بازدید 3764

وقتی وزیر ورزش هشدار نهادهای امنیتی را پشت گوش می اندازد

کد خبر: ۸۶۰۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ 12 December 2018

در حالی که نهادهای امنیتی و نظارتی درباره انتخاب سرپرست یک فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان هشدار داده بودند اما این وزارتخانه بدون توجه به این مهم، مراسم تودیع سرپرست جدید را برگزار کرد.

به گزارش تابناک ورزشی ، پس از اجرای قانون منع به‌کار‌گیری بازنشستگان، وزارت ورزش اقدام به انتخاب سرپرست برای فدراسیون‌هایی کرد که رؤسای آنها بازنشسته بودند اما در یکی از این فدراسیون‌ها انتخابی صورت گرفت که حرف‌وحدیث‌های زیادی در پی داشت.

وزارت ورزش در یکی از فدراسیون‌ها فردی را به عنوان سرپرست انتخاب کرد که دارای سوابق امنیتی بوده و چند سال پیش به دلیل همین مسائل از سوی نهادهای ذی‌صلاح، رد صلاحیت شده بود. این فرد حواشی دیگری هم داشته و همین موضوع باعث شد که نهادهای نظارتی و امنیتی به وزیر ورزش در این باره نامه‌ای ارسال کنند و نسبت به انتخاب این فرد به مسعود سلطانی‌فر تذکر دهند. وزارت ورزش اما بدون توجه به این نامه مهم، مراسم معارفه این فرد را برگزار کرد. اکنون خبر می‌رسد که این موضوع ممکن است تبعات سنگینی برای وزارت ورزش، این فدراسیون و سرپرست آن داشته باشد.

اینکه چرا وزارت ورزش و در رأس آن وزیر ورزش نسبت به چنین موضوع مهمی بی‌تفاوت بوده و آن را نادیده گرفته‌اند جای سؤال دارد و باید پرسید تبعات این بی‌توجهی برعهده چه کسی خواهد بود؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان