بازدید 3041
۲
کیخا:

حداقل قیمت گندم ۲ هزار تومان است

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، گفت :اگر قرار است کمکی به اقتصاد کشور در شرایط بحرانی موجود صورت بگیر نباید صرفا هزینه آن بردوش تولیدکنندگان محصولات کشاورزی باشد.
کد خبر: ۸۵۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۲ 11 December 2018

احمدعلی کیخا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص افزایش قیمت خرید تضمینی گندم از کشاورزان توسط دولت، اظهار داشت: دولت در راستای افزایش قیمت خرید تضمینی گندم با اصلاح قیمت اعلام شده اقدامات و عقب نشینی داشته است.

میزان افزایش قیمت گندم قابل قبول نیست

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش قیمت خرید تضمینی گندم و اعلام قیمت جدید به مزارن یک هزار 600تومان برای هر کیلوگرم قابل قبول نیست، گفت: براساس اقدامات و محاسبات کارشناسی صورت گرفته توسط نمایندگان عضو کمیسیون کشاورزی مجلس حداقل قیمت این محصول باید بین 2 هزار تا 2 هزار و 200تومان توسط دولت تعیین شود.

طرح سوال از رئیس جمهور و استیضاح وزیر جهاد کشاورزی در پی عدم افزایش قیمت گندم

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه با استیضاح وزیر جهاد کشاورزی قیمت‌ خرید تضمینی گندم افزایش پیدا می‌کند، اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به عدم افزایش قیمت خرید تضمینی گندم به میزان واقعی موضوع استیضاح وزیر جهاد کشاورزی و سوال از رئیس جمهور مطرح است.

نباید هزینه شرایط اقتصادی کشور بر دوش کشاورزان باشد

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: اگر قرار است کمکی به اقتصاد کشور در شرایط بحرانی موجود صورت بگیر نباید صرفا هزینه آن بردوش تولیدکنندگان محصولات کشاورزی باشد.

گفتنی است دولت قیمت خرید تضمینی گندم را با دوماه تاخیر نسبت به مهلت قانونی یک هزار و 470تومان تعیین کرد که با توجه به فشارهای وارده از سوی کشاورزان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، قیمت خرید تضمینی این محصول به میزان 130تومان در هر کیلوگرم  افزایش پیدا کرد اما راضی کننده نبود.

همچنین نمایندگان در مجلس شورایی اسلامی با امضاء بیانیه‌ای قیمت تعیین شده را اجحاف در حق کشاورزان دانسته و باتوجه به قیمت ارز و ابزارهای کشاورزی خواستار تجدیدنظر در قیمت گذاری‌ها و محاسبه قیمت‌های به صورت واقعی شدند.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
درود بر تابناک مردمی




قابل توجه بعضی از نمایندگان بی لیاقت که لیاقت مجلس رو ندارند




تا حدود یه سال دیگه برای دریافت رای بپای همین کشاورزان مظلوم زانو میرنند



امیدوارم مردو گول این مدل نمایندگان را هرگز نخورند.
خدا وکلیلی امسال ما سه وانت سایپا پرحدود 9 تن گندم تحویل دادیم بعد از کسر هزینه های کاشت و حمل و.. تنها شش میلیون دستمانو گرفت که یک تلویزیون هوشمند نمیکنه این یعنی برکت از سفره کشاورز رفته هیچ بدبختی اومده قدیما با یک وانت گندم پسری مجرد مزدوج میشد خودتون قضاوت کنید. بداد ما برسین چه جوری با شش ملیون سر کنیم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی