بازدید 4434

برانکو:یک گل را نمی خوردیم، قهرمان نیم‌فصل می‌شدیم

کد خبر: ۸۶۰۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵ 14 December 2018

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: اگر 4 گل می‌زدیم، قهرمان نیم‌فصل می‌شدیم.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو بعد از پیروزی ۳ بر صفر مقابل پارس جنوبی در نشست خبری اظهار داشت: در همین ابتدای کار مایلم تشکر کنم از هواداران پرشورمان که خدمت شان بعد از بازی نرسیدیم شاید بخاطر اینکه ثانیه های آخر نتیجه مطلوب مان را نگرفتیم اما تشکر می‌کنم بابت همه حمایت هایی که تا امروز انجام دادند. معتقدم توانستیم این بخش فصل را با موفقیت به پایان برسانیم.

برانکو تاکید کرد: اگر ۴ گل می زدیم قهرمان نیم فصل می شدیم به بازیکنانم تبریک می‌گویم بابت تلاش شان وئ رضایت مندی که به ما اعطا کردند. ۵ روز تمرین داریم و بعد استراحت می کنیم. کسب ۳۱ امتیاز موفقیت بزرگی در نیم فصل بود. بسیار بسیار به بازیکنانم افتخار می کنم.

برانکو در مورد اینکه با دست خالی توانستید در نیم فصل اول موفق باشید برای نیم فصل دوم چه برنامه ای دارید، گفت: نیم فصل دوم سخت تر از نیم فصل اول است و نه فقط ما که رقبا هم تقویت می شوند. بازیکنانی که مشخص است را گرفته ایم و از فردا با بازیکنان مد نظرمان مذاکره می کنیم. به هر حال دیدید که با این همه بازیکنان جوان نیم فصل را با سختی گذراندیم و حداقل ۲۵ بازی دیگر داریم. لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان، و مهم است که نیمکت قوی داشته باشیم. امروز بشار و کمال و ربیع خواه نمی توانستیم حساب کنیم اما همین تیم هم بازی ها را با کیفیت بالایی به اتمام رساند. کیف کردم و لذت بردم و به بازیکنانم افتخار می کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل