بازدید 4407

9سال بعد از اینکه دژاگه، قطبی را تحویل نگرفت

دژاگه دست رد به سینه قطبی زد و پیشنهاد این مربی گمنام و تازه کار را نپذیرفت تا بعدها با پیشنهاد کارلوس کی روش به تیم ملی بیاید.
کد خبر: ۸۵۹۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹ 11 December 2018

تقابل افشین قطبی با اشکان دژاگه در بازی تراکتور- فولاد بخشی از خاطره تلخ برای مربی امریکایی شاغل در فوتبال ایران است.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم های تراکتورسازی و فولاد خوزستان روز جمعه در چارچوب رقابت های هفته پایانی نیم فصل اول به مصاف یکدیگر می روند. این مسابقه با توجه به حضور افشین قطبی در فولاد و قبول هدایت این تیم می تواند سوژه جالبی داشته باشد. از آنجایی که در تراکتورسازی نیز چندتن از شاگردان سابق قطبی حضور دارند، می توان شاهد یک رقابت حساس و پرهیجان باشیم.

یکی از نکات قابل توجه بازی جمعه تقابل افشین قطبی با اشکان دژاگه است. قطبی در دورانی که هدایت تیم ملی ایران را بر عهده داشت، علاقه زیادی نشان داد تا بتواند مجوز حضور دژاگه در تیم ملی را بگیرد و از وجود این بازیکن در جام ملت های آسیا استفاده کند. ولی دژاگه دست رد به سینه قطبی زد و پیشنهاد این مربی گمنام و تازه کار را نپذیرفت تا بعدها با پیشنهاد کارلوس کی روش به تیم ملی بیاید.

دژاگه در آن دوران یکی از نفرات کلیدی تیم وولفسبورگ آلمان بود و به خاطر اینکه چند بازی برای تیم های نوجوانان و جوانان آلمان انجام داده بود، امیدوار بود به تیم ملی بزرگسالان این کشور هم دعوت شود. با این حال قطبی یکبار جلسه ای را در تهران با خانواده دژاگه برگزار کرد و حتی یک بار هم به آلمان سفر کرد و در تمرین وولفسبورگ با خود این بازیکن نشست داشت، اما در نهایت مذاکرات به جایی نرسید و ستاره کنونی تیم ملی و تراکتورسازی بعد از رفتن قطبی از ایران پیراهن تیم ملی را برتن کرد.

 

حالا اما با گذشت 8 سال از کشمکش های میان قطبی و دژاگه این دو در بازی روز جمعه تراکتورسازی و فولاد رودرروی هم قرار می گیرند. بی تردید تقابل قطبی به عنوان سرمربی فولاد و دژاگه به عنوان یکی از کاپیتان های تراکتورسازی همه را یاد اتفاقات گذشته می اندازد و احتمالا شاهد صحنه های جذابی خواهیم بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل