بازدید 5320

پیشنهاد فوق نجومی تراکتور برای جذب طارمی

کد خبر: ۸۶۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹ 13 December 2018

یکی از باشگاه‌هایی که برای حضور فعال و چشمگیر در نقل و انتقالات زمستانی دورخیز کرده، تراکتورسازی تبریزی است.

به گزارش تابناک ورزشی، سرخپوشان تبریزی که این روزها زیر نظر زنوزی و بخش خصوصی اوضاع مالی خوبی دارند قصد دارند ضعف‌های تیمشان را در پنجره زمستانی پوشش داده تا با تیمی کامل‌تر و قدرتمندتر از گذشته در ادامه مسابقات شرکت کنند.

یکی از پست‌هایی که تراکتورسازی در آن به شدت نیاز به جذب بازیکن دارد خط حلمه است که این روزها با جدایی استوکس و اروین حسابی دست تقوی خالی مانده و به همین منظور سراغ گزینه‌های مطرحی رفته‌اند و هر روز خبر مذاکره با یکی از آنها رسانه‌ای می‌شود.

در روزهای اخیر شایعاتی در مورد بازگشت مهدی طارمی به لیگ برتر شنیده می‌شود و ابتدا به نظر می‌رسید مقصد قطعی و نهایی این بازیکن بازگشت به پرسپولیس باشد ولی هواداران این تیم روی خوشی به بازگشت آقای گل سابق نشان نداده و با توجه به اینکه طارمی را مقصر اتفاقات دو فصل اخیر دانسته مایل به دیدن دوباره او در لباس تیم محبوبشان نیستند و در کنار اینها موضع‌گیری چند پیشکسوت باشگاه هم احتمال بازگشت این بازیکن را کمرنگ‌تر کرد.

در این میان با توجه به اینکه الغرافه قصد ادامه همکاری با طارمی را ندارد و اخبار رسمی و غیر رسمی از جدایی او خبر می‌دهد، این بازیکن در آستانه جام ملت‌های آسیا به هیچ وجه مایل نیست نیم فصل دوم را بیرون بنشیند و به دنبال بررسی گزینه‌های موجود است که بهترینِ آن به نظر می‌رسد تراکتورسازی باشد.

هرچند ابتدا به نظر می‌رسید طارمی برای اینکه بیش از پیش با هواداران پرسپولیس زاویه و اختلاف پیدا نکند نسبت به رفتن به یک تیم ایرانی دیگر و قرار گرفتن مقابل این تیم اکراه داشته باشد ولی ماجرای ابتدای فصل احسان حاج‌صفی نشان می‌دهد هر بازیکنی ممکن است مجبور به گرفتن تصمیماتی غیر منتظره شود.

تراکتورسازی در حال حاضر برای جذب طارمی پیشنهادی نجومی و جذاب ارائه داده و شنیده‌های ما خبر از مبلغ ۱۲ میلیارد تومانی می‌دهد. مبلغی که اگر صحت داشته باشد بعید است مانعی بر سر این انتقال باقی بگذارد. حضور طارمی در ترکیب تراکتورسازی در نیم فصل دوم و بازی کنار نفراتی مثل دژاگه، شجاعی، حاج‌صفی، سوگیتا و چند مهره دیگر که جذب این تیم خواهند شد، از سرخپوشان تبریزی تیمی کهکشانی‌تر و جذاب‌تر از گذشته خواهد ساخت که ممکن است باعث شود ایستادگی مقابل قدرت این تیم برای رقبا سخت‌تر از قبل شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی