداشته. بانك ها در واقع خيلي وقته شدن بنگاه و براي خودشون دارند كار ميكنند. اميدوارم هر چي زودتر جناب رئيس جمهمور و تيم اقتصاديشون به فكر اصلاح نظام بانكي بيفتند چون واقعا نظام بانكي ما به اصلاحات بنيادين نيازمند است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
سلام من خیلی وقت تابناک رو دنبال میکنم. فک کنم گزارش هایی برای سایر هیات مدیره بانک ها و وام هایی که میگرن منتشر کرده بود. بانک تجارت و ملت رو یادمه
آی بخور بخوره تو این مملکت کسی هم نمیتونه جلوشونو بگیره
طفلکی ها اوضاع پسته شبه یلدا بهم ریخته وام میخان حتما
باسلام . میدونم منتشر نمیشه . میدونم خودتون بعنوان نظر خواننده مطلب میذارید. ولی فکرکردم شاید علاقه داشته باشیدبدونید . 5 نفر از بستگان خیلی نزدیک ما کارمندبانک ملی هستند وهرسال وام 0 در صد میگیرند البته گاهی هم وام 4 درصد میگیرند . جالب تراینکه مقداری از همین وامرا بعنوان سپرده تو بانک میذارند تا اقساط بقیه را بپردازند . این چیز تازه ای نیست ازسالها قبل همین طور بوده . روزی همان زمان که حقوق های نجومی غوغاکرده بود مهمان یکی از همین اقوام بودم که داشت به دیگری گزارش میداد و میگفت جهانگیری میخواد وام 0 در صد را لغو کنه
سلام تابناک واقعا بعیده از یه خبرگزاری وزین
رئیس هیات مدیره یه بانک با اون سپرده غول آسا مجموع وامش ۱۶۰ میلیون عجیبه؟؟؟؟؟آخرین بخش نامه ماه قبل دولت به بانکهای دولتی مبلغ دویست پنجاه میلیون وام مسکن بلند مدت تصویب کرده به کلیه افراد هیات علمی دانشگاهها پرداخت بشه حالا شما ریاست هیات مدیره یه بانک بزرگ رو اینقدر رسانه ای میکنید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
سلام برادر به نظرم تابناک راه رو درست رفته
به تاریخ وام ها هم توجه کنید. مثلا همین مدیرعامل اومده 7 میلیون تومان وام تو سال 83 گرفته. اون موقع قیمت سکه، طلا، دلار، خودرو و مسکن چقدر بوده؟ بعد هم طرف اومده با شرایط خاص گرفته مثل نرخ سود پایین و مدت بازپرداخت های چندین ساله. بسم الله فردا برو بانک انصار بگو وام میخوام با این شرابط ببین میدن برادر بهت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
سقف وام مسکن هیات علمی 100 میلیون تومان است البته با نرخ 21 درصد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
از کجا معلوم وام های میلیاردی دیگری هم نگرفته باشند.ما از کجا بدانیم این گزارش تمام واقعیت است؟
۱_برای هیات مدیره یک بانک مبلغ بسیار ناچیزی است
۲_ به صورت وام اعطا شده و پاداش و حق جلسه و تصویب ترازنامه و ... اینها نیست
۳_ این در همه ادارات مرسوم است حتی در ارگانهای نظامی مانند ارتش و نیروی انتظامی که تسهیلات با نرخ پایین پرداخت میشود
۴_ این قدر به بانکها گیر ندید پاکدست ترین کارمندان تو بانکها هستند اونی گه وام میلیاردی میگیره توی شعبه که نمیاد تو صف وایسه که ازش مدازک بخوان
۵_ کشور ما با گونه ای فساد از بالادست و کلان سروکار دارد وگرنه قشر کارمتد با کوچکترین خطایی پدرش و درمیارند
تو مقاله نوشته در تصویر مشاهده میکنید. داداش با میکروسکوپ هم نمیشه این اسناد شما را مشاهده کرد.
بنده با مدرک فوق لیسانس و بصورت آزمون سراسری جذب یکی از ادارات دولتی شده ام و الان 7 سال سابقه دارم در حالیکه در مقایسه با دوستم که کارمند بانک با سابقه 4 ساله هست که حقوق بنده 1.5 برابر ایشان هست ایشان خانه چند صد میلیونی و ماشین و مسافرت آنچنانی می روند در حالیکه بنده مستاجر و بدون وسیله نقلیه هستم
قضاوت با شماست وقتی یک کارمند ساده بانک می تونه عین آب خوردن می تونه از امکانات بانک استفاده کنه اقایان بالانشین ها معلوم هست ..
باسلام واقعا فکر میکنید بقیه بانکها بهر از از انصار هستند بانک قرض الحسنه مهرکه جهت حمایت از اقشار نیازمند تشکیل شد به هر کارمندش چقدر وام داده است البته پرسنل بانک به این قانع نبوده ووبنام اشخاص مختاف وام 4درصد میگیرند ومبلغ اندکی به وام گیرنده داده وبقیه وام را خودشان برداشت می نمایند بطور مثال در شعبات قزوین یکی از کارمندان بالای ده مورد از این وام ها دریافت کرده است .وهیچگونه کنترل ونظلرتی از طرف بانک هم اعمال نمیگردد .بررسی شود معلوم میگردد این حرف درست است یا نادرست .هرچند هیچ وقت رسیدگی نمی شود .
این کشور سر تا پاش را فساد گرفته احدی هم اراده مبارزه با فساد را نداره در دولت روحانی دیگر افتضاح شد بعنوان یک اصلاح طلب خجالت می کشم
کجاش اشکال داره ظرف رییس نیست مدیره بانک توی ده سال ۱۶۰تونن گرفته اشکالش چیه؟
خوب خودش رییس کل این بانک
من که هیچ مدرکی خاصی ندارم و کارم ازاده تا حالا توی ۶سال۱۴۰تومن وام گرفتم این بابا که خودش همه کاره بوده
تازه باید بگیم دمش هم گرم
آقا سلام به همه...... حق با شماست....یک نفر خیرخواه..یک انسان در راه خدا واسه ما یه کار جور کنه
بخدا بیزار شدیم بس که فقط حرف و حاشیه هست و عمل هیچ.....
ای خدا....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل