بازدید 6755

بررسی لایحه تامین امنیت زنان توسط ۱۸ قاضی

کد خبر: ۸۵۹۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵ 11 December 2018

مشاور امور حقوقی و پارلمانی معاونت امور زنان و خانواده با اشاره به لایحه تامین امنیت زنان گفت: یکی از اتهامات به این لایحه غرب گرایی بوده است اما باید در این زمینه توجه کنیم که اگر دانشی در غرب وجود دارد باید با استفاده از بومی سازی از آن استفاده کنیم اما لازم به ذکر است که این لایحه در ایران نوشته شده و توسط ۱۸ قاضی مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، اشرف گرامی‌زادگان در نشست هم اندیشی صلح و منع خشونت علیه زنان با اشاره به لایحه تامین امنیت زنان بیان کرد که چالش پیش روی ما در این موضوع به مسئله زنان مربوط می‌شود. برخی بدون مطالعه روی این لایحه نظراتی ارائه دادند که گویا ما سلبی عمل کرده ایم و قصدمان این نبوده که به پیوند خانواده بیشندیشیم در حالیکه واژه تامین امنیت نشان از این دارد که ما به تحکیم خانواده توجه داشته ایم.

به گفته وی یکی از اتهامات به این لایحه غرب گرایی بوده است اما باید در این زمینه توجه کنیم که اگر دانشی در غرب وجود دارد باید با استفاده از بومی سازی از آن استفاده کنیم اما لازم به ذکر است که این لایحه در ایران نوشته شده و توسط ۱۸ قاضی مورد بررسی قرار گرفته است.

گرامی زادگان با بیان اینکه رسانه ها و شبکه های اجتماعی تاثیر و نقش خوبی در طرح مطالبات زنان داشته اند توضیح داد: هدف معاونت امور زنان دستیابی به قانون با کمترین مشکل و ایراد بوده و امیدواریم که بتوانیم به نتیجه خوبی برسیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر