بازدید 4092

تیم قلعه نویی فقط یک تساوی تا قهرمانی نیم فصل

تیم قلعه نویی حتی در صورت تساوی برابر استقلال خوزستان هم می تواند صدر جدول صعود کند و زردپوشان تنها در صورتی قهرمانی نیم فصل را از دست خواهند داد که در این بازی مقابل تیم قعر نشین استقلال خوزستان مغلوب شوند اتفاقی که بعید است به وقوع بپیوندد.
کد خبر: ۸۶۰۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳ 15 December 2018

در شرایطی که هفته پانزدهم و پایانی لیگ برتر هم به پایان خود نزدیک می شود، این سپاهان است که می تواند تعیین کننده قهرمان نیم فصل باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، در هفته آخر نیم فصل پدیده در روزی که می توانست شکست هم بخورد، مقابل استقلال مساوی کرد تا با ۳۱ امتیاز در صدر جدول بماند. پرسپولیس هم اگرچه توانست پارس جنوبی را ببرد اما پیروزی ۳-۱ هم برای رسیدن شاگردان برانکو به صدر جدول کافی نبود و آنها به خاطر گل زده کمتر فعلا در رده دوم قرار دارند.

در این شرایط مشخص شدن قهرمان نیم فصل به بازی روز شنبه سپاهان بستگی دارد. زردپوشان فردا در حالی باید به مصاف استقلال خوزستان بروند که فعلا ۳۰ امتیازی هستند و البته تفاضل گل بسیار بهتری هم نسبت به پرسپولیس و پدیده ۳۱ امتیازی دارند. به این ترتیب تیم قلعه نویی حتی در صورت تساوی برابر استقلال خوزستان هم می تواند صدر جدول صعود کند و زردپوشان تنها در صورتی قهرمانی نیم فصل را از دست خواهند داد که در این بازی مقابل تیم قعر نشین استقلال خوزستان مغلوب شوند اتفاقی که بعید است به وقوع بپیوندد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی