بازدید 3810

جنجال بین دستیار شفر با معاون جدید استقلال

تمام مکاتبات من با این مربی موجود است و بعد از بازی با پدیده آن را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهم داد. آنجا مشخص می‌شود که ساناک دروغ گفته یا من دروغ گفته ام. وقتی اسناد را به رسانه ها دادم مشخص می‌شود که او نقض قول و قرار انجام داده یا من
کد خبر: ۸۶۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ 12 December 2018

معاون ورزشی باشگاه استقلال نسبت به اظهارات دستیار سابق شفر واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، جیری ساناک دستیار وینفرد شفر در استقلال که در ابتدای این فصل و در میانه راه از جمع آبی پوشان جدا شد شب گذشته در پستی اینستاگرامی مدیران باشگاه استقلال را به باد انتقاد گرفت و مدعی شد علی خطیر معاون باشگاه استقلال او را تهدید کرده است.

ساناک در بخشی از توضیحاتش آورده است: وقتی مدیر ورزشی جدید استقلال دکتر علی خطیر ارتباط دوباره با من را شروع کرد، نتیجه‌ نهایی‌اش تهدید و باج‌خواهی و ارسال یک شکایت رسمی به فیفا بود! با این هدف که من از سوی فیفا با یک جریمه‌ی مالی سنگین روبرو شوم، آنهم بدون کوچکترین توجهی به شرایط من که در بالا به آنها اشاره کردم. راه ایجاد اعتماد و همکاری مناسب، این نیست.

در این خصوص علی خطیر پاسخ تندی داد و گفت: تمام مکاتبات من با این مربی موجود است و بعد از بازی با پدیده آن را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهم داد. آنجا مشخص می‌شود که ساناک دروغ گفته یا من دروغ گفته ام. وقتی اسناد را به رسانه ها دادم مشخص می‌شود که او نقض قول و قرار انجام داده یا من و آیا من BLACKMAIL کرده ام یا او! به هر حال سیاست مدیران استقلال شفاف سازی درست برای هواداران است و من قطعا بعد از بازی در این مورد صحبت خواهم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی