بازدید 2276

چین با واردات ۱۰.۴۳ میلیون بشکه نفت در روز رکورد ثبت کرد

اداره گمرک چین اعلام کرد که واردات نفت این کشور در ماه گذشته میلادی با رسیدن به بیش از ۱۰ میلیون بشکه در روز به بالاترین سطح خود در تاریخ این کشور رسید.
کد خبر: ۸۵۹۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳ 11 December 2018

اداره گمرک چین اعلام کرد که واردات نفت این کشور در ماه گذشته میلادی با رسیدن به بیش از ۱۰ میلیون بشکه در روز به بالاترین سطح خود در تاریخ این کشور رسید.

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از رویترز، آمار اراده گمرک چین نشان می‌دهد که واردات نفت خام چین در ماه گذشته میلادی یعنی نوامبر بطور میانگین به بیش از ۱۰ میلیون بشکه در روز رسید که این بالاترین رکورد واردات نفت چین محسوب می‌شود.

در همین حال واردات نفت خام چین در ماه نوامبر به ۱۰.۴۳ میلیون بشکه در روز رسید که بالاترین رقم در تاریخ این کشور است و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۸.۵ درصد افزایش نشان می‌دهد و رکورد قبلی این کشور که در ماه اکتبر سال جاری میلادی با رقم ۹.۶۱ میلیون بشکه در روز ثبت شده بود را شکست.  

همچنین در ماه نوامبر، پالایشگاه های مستقل چینی حجم قابل توجهی نفت خریداری کردند که باعث ثبت این رکورد شد. ۲ ماه پیش، دولت چین سهم واردات نفت را برای پالایشگاه های غیر دولتی تا ۴۲ درصد افزایش داد. چین در حال تخصیص دادن مجموع واردات تا ۲۰۲ میلیون تن یا ۴.۰۶ میلیون بشکه در روز برای پالایشگاه های غیر دولتی در سال آینده میلادی است.   

بر پایه این گزارش، اطلاعات گمرک چین نشان می‌دهد که واردات نفت چین بین ژانویه تا نوامبر سال جاری میلادی بطور متوسط ۹.۱۷ میلیون بشکه در روز بوده است که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل یک رکورد جدید محسوب می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر