بازدید 4776

قطبی بجای دل شیر، با مورچه اتمی شاخ تراکتور را شکست

مهدی زبیدی مقابل تراکتورسازی پاس گل اول را برای رضا میرزایی مهیا کرد و پنالتی منجر به گل شیمبا را هم او گرفت تا عنوان بهترین بازیکن زمین را به او اختصاص بدهیم.
کد خبر: ۸۶۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸ 14 December 2018

تیم فوتبال فولاد خوزستان در نخستین بازی خود با سرمربیگری افشین قطبی، دست به کار بزرگی زد و تراکتورسازی را در تبریز و مقابل چشمان هواداران پرشمارش شکست داد.

به گزارش تابناک ورزشی ، تراکتورسازی که می‌توانست با غلبه بر فولاد خوزستان، موقتاً جای پرسپولیس را در رتبه سوم جدول بگیرد، مقابل شاگردان افشین قطبی شکست خورد و نیم‌فصل اول را با 26 امتیاز و در جایگاه چهارم جدول به پایان رساند. قطبی هم با پیروزی در نخستین بازی خود با فولاد، این تیم را تا رده هفتم جدول بالا آورد.

گل‌ها: علیرضا نقی‌زاده (76) برای تراکتورسازی و رضا میرزایی (24) و لوسیانو پریرا (51 - پنالتی) برای فولاد
اخطار: احسان حاج‌صفی از تراکتورسازی و لوسیانو پریرا و صابر حردانی از فولاد

مهدی زبیدی معروف به مورچه اتمی مقابل تراکتورسازی پاس گل اول را برای رضا میرزایی مهیا کرد و پنالتی منجر به گل شیمبا را هم او گرفت تا عنوان بهترین بازیکن زمین را به او اختصاص بدهیم.

گل اول این مسابقه روی یک فرار سریع توسط رضا میرزایی در دقیقه 24 به ثمر رسید و نیمه اول با همین نتیجه خاتمه یافت. در نیمه دوم باز هم این فولادی ها بودند که اینبار با یک ضریه پنالتی توسط شیمبا به گل رسیدند تا اختلاف دو برابر شود. در ادامه تراکتورسازی به صورت ناخودآگاه به جلو آمد ولی نداشتن مهاجم هدف سبب شد تا  آنها نتوانند از فرصت های خود استفاده کنند و تک گل آنها در دقیقه 76 هم روی ارسال یک ضربه کرنر به دست آمد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی