بازدید 2715

موضوع فیلتر اینستاگرام مطرح نیست

عضو ناظر مجلس در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه می‌گوید اگرچه در حال حاضر موضوع فیلتر اینستاگرام در این کارگروه مطرح نیست ولی برخی تصمیم‌گیری‌ها خارج از آن گرفته می‌شود.
کد خبر: ۸۶۱۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱ 16 December 2018

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره زمزمه‌های فیلترینگ اینستاگرام گفت: زمانی که یک سایت یا شبکه اجتماعی خلافی بکند، تخلفی داشته باشد و جرمی مرتکب شود، پرونده او در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مورد رسیدگی قرار می‌گیرد؛ در آنجا پس از بررسی میزان جرم او، اعضای کارگروه به تناسب آن رأی می‌دهند که فیلتر شود یا مطلبش حذف شود.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به میزان تخلف شبکه اجتماعی یا سایت برای جرم وی رأی صادر می‌شود، گفت: تاکنون در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه درباره فیلتر اینستاگرام صحبتی نشده است.
رمضانعلی سبحانی فر

جلسات کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه تشکیل نمی‌شود

وی با انتقاد از رویه برگزاری جلسات کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه گفت: از ابتدای سال تا کنون جلسه‌ای تشکیل نشده است.

عضو ناظر مجلس در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه در پاسخ به اینکه زمزمه‌های فیلترینگ اینستاگرام از کجا می‌آید، توضیح داد: این مباحث به صورت کلی در کشور مطرح می‌شود؛ در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه در کارگروه مطلبی مطرح نشده است.

سبحانی‌فر با بیان اینکه به لحاظ رویه قانونی درباره بحث فیلتر اینستاگرام موضوعی مطرح نیست، افزود: بسیاری از موضوعات مرتبط با شبکه‌های اجتماعی خارج از کارگروه تصمیم گرفته شده است؛ با این حال اگر دنبال طرح کردن موضوع از طریق مجاری قانونی باشیم، باید در کارگروه مطرح شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر