بازدید 3285

دفع حملات سنگین عناصر مخفی داعش در دیاله

کد خبر: ۸۶۰۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶ 14 December 2018

آخرین خبر‌ها از تحولات میدانی شمال و شمال شرق استان دیاله حاکیست، عملیات نیرو‌های عراقی در مناطق «خانقین، السعدیه، جلولا، مقدادیه و بعقوبه» علیه هسته‌های خاموش گروه تروریستی داعش ادامه دارد.

به گزارش میزان، آخرین خبر‌ها از تحولات میدانی شمال و شمال شرق استان دیاله حاکیست، عملیات نیرو‌های عراقی در مناطق «خانقین، السعدیه، جلولا، مقدادیه و بعقوبه» علیه هسته‌های خاموش گروه تروریستی داعش ادامه دارد.

براساس اطلاعات به دست آمده، شماری از هسته‌های خاموش گروه تروریستی داعش هم حملات سنگینی را علیه نیرو‌های تیپ ۱۱۰ بسیج مردمی انجام دادند و مواضع آنان را هدف قرار دادند.

یک منبع میدانی در گفت: وگو با میزان به جزئیات حملات اشاره کرد و افزود: تروریست‌های داعش مواضع نیرو‌های بسیج مردمی را در منطقه «تل سلیمه» در حومه دریاچه حمرین (۵۵ کیلومتری شمال شرق شهر بعقوبه) نشانه رفتند.

این منبع میدانی از آماده باش نیرو‌های عراقی در این محور خبر داد و گفت: نیرو‌های بسیج مردمی در گام نخست موفق شدند تحرکات تروریست‌ها را رصد کنند و به سرعت وارد عمل شوند.

وی تصریح کرد: نیرو‌های تیپ ۱۱۰ بسیج مردمی پس از درگیری‌های سنگین توانستند پیشروی تروریست‌های داعش را متوقف کنند و در نهایت آنان را عقب راندند؛ ۱۵ تن از تروریست‌های داعش در جریان درگیری‌ها کشته و زخمی شدند.

به گزارش میزان، سایر عناصر تروریستی پس از متحمل شدن ضربات سنگین از منطقه متواری شدند و عقب نشینی کردند؛ تروریست‌ها درصدد بودند بخش‌هایی از مسیر ارتباطی جلولا - مقدادیه را مسدود کنند که ناکام ماندند.

در حال حاضر، بخش‌هایی از شمال شرق، شمال و شمال غرب استان دیاله، مناطق مرزی مشترک با استان صلاح الدین و بخش‌هایی از حومه ارتفاعات حمرین به عناصر مخفی تروریست‌های داعش آلوده هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی