بازدید 5301
سوژه

عادت زشت و رفتار متناقض قلعه نویی علیه داوران

بنابر گزارش داوری برنامه نود، به نظر می رسد که سپاهانی ها خیلی هم از سوت های فغانی در دیدار یکشنبه متضرر نشده اند و فقط پنالتی دقیقه ۵۷ پرسپولیسی ها در دقیقه ۸۷ گرفته شد تا در نهایت این بازی حساس با تساوی ۱-۱ به پایان برسد.
کد خبر: ۸۵۹۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ 11 December 2018

سرمربی سپاهان معمولا به هنگام پیروزی تیمش از پاک بودن داوری ها و جایز الخطا بودن آنها سخن به میان می آورد اما همین که داوری به ضرر تیم او سوت می زند تئوری توهم توطئه فعال می شود و از کسانی می گوید که به دنبال ضربه زدن به او هستند.

به گزارش تابناک ورزشی، امیر قلعه نویی در فصل جاری توانسته با سپاهان نتایج خوبی به دست آورد و این تیم را به صدر جدول رساند. قلعه نویی پرافتخارترین مربی لیگ است. او معمولا در تیم های مربیگری می کند که خیلی خوب بازیکن جذب کنند تا آنها را در کورس قهرمانی قرار دهد و در این امر هم موفق بوده است.

سرمربی سپاهان با شناخت زیادی که از او وجود دارد معمولا بعد از پیروزی های تیمش و بازی های که داوران به سود سپاهان و یا هر تیمی که او هدایت آن را برعهده دارد سوت می زنند بعد از بازی از فضای پاک داوری سخن به میان می آورد و آنها را جایز الخطا می دانند و البته بر پاک بودن آن تاکید دارد.

عادت زشت و رفتار متناقض قلعه نویی علیه داوران

به عنوان مثال او پیش از این درباره همین علیرضا فغانی که او را قلدرخان فوتبال ایران می داند، گفت: باعث افتخار من است که مربی تیمی بودم که فغانی داوری آن را برعهده داشت. او نماد داوری فوتبال ایران است که فینال المپیک و فینال جام باشگاه‌های آسیا را سوت زده است و باید او را حمایت کنیم تا فینال جام جهانی را هم سوت بزند و باید بستر فراهم کنیم تا فغانی های دیگر هم به وجود بیایند. ما تراکتورگونه بازی نکردیم و طبیعی است زیرا لیگ تعطیل بود و برخی تیمها افت می‌کنند و برخی تیم‌ها خوب می‌شوند. بابت دوچیز باید خدا را شکر کنیم زیرا یک امتیاز گرفتیم و گل هم نخوردیم.

اما همین سرمربی سپاهان هر گاه داوری به ضرر تیم او سوت زند با چنگ زدن به تئوری توهم توطئه از دست های پشت پرده سخن به میان آورد. او بارها گفته که عده زیادی هستند که به دنبال زمین زدن قلعه نویی هستند و به او دشمنی دارند. همین داورانی که قلعه نویی به هنگام پیروزی از پاک بودن آن سخن به میان می آورد و از جایز الخطا بودن آنها سخن گفته است، گاهی اوقات هم به ضرر تیم سوت می زنند ودلیل براین نیست که آنها دشمن قلعه نویی هستند و یا دست به دست هم می دهند تا یک نفر را زمین زنند.

البته در برنامه نود مسعود مرادی یک مسئله دیگر را مطرح کرد و ادعا کرد که یک پنالتی هم باید به نفع پرسپولیس اعلام می شد. در دقیقه ۵۷ این بازی در محوطه جریمه سپاهان برخوردی بین عالیشاه و کی روش درگرفت که به اعتقاد این کارشناس داوری باید به نفع پرسپولیس اعلام پنالتی می شد. با این فرض و بنابر گزارش داوری برنامه نود، به نظر می رسد که سپاهانی ها خیلی هم از سوت های فغانی در دیدار یکشنبه متضرر نشده اند و فقط پنالتی دقیقه ۵۷ پرسپولیسی ها در دقیقه ۸۷ گرفته شد تا در نهایت این بازی حساس با تساوی ۱-۱ به پایان برسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار