بازدید 11212

جنگ پرسپولیس و تراکتور برسر جذب دو مهاجم معروف

کد خبر: ۸۵۹۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷ 11 December 2018

فصل نقل و انتقالات زمستانی تا چند روز آینده مشخص خواهد شد و تیم های اصلی مدعی کسب عنوان قهرمانی به دنبال تقویت خود هستند.

به گزارش تابناک ورزشی، تراکتور سازی و پرسپولیس از تیم های هستند که به دنبال تقویت خود در زمستان هستند و هر دو تیم به نظر می رسد که یک هدف مشترک و جدی دارند و آن جذب یک مهاجم بزرگ و آماده است. هم تراکتور سازی و هم پرسپولیس می خواهند یک مهاجم تمام کننده و گلزن را جذب کنند. تراکتور به دنبال جایگزینی شایسته برای استوکس است و پرسپولیس ها هم یک رقیب جدی برای منشا و علیپور می خواهند تا مشکل گلزنی این تیم را برطرف کند.

Image result for ‫قوچان نژاد + طارمی‬‎

مهدی طارمی و رضا قوچان نژاد دو بازیکنی هستند که مد نظر سرخ های تهرانی و تبریزی هستند. هر دو باشگاه علاقه خود را به این دو بازیکن نشان داده اند و هر کدام را جذب کنند خود را برنده این رقابت می دانند. قوچان نژاد رابطه خوبی با دژاگه و شجاعی دارد و البته مدیر برنامه های مشترک هم دارند و این باعث می شود که او به تراکتور سازی نزدیک تر باشد این درحالی است که طارمی با وجود آنکه اصلا رابطه خوبی با هواداران پرسپولیس ندارد اما همچنان چهره محبوب برانکو است و احتمال پیوستن او به سرخ پوشان زیاد است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار