بازدید 2341

رکورد بی‌سابقه در استارت‌آپ

کد خبر: ۸۶۰۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸ 15 December 2018
رئیس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی حمایت بخش خصوصی از تیم‌ها را دستاورد برگزاری استارت‌آپ در این واحد دانشگاهی دانست.

به گزارش آنا، طاهره فهیمی‌نجم با اشاره به شروع مراسم اختتامیه اولین رویداد علمی استارت‌آپ ویکند در مجتمع ولایت واحد تهران مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با استقرار سامانه ثبت‌نام، ۱۷۴ تیم در این رویداد شرکت کردند که یک رکورد بی‌سابقه در رویداد‌های استارت‌آپی کشور به‌شمار می‌آید.

وی ادامه داد: با نظر هیأت داوران و سرمایه‌گذاران از بین ۱۷۴ تیم، ۴۵ تیم استارت‌آپی به مرحله نهایی راه یافتند که اکنون درحال ارائه طرح‌های کسب و کار خود هستند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی اظهار کرد: محور کار اکثر تیم‌های شرکت کننده در این رویداد استارت‌آپی، در ذیل برنامه نظام موضوعات واحد تهران مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و با موضوع «محیط‌زیست و علوم ورزشی»، هنر و کارآفرینی و سایر حوزه‌ها بوده است.

فهیمی‌نجم با تأکید بر اهتمام واحد تهران مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برای حمایت از تیم‌های برگزیده، افزود: رایزنی‌های مؤثری با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شده است تا تیم‌های برتر این رویداد برای حمایت و سرمایه‌گذاری به معاونت معرفی شوند. همچنین با جذب سرمایه‌گذاران و اسپانسرها، تلاش شده است بخش خصوصی نیز در این رویداد سهیم شود.

وی ادامه داد: فضای بسیار خوبی در اثنای رویداد ایجاد شده است، به‌طوری‌که تعدادی از تیم‌ها در طی برگزاری رویداد قراردادهایی با بخش خصوصی بسته و بستر اشتغال‌زایی برای آن‌ها فراهم شده است.

فهیمی‌نجم با اشاره به چگونگی تقدیر از تیم‌های برتر، گفت: با قبول اشکالات اولین دوره رویداد استا‌رت‌آپی واحد تهران مرکزی باید گفت این رویداد تجارب و دستاوردهای بسیاری نیز برای دانشگاه به ارمغان آورده است که با بهره‌گیری از این تجارب، اولین رویداد بین‌المللی استارت‌آپ، اردیبهشت سال آتی در واحد تهران مرکزی برگزار خواهد شد.

وی در پایان افزود: جوایز نقدی برای سه تیم برتر این دوره از رقابت‌ها در نظر گرفته شده است که از طرف سرمایه‌گذاران به تیم‌های برتر اهدا خواهد شد، همین‌طور به‌دلیل استقبال چشم‌گیر، از هفت تیم اول رویداد استارت‌آپ نیز تقدیر می‌شود. گفتنی است یکی از سرمایه‌گذاران نیز برای سه تیم برتر این رویداد، سفر عتبات عالیات در نظر گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار