بازدید 2462
۱

آزمون دفاتر خدمات سلامت برگزار شد

کد خبر: ۸۶۰۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ 15 December 2018

رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آزمون دفاتر خدمات سلامت با همکاری مرکز حراست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت‌های بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، روز پنجشنبه ۲۲ آذرماه در ۱۰ حوزه برگزار شد.

به گزارش میزان احمد جنیدی اظهار داشت:در این آزمون بیش از چهارهزار نفر برای ایجاد و راه اندازی دفاتر خدمات سلامت در تمامی استان‌ها شرکت کردند.

وی در ادامه افزود: در آینده علاوه بر خدمات ممیزی بهداشت محیط، خدمات در سایر حوزه‌ها مانند ممیزی درمان در صورت تصویب به این دفاتر واگذار می‌شود.

رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اظهار داشت: این آزمون در ۱۰ حوزه امتحانی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور توسط انجمن علمی بهداشت محیط و شرکت آوای سلامت با همکاری مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت برگزار شد.

وی گفت: مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، به استناد ماده ۲۵، ۲۴ و ۴۱ آیین نامه اجرایی قانون اصلاح ماده ۱۳ قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی ابلاغی مورخ ۱۳۹۲.۰۳.۱۸ و به منظور استفاده از توان بخش خصوصی در جهت ارتقای وضعیت بهداشتی مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی در مهرماه سال جاری از متقاضیان واجد شرایط ثبت نام کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام ی خبری از زمان اعلام نتایج هم بگیرین ممنون
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها