بازدید 9044

اظهارات عجیب وزیر خارجه بحرین درباره قطر

وزیر خارجه حکومت بحرین در تازه‌ترین اظهارات خود درباره قطر مدعی شد که عربستان و سه کشور همپیمانش، قطر را محاصره نکرده‌اند.
کد خبر: ۸۶۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱ 15 December 2018

وزیر خارجه حکومت بحرین در تازه‌ترین اظهارات خود درباره قطر مدعی شد که عربستان و سه کشور همپیمانش، قطر را محاصره نکرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، شیخ خالد بن احمد آل خلیفه وزیر خارجه بحرین در توئیتی نوشت : قطر خواستار گفت‌وگو می‌شود، در حالی که امیر آن در نشست ریاض(سران شورای همکاری خلیج فارس) شرکت نمی‌کند، قطر خواستار احترام متقابل می‌شود، در حالی که پیوسته به رهبران و کشورهای ما حمله می‌کند، در حالی خواستار عدم دخالت در امور داخلی می‌شود، که خود دخالت می‌کند و از توطئه‌چینی دست برنمی‌دارد، و فراتر از همه اینها نمی‌دانیم که قطری‌ها از کدام محاصره حرف می‌زنند.

یک فعال قطری در واکنش به این اظهارات وزیر خارجه بحرین نوشت : ای خالد، چرا پادشاه بحرین در نشست سران در کویت شرکت نکرد، تو فقط ریاض و ابوظبی را به رسمیت می‌شناسی، از خداوند نمی‌ترسی، از بندگانش خجالت نمی‌کشی، تبدیل شده‌ای به وزیر تبلیغات‌چی بن سلمان و بن زاید، آل خلیفه را بدنام کردی ای وزیر بد، ای دروغگوی شرور خجالت بکش.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی