بازدید 2196
۱

مراکز علمی کاربردی تجمیع نمی‌شوند

کد خبر: ۸۶۰۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴ 15 December 2018

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل گفت: تجمیع مراکز جامع علمی کاربردی در سطح این استان در دستور کار نیست و همچنان این مراکز به صورت کیفی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

به گزارش ایسنا، داریوش لطیفی در دومین مراسم جشن فارغ‌التحصیلی و تجلیل از دانش‌آموختگان برتر دانشگاه جامع علمی – کاربردی استان اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰۰۰ دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل مشغول تحصیل هستند.

وی خاطرنشان کرد: این دانشجویان در ۲۰ مرکز به تحصیل می‌پردازند که این مراکز در رشته‌های مختلف صنعتی، مدیریت، هنر، کشاورزی و ... با جذب دانشجویان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل در مورد تجمیع مراکز جامع علمی – کاربردی بیان کرد: این دانشگاه علاقمند بود تا مراکزی که ماموریت‌های مشابه تربیت نیروی انسانی و مهارت‌آموزی داشت به نوعی به شکل تجمیعی و یکپارچه در کنار هم فعالیت کنند که در استان اردبیل تاکنون تجمیعی انجام نشده و قرار نیست ۲۰ مرکز فعال ما در مناطق مختلف استان تجمیع شوند.

وی به ارتباط دانشگاه علمی کاربردی با بازار کار نیز اشاره کرد و گفت: براساس اساسنامه دانشگاه جامع علمی – کاربردی توانمند کردن شاغلین در کنار جذب نیروهای جوان در دستور کار قرار گرفته و تلاش بر این است تا افراد فارغ‌التحصیل این دانشگاه مهارت‌های مورد نظر را یاد بگیرند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل تصریح کرد: ماموریت این دانشگاه با سایر دانشگاه‌ها متفاوت است به طوری که تا ۸۰ درصد فارغ‌التحصیلان این دانشگاه وارد بازار کار شده و به سرعت زمینه توانمندی آنها فراهم آمده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مسلما علمي كاربرديهاايي مثل گچساران 2 كه همواره در ژي اين است كه بدون داشتن استانداردهاي لازم رشته بگيرد و حتي يك فضاي مناسب با تعداد كلاس مناسب ندارد. كاركنان را نصفه و نيمه بيمه مي كند. چارت كاركنان را رعايت نمي كند و مكدام در ژي اخراج و كم كردن كاركنان است. و كلاس برگزار نمي كمد و با وعده نمره فقط دانشجو جذب مي كند و با يك قرارداد صوري با آموزش ورورش يك فضاي متروكه بسيار دور از ساختمان اولش و دور از شهر گرفته و كلاسي هم آنجا ندارد و با يك سرايدار بدبخت مي خواهد دو ساختمان را نگه دارد و سرايدار خدمتگذار هم هست و همه كارها را انجام مي دهد. و ماليات از حق التدريس استاد كسر مي كند ....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار