بازدید 11502

واکنش ستار همدانی به درگیری با خدادادعزیزی

متأسفانه پس از درگیری ما در بازی هنرمندان، برخی‌ها آن را بزرگ کردند. من نمی‌دانم چرا فکر می‌کنند با خداداد مشکل داشتم.
کد خبر: ۸۵۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸ 10 December 2018

ستار همدانی، پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: همه ما به عزیزی افتخار می‌کنیم و من مثل بقیه ایرانی‌های دیگر، موقع زدن گل به استرالیا خوشحال شدم.

به گزارش تابناک ورزشی، همدانی درباره اظهارات خداداد عزیزی پس از بازی هنرمندان که گفته بود برخی‌ها از اینکه به استرالیا گل زده می‌سوزند، اظهار داشت: متأسفانه پس از درگیری ما در بازی هنرمندان، برخی‌ها آن را بزرگ کردند. من نمی‌دانم چرا فکر می‌کنند با خداداد مشکل داشتم. در بازی برخوردی پیش آمد که فوتبالی بود و من مصدوم شدم.

وی افزود: اگر منظور خداداد من باشم، چرا باید گلش به استرالیا اذیتم کند؟ همه ما به او افتخار می‌کنیم و من مثل بقیه ایرانی‌های دیگر، آن موقع خوشحال شدم. درست است که آن مقطع تیم ملی نبودم اما پس از آن به تیم ملی دعوت شدم و در کنار خداداد بازی کردم. بهتر است دیگر به این مسائل نپردازیم.

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص دیدار پیش رو استقلال برابر پدیده خراسان گفت: سه پیروزی اخیر تیم استقلال باعث ایجاد شرایط بهتری در تیم شده است. هواداران کمی از تیم‌شان رضایت پیدا کرده‌اند، چرا که هم تیم برده و هم گل‌های زیادی به ثمر رسانده است. با این وجود، استقلال باید خودش را در نیم‌فصل دوم تقویت کند. استقلال بازی‌های سختی در آسیا در پیش دارد و در چند پست باید تقویت شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان