بازدید 3077

تکذیب‌استفاده از عنوان مجمع‌تشخیص در همایش‌ها

کد خبر: ۸۶۰۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷ 13 December 2018

روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام ادعای مطرح شده در برنامه تلویزیونی «حالا خورشید» در خصوص فعالیت فردی از مدیران مجمع تشخیص مصلحت نظام در یک موسسه برگزار کننده جشنواره ها و همایش های کارآفرینی غیررسمی و با رویکرد تجاری را تکذیب کرد.

به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا از این نهاد، در این اطلاعیه آمده است: مدیران و مسئولان این موسسه یا موسساتی از این دست هیچ گونه عضویت، سمت یا ارتباطی با نهاد مجمع تشخیص مصلحت نظام ندارند.
این اطلاعیه می افزاید: برگزاری یا تایید هرگونه کنگره، همایش، سمپوزیوم، نشست تخصصی و کارگاه، با نام مجمع تشخیص مصلحت نظام یا عنوان حقوقی اعضا و مدیران بلندپایه آن، مستلزم هماهنگی با این نهاد است و سوءاستفاده از این عناوین مورد پیگرد قانونی قرار می گیرد.
روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام با تشکر از حساسیت رسانه ها در موضوعات مربوط به مجمع، از آنها خواسته است این قبیل موارد ادعایی را با روابط عمومی مجمع مطرح کرده و سپس نسبت به تنویر افکار عمومی اقدام کنند.
به گزارش ایرنا، در یکی از قسمت های برنامه تلویزیونی حالا خورشید با انتشار مکالمات تلفنی با یک موسسه برگزار کننده جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر که اغلب با دریافت هزینه های میلیونی اعطا می شوند، یکی از دست اندرکاران برگزاری این جشنواره ها مدعی شد که برگزاری این جشنواره تحت نظارت چهار وزارتخانه بوده و حتی مدیر این موسسه در مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان