بازدید 2955

هیچ دانشجویی از این دانشکده اخراج نشده است

کد خبر: ۸۶۱۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲ 16 December 2018

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده فنی و حرفه ای شهید باهنر شیراز گفت: هیچ یک از دانشجویان این دانشکده از سوی کمیته انضباطی اخراج نشده اند بلکه رای اولیه ای برای تعلیق موقت یک دانشجو صادر شده که در مرحله تجدید نظر است.

به گزارش ایسنا، ‌نادر امیدوار ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: کمیته انضباطی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز در مسیر انجام وظیفه ذاتی خود، یک مورد تخلف را بررسی و حکم اولیه‌ای را صادر کرده است.

رئیس کمیته انضباطی دانشکده شهید باهنر شیراز با بیان اینکه طبق حکم اولیه کمیته انضباطی این دانشکده، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان به ۲ ترم تعلیق بدون احتساب در سنوات تحصیلی، محکوم شده است، گفت: این حکم اکنون در مرحله تجدید نظر است و امیدواریم که تعدیل شود.

وی با تاکید براینکه تخلف دانشجوی مورد نظر، با ادله و مستندات موجود، محرز است، گفت: قطعا دبیر انجمن اسلامی دانشجویان این دانشکده از دانشجویان خوب و متعهد محسوب می شود و همین امر هم در تصمیم گیری بسیار تاثیرگذار است.

امیدوار با بیان اینکه سرپرست دانشکده شهید باهنر در جلسه کمیته انضباطی حضور نداشته است، تصریح کرد: تصمیم اولیه کمیته انضباطی در مرحله تجدید نظر قرار دارد و هنوز هیچ رایی قطعی نشده است.

به گزارش ایسنا، در برنامه‌ای که توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده شهید باهنر شیراز مجری آن بوده، خواننده گروه موسیقی دعوت شده مطالبی را مطرح می کند، فیلم این صحبت ها به همراه بخشی از سرود اجرا شده این گروه، در برخی شبکه های خبری خارج کشور منتشر و از آن سوء استفاده‌هایی شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی