بازدید 3821

احتمال افزایش نرخ جرائم راهنمایی و رانندگی

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از احتمال افزایش نرخ جرائم راهنمایی و رانندگی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ 15 December 2018
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از احتمال افزایش نرخ جرائم راهنمایی و رانندگی خبر داد.

سردار تقی مهری در گفتگو با ایسنا، درباره احتمال افزایش نرخ جرائم راهنمایی و رانندگی در قانون بودجه سال آینده گفت: برابر قانون هر سه سال یکبار با هماهنگی وزرای کشور، مسکن راه و شهرسازی، دادگستری و فرمانده ناجا پیشنهاداتی برای افزایش نرخ جرائم رانندگی داده می‌شود که امسال هم در دستورکار هست که این اتفاق بیفتد و برابر قانون زمانش رسیده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره اینکه آیا این جرائم افزایش می‌یابد یا خیر نیز تصریح کرد: تصمیم نهایی در مورد این موضوع بستگی به این دارد که هیت وزیران چه تصمیمی بگیرد و ما هم تابع نظر هیات وزیران هستیم.

سردار مهری درباره نظر پلیس در مورد افزایش نرخ جرائم نیز به ایسنا تصریح کرد: قطعا برخی از کد جرائم اثر بازدارندگی خود را از دست داده و ما معتقدیم که برخی از این جرائم باید افزایش پیدا کند.

وی درباره محل واریز جرائم نیز اظهارکرد: تمامی جرائم راهنمایی و رانندگی به خزانه دولت واریز می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۳
احتمال وقوع این رویداد صفر نیست.
چرا صحبت از احتمال می کنید هنگامی که رخداد آن قطعی است؟
این آقایان فکر کرده اند همه جای ایران ،تهران است.بابا چرا نمی فهمید مردم برای تهیه نان خالی مشکل دارند.جریمه گران می شود، خودرو گران می شود ،بنزین گران می شود و....
باز راهنمایی و رانندگی دچار کسری بودجه شده!!!!؟؟؟؟
فرهنگ سازی لازم است....
برای اونها که پولدار هستند فرقی نمیکنه، اما برای مردم عادی چرا ... فقط سئوال اینجاست مشکلاتی که به واسطه اشکلات طرح هندسی راهها ، قوانین یکسویه و غیر فنی افراد را وادار به تخلف میکند را چگونه میخواهند اصلاح کنند؟ آیا متولیان امور ترافیکی هم بابت عملکردشان جریمه خواهند شد؟
بیمارستان یا داروخانه ای که محلی برای پارکینگ برای بیماران ندارد ، نمونه ای از این موارد هست.....
نگو احتمال ، بگو حتما . . .
همه چیز که گرون شد اینم روش
با توجه به نرخ دلار جریمه هاحتماباید افزایش یابد
تو این اوضاع واحوال بد اقتصادی هرکسی یه زخمی به این مردم میزنه. باید جرایم تعدیل وکم بشه نه افزایش پیدا بکنه
فرماندهان محترم نیروی انتظامی تو را به خدا به جای گران کردن جرایم رانندگی ، وقت بیشتری برای فرهنگ سازی رانندگی بگذارید! شما ایت همه دوربین گذاشتید اون کسی که فرهنگ نداره با چسباندن یک تکه مقوا تکنولوژی شما را نادیده می گیرد، شما در اتوبانها این همه دوربین کنترل سرعت گذاشتید ، اونی که به قانون توجه نداره به دوربین که میرسه شل می کنه ! برخی از رانندگان که هنوز فرهنگ رانندگی بلد نیستند و از چپ و راست سبقت می گیرند و ویراژ میدهند و سه لاین را 5 لاین می کنند و بوق می زنند و به هم بد وبیراه می گویند و تا مامور شما رویش را آنور می کند خط ویژه می روند وقتی می گویید بدلیل آلودگی هوا زوج و فرد از درب منزل است توجهی نمی کنندو.... گران کردن جریمه درستشان می کند؟ اگر به مردم توان بگذارید و یاد بدهید بین خطوط حرکت کنند ، فاصله جانبی و طولی را رعایت کنند ، از خط سبقت صرفا" برای سبقت استفاده کنند ، بی خودی بوق نزنند ، جلوی هم نپیچند و ... فکر نمی کنید خیلی از مشکلات حل شود؟ مگر توان نگذاشتید و بستن کمر بند برای مردم قانون شد؟ مگر توان نگذاشتید مردم الان پشت خط عابر پیاده می ایستد؟چگونه توانستید جزیره کیش را قانونمدار کنید بطوریکه در آن جزیره بوق زدن ممنوع است و چراغ راهنمایی وجود ندارد؟ پس وقت بگذارید ، به والله اگر بخواهید مردم هم آماده همکاری هستند ، چون مردم هم اعصابشون راحت می شود و ترافیک برایشان عذاب آور نمی شود.
آقو....یه چیزی یادتون رفته ....اگه بگم میلیاردها سود میکنید....بابت تنفس شهروندان ...هیچ هزینه ای نمیگیرید....اگه نفس کش 10000 تومان در روز و 300000 تومان در ماه به ازای هر نفر بگیریدمیدونی چقدر میشه؟؟؟؟...
آیا عاقلانه تر نیست که به جای افزایش جریمه روی فرهنگ سازی ترافیک و رانندگی تمرکز کنید
آیا بیشتر تصادفات و خلاف های رانندگی مربوط به جاده ها و عدم استاندارد خودروها نیست؟
در شرایطی که هزینه های عمومی مردم با تورم لجام گسیخته چند برابر شده است نباید با چنین اقداماتی مردم را بیشتر تحت فشار قرار داد . این امری اشتباه در زمان حاضر است .
جرائم رانندگي بايد افزايش پيدا كنه. در كشورهايي كه قانون رعايت ميشه با قانون شكنان برخورد جدي ميشه ولي متاسفانه در ايران تا مياد به هر شكل برخورد بشه عده اي مخالفت ميكنند. درضمن تعداد قابل توجهي از خودروها پلاكشان مخدوش يا در محل خود نصب نيست كه بايد با اين افراد برخورد شديد و قاطع بشه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار