بازدید 13362
درب خروجی کاخ سفید همچنان در حال گردش است؛

همه یاران ازدست‌رفته یک رئیس جمهور؛ ترامپ در مسیر رئیس جمهور اسبق ایران

روز شنبه، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات‌متحده، اعلام کرد: رایان زینکه، وزیر کشور کاخ سفید، تا پایان سال سمت خود را ترک خواهد کرد. این امر وی را آخرین مقام عالی‌رتبه برای خروج از حلقه مشاوران و همکاران نزدیک رئیس‌جمهور ایالات‌متحده دسته‌بندی خواهد کرد. چنین تغییر و تحولاتی قبل از اینکه در آمریکا تجربه شود، در ایران هم مسبوق به سابقه بوده و ایرانیان پیش از آمریکاییان، رئیس جمهوری را بین سال‌های ۸۴ تا ۹۹۲ تجربه کرده اند که یا همکارانش را اخراج یا همکارانش او را رها می‌کردند.
کد خبر: ۸۶۱۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ 16 December 2018

روز شنبه، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات‌متحده، اعلام کرد: رایان زینکه، وزیر کشور کاخ سفید، تا پایان سال سمت خود را ترک خواهد کرد. این امر وی را آخرین مقام عالی‌رتبه برای خروج از حلقه مشاوران و همکاران نزدیک رئیس‌جمهور ایالات‌متحده دسته‌بندی خواهد کرد.

ده‌ها تن از همکاران و مشاوران ترامپ در کاخ سفید ـ از دادستان کل جف سشنز گرفته تا معاون رسانه‌ای شان اسپایسر تا معاون امور اداری رینس پریبوس ـ یا خود پست خود را ترک کرده و یا از پست خود توسط دونالد ترامپ اخراج شده‌اند و همه این‌ها از ژانویه 2017 به این‌سو بوده است.

درب خروجی کاخ سفید همچنان در حال گردش است

این‌ها نمونه‌های از خروجی‌های ارشد کاخ سفید هستند؛

رایان زینکه، وزیر کشور

زینکه افسر سابق نیروی دریایی و عضو سابق مجلس نمایندگان، یکی از اعضای اصلی اجرا کننده تلاش‌های ترامپ برای کاهش اقدامات حفاظتی از محیط‌ زیست در ایالات‌متحده بود.

او موفق شد دو سال در سمت خود بماند؛ آن‌ هم به‌ رغم مجموعه‌ای از رسوایی‌های مربوط به هزینه‌های بیش‌ از حدش، از جمله گزارش‌هایی مبنی بر هزینه حدود 139 هزار دلار برای بهینه‌سازی سه مجموعه درب دولنگه در دفترش - هزینه‌ای که او بعدها گفت 75 هزار دلار بوده است.

زینکه همچنین سال گذشته با انتقاد زیادی به خاطر هزینه‌های هلی کوپتر پلیس آمریکا و چندین پرواز دیگر در هواپیماهای غیرتجاری  مواجه شد.

معاون امور کاخ سفید جان کلی

کلی، ژنرال بازنشسته چهار ستاره نیروی دریایی، به خاطر کمک به بازگرداندن درجه‌ای از نظم و انضباط به کاخ سفید آشفته ترامپ یک‌باره با اعتبار فراوانی مواجه شد؛ اما در این فرآیند، با اعضای قبیله ترامپ برخورد و گاهی با سخنان خود دموکرات‌ها را عصبانی کرد.

ترامپ که یک ‌بار گفت دوست دارد تا زمان انتخابات ریاست جمهوری در سال 2020 میلادی جان کلی با وی همراه بماند، اخیراً آشکار ساخت که رابطه بین این دو شکرآب شده است.

رئیس‌جمهور در اواسط ماه نوامبر گفت: گاهی او اذعان می‌کند که می‌خواهد از این مقام کنار رود. درواقع، کلی 68 ساله، اعلام کرده که دوست ندارد همیشه در این کار بماند؛ او یکی از حیاتی‌ترین افراد در هر کاخ سفیدی است. حدس می‌زنم خدا دارد من را مجازات می‌کند.

دادستان کل جف سشنز

سشنز، یک سناتور جمهوری‌خواه از آلاباما، اولین عضو سنا بود که از پیشنهاد ترامپ در سال 2015 برای نامزدی ریاست جمهوری حزب جمهوری‌خواه حمایت کرد.

پس از برنده شدن در ریاست جمهوری، ترامپ وزارت دادگستری را به سشنز پاداش داد.

اما پس‌ازآن که سشنز، خود را از پرونده ویژه بازپرسی رابرت مولر در مورد اینکه آیا انتخابات ریاست جمهوری ترامپ با مداخلات روسیه همراه بوده یا نه، جدا کرد، روابط میان این دو به هم ریخت.

ترامپ شخصاً در چندین جلسه به سشنز حمله کرد که نتوانسته از وی در برابر بازرسی‌های مولر محافظت کنند.

وی در یک مصاحبه با Hill.TV در ماه سپتامبر گفت: من دادستان کل ندارم این خیلی غم‌انگیز است.

سفیر سازمان ملل نیکی هیلی

هیلی که در اکتبر اعلام کرد که اواخر سال 2018 از دولت خارج خواهد شد، ستارۀ پرشکوه دولت از ابتدا بود.

درب خروجی کاخ سفید همچنان در حال گردش است

او به‌ سرعت در فضای بین‌المللی قرار گرفت و به ‌سرعت به مدافع سیاست خارجی ترامپ، با استفاده از زبان نیرومند خود در برابر کره شمالی، سوریه و ایران تبدیل شد.

فرماندار سابق کارولینای جنوبی همچنین نگران آن نبود که به ندای ذهنش گوش دهد، و اغلب با زبان نسبتاً غیر دیپلماتیک، شهرت خود را برای ایستادن در برابر ترامپ، آن‌هم در زمانی که احساس کرد که نیاز است، به دست آورد.

انتقادات تهاجمی وی از روسیه تحسین شد؛ حتی زمانی که فراتر از مواضع کاخ سفید بود.

اعلامیه استعفای او در ماه گذشته، باعث گمانه‌زنی درباره آیندۀ سیاسی او شد؛ هرچند او هر برنامه‌ای برای انتخابات در سال 2020 را تکذیب کرده و گفت که به رئیس‌جمهور وفادار خواهد ماند.

اسکات پرویت رئیس آژانس محیط‌ زیست

رئیس آژانس حفاظت از محیط‌ زیست اسکات پرویت؛ در یک ماجرای رسوایی قرار گرفت و ترامپ او را در ماه جولای برای اخراج تحت‌ فشار قرار داد.

پرویت، دادستان سابق اوکلاهاما با توجه به روابطش با صنایع سوخت فسیلی، متهم به استفاده از موقعیت خود برای غنی‌سازی شیوه زندگی خانوادگی خود و در نقض قوانین فدرال شد.

وزیر امور خارجه رکس تیلرسون

رکس تیلرسون در ماه مارس از سوی ترامپ اخراج شد و این پایان کار مدیر اجرایی سابق اکسان موبایل به‌ عنوان دیپلمات برتر آمریکا بود.

تیلرسون اغلب با رئیس‌جمهور متلون المزاج اختلاف‌نظر داشت. آن‌ها به‌طور مشخص بر سر توافق هسته‌ای ایران که ترامپ در ماه می از آن خارج شد، اختلاف‌نظر داشتند. تیلرسون در مدت کوتاه کارش در کاخ سفید، اغلب خود را خارج از حلقه تصمیم سازی می‌دید و ناگهانی با سیاست‌گذاری‌های ترامپ در توئیت روبه رو می‌شد.

درب خروجی کاخ سفید همچنان در حال گردش است

تیلرسون در یکی از نخستین انتقادهای خود از رئیس‌جمهور پس از خروج از کاخ سفید، در اوایل ماه جاری در تگزاس گفت که ترامپ بی‌نظم و انضباط بود، دوست نداشت که گزارش‌های مختصر را بخواند و گاهی از او خواسته است که کارهایی غیرقانونی انجام دهد.

ترامپ جواب او را باز هم در توییتر داد و گفت: تیلرسون «مثل یک سنگ» گنگ بود.

استیو بنن استراتژیست کاخ سفید

استیو بنن، معمار اصلی مبارزات انتخاباتی ناسیونالیست-پوپولیستی ترامپ و عامل اصلی پیروزی وی در انتخابات به‌عنوان  شاهزاده تاریکی و رئیس‌جمهور در سایه نام‌گذاری شده.

ناسيوناليسم اقتصادي او به‌ عنوان يکي از مهم‌ترین سیاست‌های ترامپ وارد سیاست آمریکا شد؛ هرچند بسياري دیگر از اندیشه‌های وی از سوي رقباي سياسی بی‌نتیجه ماند.

درگیری مداوم بنن با سایر مشاوران در کاخ سفید غیرقابل‌تحمل شده بود، همان‌طور که روابطش با راست افراطی هم به‌تدریج به هم ریخت؛ بنن در اوت 2017 کاخ سفید را ترک کرد.

مشاورین امنیت ملی، مک مستر و مایکل فلین

مایکل فلین ژنرال بازنشسته، برای ارتباطات خود با روس‌ها بازجویی و  سرانجام به گناه دروغ گفتن به FBI محکوم شد؛ او تنها 22 روز به‌ عنوان مشاور امنیت ملی بر سر کار ماند.

جایگزین فلین، هربرت مک مستر، که او نیز یک ژنرال بود، به‌سختی یک سال در کار خود دوام آورد. او هرگز با رئیس‌جمهور چفت نشد، و ترامپ او را متهم می‌کرد که مواضع رسمی نهادهای اطلاعاتی در خصوص دخالت روس‌ها در انتخابات آمریکا را بازتاب می‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۶۳
والا چیزی که ما تاحالا دیدیدم ، سر سختترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا ترامپ بوده و هر کاری که خواسته کرده و هر چیزی هم که گفته بهش عمل کرده
پاسخ ها
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
کاملا"
گرسماسر از کتالم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
از من بشوید: رئیس جمهور بعدی آمریکا، باز هم ترامپه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
اسبق که سید...است؟!
h....
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
بالاخره بعد از چهل سال یک چیزیو باید به امریکا صادر می کردیم که قرعه به نام جناب دکتر متوهم بهاری و طرفدارانش افتاد
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
ترامپ هم مثل احمدی نژاد به وعده هایش عمل کرد و محبوب توده مردمش است برخلاف شانتاژ سلبریتیها و رسانه های غربی
رئیس جمهور سابق یا اسبق ایران در حالحاضر محبوبترین سیاستمدار ایران است. باور نمیکنید بروید میان مردم بپرسید.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
خواب دیدی خیر باشه. فقط کسانی که دل به همان ماهی 45500 تومان دوخته اند طرفدار احمدی نژاد هستند. تاریخ بعداً نشان خواهد داد که چه فلاکت و بدبختی هایی را با کارهای نسنجیده و نپخته خود بر سر بیچاره ملت ایران آورده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
حال مردم را خراب نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
خخخخخخ
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
بستگی داره منظورتان از مردم کی باشه
مجید خالقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
اکنون معلوم شد آنان که یاران رئیس جمهور سابق بودند همراه مردم نبودند. اکنون ترامپ هم حتما منافع اطافیان ساختار قدرت را تهدید کرده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
درود بر احمدی نژاد و یارانش
يك انتخاب اشتباه ، يك عمر پشيمانى .
پاسخ ها
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
دقیقا" ؛ مانند ما !!!!
اما...
یه امای بزرگ و اینکه رئیس جمهور اونا به فکر منافع مردم و کشورشه و رئیس جمهور ما چنان ضربه ای زده که حالا حالاها نمی تونیم کمر راست کنیم.طرفدار روحانی هم نیستم که یه وقت فکر نکنید این طرفیم.روحانی هم امتحانشو بد پس داد.کلا هر کی به فکر کشور و منافع ملی باشه من نوکرشم.اما شما نگرد دنبال یه همچین آدمی. .چون گشتم نبود،نگرد نیست...
یا علی مدد
منظور شما از اسبق سابق بوده است؟
رییس جمهور سابق احمدی نژاد و اسبق خاتمی بوده است.
امریکا باید منتظر یک بحران اقتصادی در پایان دوره ریاست جمهوری ایشون باشه
دقیقا داره راه احمدی نژاد اول و دوم رو می ره!
حتی اگه استیضاح و برکنار بشه ، معاونش رئیس جمهوری رو ادامه میده، ولی بهرحال به نفع ماست اگر برکنار بشه، و 2020 جان کری به قدرت برسه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
جان کری 80 ساله؟
ترامپ و احمدی نژاد در تمام موارد شبیه هم هستند، فقط در یک مورد با هم 180 درجه اختلاف دارند. ترامپ موفق شده است سرمایه های هنگفتی را برای آمریکائیها به ارمغان بیاورد و احمدی نژاد با همکاری بسیار خوب دلواپسان داخلی موفق شده اند ملت ایران را برای صد سال آینده به خاک سیاه بنشانند.
اگر ترامپ با رئیس جمهور قبلی شباهتی داشته باشد در جسارت و شجاعتش در تغییر افراد بدون هیچ رودربایستی است ... نه اینکه آدم ضعیف را از اینجا برش دارند و بگذارند جای دیگر ..!
تحریم های امروز بن مایه هایش کارهای آقای مهندس موسوی و کروبی در سال 88 است.
اگر حماقت نمی کردند الان این دوره او رییس جمهور بود و شاید کارآمد تر از روحانی بود.
اما حماقت موسوی کشور را دچار بحران بزرگی کرد که بزودی حل نخواهد شد.
تیتر شما منصفانه نبود
شکر مازندران و شکر خوزستان/ هر دو شیرینند اما این کجا و آن کجا.
اسبق میشه خاتمی
سابق احمدی نژاده
کنونی هم روحانی
بفرمایید مثل رییس جمهور فعلی که اصلاح طلبان دارند یکی یکی ازشون جدا می شوند
این ترامپ بایستی به یه تیم روانپزشکی معرفی کرد که با اعلام اینکه این جانور لیاقت اداره زن و بچه اش که ندارد و عدم صلاحیت رفتاری و اخلاقی آن از طرف تیم پزشکی اعلام و هردو مجلس هم مهر تایید عدم صلاحیت را به مشورت گذاشته در غیر این صورت با رفتارهای هنجار شکنانه او هم برای جامعه جهانی و هم برای کشور ۳۵۰میلیونی امریکا هزینه ساز خواهد بود و اگر غیر ازاین شد بایستی در همه دانشگاههای امریکا از جمله هاوارد استنفورد و برکلی و اندیشکده های آن را ببندند که دنیا بفهمد امریکا همان طبل توخالی و نماینده اش ترامپ است و خلایق هر چه لایق
پاسخ ها
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
خب زودتر از اون کشور فرار کن و به ایران برگرد و از مدیریت رئیس جمهور اینجا لذت ببر !!!!
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
در همين تهران خودمان در اين يكسال سه بار شهردارش عوض شد در هيات دولت بايد تاكنون كل وزرا عوض ميشدند همانگونه كه تاكنون تعدادي عوض شده اند
992 نه 92
چطور به خودتان اجازه میدهید آن مرد راستگو و درست کردار را با کسی مثل ترامپ در یک کفه ترازو قرار دهید.
یک تفاوت مهم و آن اینکه آقای ترامپ جمهوری اسلامی را تحریم کرد اما آقای احمدی نژاد 200 میلیون دلار اوراق قرضه دولت امریکا را پنهان از چشم مردم ایران با کمال دست و دل بازی خرید
رئیس جمهور اسبق ایران جایی برای دفاع نگذاشته است اما خدا وکیلی قابل مقایسه با ترامپ نیست ایشان کارت سوخت را راه انداخت اقدامی منطقی که خرابش کردند ودوباره درحال بازسازیست مسکن مهر را راه انداخت که بدلیل عدم توانایی مدیریتهای مرتبط زیرساختها بنوعی ضعیف شد اصل طرح مناسب بود هرچند ساخت شهرهای جدید بهتر بود اینهمه کذب نگفت گنده گوییکرد ولی حقیقتا کذب کمتر بنده نه به ایشان رای دادم نه به سایرین متاسفانه انتخابهای من همیشه در اقلیت بوددرکل نظر هموطنانم غالب است هر چه بفرمایند
در اخبار آمده با فشار ترامپ جهت باج گیری از چین و تعادل در تراز مالی امروز کارخانه مونتاژ بخشی از هواپیمای ۷۳۷ بویینگ در چین افتتاح شد اینکه اقتصاد را به دیگر کشورها بردند تا بتوانند ابزار فشار استفاده کنند
بهتر بود می گفتی در مسیر رئیس جمهورهای اسبق ایران . در ایران هرکس رئیس جمهور بشه ، بعد منفورترین نفر از دید مردم می شه .
تابناک هرچی تقصیر هست گردن ریس جمهور قبل می اندازه مثل حرف های دوره گذشته آقای رحانی که همه مشکلات را مربوط به ریس جمهور قبل می دونست.یعنی الان مملکت گل و بل بل شده
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
تمام بدبختی های که میکشیم از دست احمدی نزاد هست . از آن برجامی که مسولین کشور را مجبور به قرار داد کرد از آن دادن ول نقد با پرتاب کردن پول بین مردم ولی با رشد نقدینگی مردم را بیچاره کرد . آز آن مسکن کبریت قوطی بدون برنامه . از ان طرح فرزند اوری و پاداش یک میلیون تومانی . از آن لایحه ازدواج دوم بدون اجازه همسر اول که در مجلس رد شد وو ووو هرچی میکشیم از دست این ادم هست ولی هنوز دست بردار نیست
با عرض معذرت، باید بگویم که تشبیه ترامپ با رییس جمهور اسبق ایران در مقطع کنونی، یک نقد بزدلانه می باشد زیرا در زمان زمامداری احمدی نژاد، هرگز مشاهده نشد که سایت تابناک وی را بخاطر عزل سریالی وزیرانش بطور جدی مورد انتقاد و سرزنش قرار دهد.
ارزش هر کامنت و تحلیل، در زمان طرح آن نهفته است.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
احمدی نژاد مقایسه با ترانپ . هردو دوست دارند از مجلس و قانون عبور کنند . هر دو هر روز بی حرف نمیتوانند باشند فک ۲۴ ساعت در حال جدل سیاسی هست . اما احمدی نژاد در سازمان ملل گفت آمریکا خودش ۱۱ سپتامبر را اجرا کرد تا به عراق حمله کند احمدی جان با تحلیل شما آن امریکای که میزبان تو بود دلش چی کشید . اگر بر حساب حرف تو باشد یعنی این سناریو امروز در خلیج فارس امریکا خودش به ناو خود موشک شلیک کند و سربازانش بمیرند سپس به کشورهای دشمن خودش حمله کند طرفداران احمدی نزاد تحلیل کنید
هر كي خودشو عقل كل بدونه و مشورت نكنه شك نكن راه رو اشتباه ميره و يه روزي به بن بست ميخوره....
اولا احمدی نژاد در دو سال اول بعد از سال92 از خجالت و شرمندگی به خاطر انبوهی از مشکلات که برای کشور تراشیده بود در گوشه ای پنهان شده بود.و در انظار عمومی ظاهر نمی شد.بعد از 94 کم کم آفتابی شد و با جمع شدن دوباره چند نفر دور او حالا فکر می کند مردم فراموش کردند که چه بلایای سرکشور آورد.مردم فراموش کردند که 1 _ 700 میلیارد دلار درآمد نفت کجاست و بابک زنجانی ها و خسروی ها و....؟2 _ صدها هزار میلیارد تومان بیت المال صرف ساختن مسکن مهر بدون امکانات در بیابان ها و کوهای اطراف شهرها شد که غیر قابل سکونت است3 -اجرای یارانه ها به بدترین شیوه ممکن4-محکومیت پی در پی ایران در مجامع بین المللی5-دور ریختن دلارهای نفتی ایران در کشورهای مانند ونزوئلا برای تولید تراکتور و پارلمان سازی برای جیبوتی و...6-دور ریختن و هدر دادن هزاران میلیارد تومان برای اجرای طرح بنگاه های زود بازده.7-دوره گردی کابینه و هیئت دولت دورتادور ایران به مدت 8 سال.8-اجرای طرح های بی حساب وکتاب مانند اختصاص 1 میلیون تومان هر سال برای یک نوزاد و بعد منصرف شدن از آن به خاطر بار مالی9-بدتر از همه ی موارد بالا به بازی گرفتن اعتقادات مذهبی و هاله نور و یارانه امام زمان و....بدون شک خسارت ریاست جمهوری احمدی نژاد بسیار بیشتر از کودتای 28 مرداد و حمله مغول و افغان ها به ایران بوده است و حالا حالا نسل ها باید بیایند وبروند و بسوزند تا امور دوباره سر وسامان یابد.
یک کافر حربی صهیونیست قاتل مردم ایران را اگر نگوییم با یک رئییس جمهور جمهوری اسلامی ایران، دست کم دارید با یک ایرانی مسلمان یکی میگیرید؟ اگر چه بعید است منتشر کنید، ولی بخوانید حداقل شاید کمی به خود آیید.
با سلام و عرض احترام براس سایت تابناک و اینگونه تیتر زدن بسیار متاسف هستم حقیقتا در دوران انتخابات به آقای دکتر احمدی نژاد رای ندادم اما این بی لطفی محض است که ایشان را با ترامپ مقایسه کنید اگر آقای روحانی را با ترامپ مقایسه کنید که کشور را در ورطه نابودی قرار دا یک چیزی ؟!!!! مقایسه احمدی نژاد با تمام ضعف هایش و رو حانی یک اجاف است چرا از روحانی که کشور را در ورطه نابودی قرار داده است سخنی نمی گویید . تاریخ بی شک راجع به ایشان نظر خواهد داد که چه بلایی بر سر کشور آورد!!!!!
چیزی که برام جالبه اینکه احمدی نزاد یه حرف میزنه که کل سیاسیون کشور را بهم میرزه !!
بجای این حرف ها فشار را به روحانی زیاد کنید تا بلاخره پا به میدون بزاره و مناظره را بپذیره
انتخاب انتخاب و مقایسه خوبی نکردی بین رییس جمهور ایران-باتمامی رفتارهای نادرست-ورییس جمهور امریکا
بنام خدا
کسیکه از عزت و دستاوردهای بحق ملتش دفاع میکنه .کسیکه پوزه حلقه بسته مدیریت ناکارامد کشود را بخاک می ماله قهرمان ملی ست . و کسیکه بی تکلف با مردمش صحبت می کند فرزند خاکش است
به نظرم آنها خودشان می دانند با کشورشان چکار کنند. اگر نمی دانستند الان ابرقدرت اقتصادی و نظامی دنیا نبودند. بهتر است به جای اینکه نگران آنها باشید به وضع داخله کشور خودمان برسید
خمینی بنیانگذارجمهوری اسلامی فرمودند میزان محبوبیت مسیولین به رضایت ملت مربوط میشود ترامپ برخلاف روحانی باتحقق اکثریت وعده های انتخاباتیش در کوتاه مدت و به حداقل رساندن میزان تورم وبی کاری محبوبترین رییس جمهوردرتاریخ آمریکاست
مقایسهترامپ باعملکرد شایسته با احمدی نزاد تحمیلی و بربادده میلیاردها دلار اموال بیت المال بی حرمتی به انسانیت است احمدی نژاد بارای ملت انتخاب نشد اگر اینگونه بود جلیلی و ابراهیم رییس هم که مورد حمایت بودند انتخاب میشدند
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
ترامپ ممکن است بعضی مسیولین راازدست داده باشد ولی ملت آمریکا راازدست نداده وبا عملکرد مطلوی اکثریت ملت امریکا حامیش هستند
چقد به محبوبیت محمود حسودی میکنید ، هر چی بود از اصلاح طلب و اصولگرا ها بهتر بود
به قول محمود آب بریز همون جا که میسوزه چرا جای دیگه میریزی؟!
ترامپ با عملکردکارامد نه تنها درآمریکا بلکه درسایر کشورها محبوب قلوب است
اگرقطره ای ازدریای کارآمدی دروجود روحانی بود بادرامد سرشار دولت 80درصد ملت به زیرخط فقر وفلاکت نرفته بودند
اگر منظورتان محمود است بدانید محمود بهتر از حسن بود

اگر از مردم آمریکا نظرسنجی کنید متوجه رضایت اکثر آمریکایی ها بجز عده ای مهاجر سیاهپوست از ترامپ خواهید شد.
زنده باد بهار.زنده باد احمدی نژاد
رییس‌جمهور اسبق ایران نسبت به رییس‌جمهور ناکارامد فعلی خیلی بهتر بود
فقط فرق ریس جمهور ما با اونا این بود که اون به فکر مردم و رشد اقتصاد کشورشون هست و رشد داده اقتصاد رو ولی ریس جمهور ما پوکوند اقتصاد مملکتو
پس باید در دور دوم منتظر نه مردم امریکا به او باشیم حداقل در چند شهر مهم
احمدی نژاد نظیر ندارد
ترامپ باعث اشنغال ورونق اقتصادی در امریکا شده.درسته خیلی از کظورهای جهان دلخوشی ندارند از نرامپ .ولی مردم امریکا اکثرا طرفدارشند
احمدی نژاد معتقد به اصول تشیع را با ترامپ جنایتکار مقایسه نکنید.برای خداب کردن رقیب هر تهمتی می زنید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار