بازدید 4402

جمهوری‌خواهان مقابل دروغگویی‌های ترامپ بایستند

کد خبر: ۸۶۱۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۷ 18 December 2018

رئیس سابق اف‌بی‌آی گفت: دروغگویی‌های رئیس‌جمهوری آمریکا باعث وارد شدن لطمات جدی به وجهه این سازمان شده است و حزب‌جمهوری‌خواه باید مقابل این دروغگویی‌ها بایستد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جیمز کومی»، مدیر سابق «اف‌بی‌آی» دوشنبه شب گفت که دروغگویی‌های «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا باعث وارد آمدن لطمات جدی به وجهه این سازمان آمریکایی شده است.

به نوشته خبرگزاری فرانسه، کومی همچنین از حزب جمهوری‌خواه خواسته در برابر دونالد ترامپ ایستادگی کنند.

وی گفت: «وجهه اف‌بی‌آی به خاطر دروغگویی‌های دائمی رئیس‌جمهور ایالات متحده و دستیارانش لطمه‌های جدی دیده است. به دلیل این دروغ‌ها، آدم‌های زیادی، آن مزخرفات را باور کرده‌اند.»

کومی که در سالن‌های سنای آمریکا در جمع خبرنگاران حضور داشت گفت: «آدم‌هایی که اطلاع بیشتری دارند، از جمله اعضای جمهوری‌‌خواه این مجلس (سنا) بایستی شجاعت داشته باشند که بایستند و حقیقت را بگویند.»

اظهارات مدیر سابق اف‌بی‌آی بعد از آن مطرح می‌شود که دونالد ترامپ هفته گذشته با انتشار چند پیام در توئیتر مدعی شد اقدام اف‌بی‌آی در تحقیق از «مایکل کوهن»، وکیل شخصی ترامپ و «مایکل کوهن»، مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید سوء استفاده از قدرت این نهاد آمریکایی بوده است.

کوهن و مایکل فلین در پرونده تحقیقات درباره تبانی تیم ترامپ با روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ به ارتکاب جرائم مختلف متهم شده‌اند و هر دو اعترافاتی کرده‌اند که ممکن است در آینده برای ترامپ گران تمام شود.

رئیس سابق اف‌بی‌آی گفت: «جمهوری‌خواهان درک می‌کردند که اقدامات رئیس‌جمهور مهم است، حرف‌های او اهمیت دارد، حاکمیت قانون اهمیت دارد و حقیقت مهم است. آن جمهوری‌خواهان امروز کجا هستند؟»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان