بازدید 4358

آیا پدیده، ستاره اش را به پرسپولیس می دهد؟

کد خبر: ۸۶۱۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴ 17 December 2018

پرسپولیس بسیار خوش شانس بود که شجاع و سید جلال با محرومیت و یا مصدومیت مواجه نشدند در غیر این صورت برانکو گزینه ای برای جایگزینی آنها نداشت.

به گزارش تابناک ورزشی، با توجه به اینکه سرخ پوشان پایتخت در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارند باید یک جایگزین بسیار خوب برای دو مدافع کلیدی خود جذب کنند تا در صورت محرومیت و یا مصدومیت و یا خستگی آنها سرمربی کروات او را در ترکیب اصلی قرار دهد. پرسپولیس همچنانکه خود برانکو هم اعتراف کرد حتما به جذب یک مدافع نیاز دارد و با توجه به اینکه دو جای خالی دارد می تواند با بازیکنان مورد نظر وارد مذاکره شود.

مرتضی پور علی گنجی گزینه مورد علاقه برانکو برای خط دفاعی سرخ پوشان است و با توجه به اینکه خود این بازیکن هم پرسپولیسی است گزینه ایدئال به شمار می آید اما بعید است که پور علی گنجی در شرایط کنونی به تیم برگردد.برانکو مجبور است که سراغ گزینه های دیگر رود. محتمل ترین گزینه داخلی محمد حسین مرادمند مدافع آخر پدیده است که در نیم فصل نخست عملکرد درخشانی در ترکیب این تیم داشته و یکی از اصلی ترین دلایل نتایج درخشان تیم گل محمدی بوده است.

مردامند هم مورد نظر سرخ پوشان پایتخت است و باید دید که آیا پرسپولیس می تواند مدیران پدیده را برای جذب این بازیکن متقاعد کند یا نه. آنچه که روشن است این است که سرخ پوشان در خط دفاعی خود نیاز به تغییر دارند و حتما بازیکن جدید جذب خواهند کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی