بازدید 4276

گل‌محمدی:گرفتن یک امتیاز از استقلال درآزادی خوب بود

کد خبر: ۸۶۰۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸ 13 December 2018

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده از هواداران این تیم که برای همراهی سرخپوشان از مشهد به تهران آمده بودند، تشکر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، یحیی گل‌محمدی بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: باید از هواداران‌مان تشکر کنم که از راه دور به تهران آمدند و تیم را تشویق کردند. شهرداری هم برای هماهنگی این کار خیلی کمک کرد. به نظرم در بازی هم موقعیت زیادی به دو تیم نرسید و دو تیم به کار هجومی حریف فضا نمی‌دادند.

برای ما گرفتن یک امتیاز از استقلال در آزادی خوب بود
وی افزود: برای ما گرفتن یک امتیاز از استقلال در زمین آزادی و خارج از خانه خوب بود. به نظرم حساسیت بازی بسیار زیاد بود، چون ما در کورس بالای جدول هستیم و استقلال هم در سه بازی برنده شده بود. همه فکر می‌کردند این بازی جذاب می‌شود، اما فکر می‌کنم حساسیت بازی زیاد بود. تمرکز دفاعی و گل نخوردن موضوعی بود که دو تیم روی آن بیشتر کار کردند.

خلعتبری مغز متفکر تیم ماست و دوست دارد تا آخر بازی در زمین باشد
سرمربی تیم پدیده درباره اینکه محمدرضا خلعتبری پس از تعویض ناراحت بود، گفت: خلعتبری دوست دارد تا آخر بازی در زمین باشد باشد و تیم را کمک کند. من این حس او را درک می‌کنم و فکر کنم بیشتر از خودش شاید ناراحت بوده است. او مغز متفکر تیم ماست و من از او تشکر می‌کنم و فکر کنم چون می‌خواست به تیم بیشتر کمک کند، ناراحت بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل