بازدید 4633

ترامپ: جیمز کومی رکورد دروغ گفتن را شکست

کد خبر: ۸۵۹۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 10 December 2018

رییس جمهور آمریکا با انتقاد شدید از جیمز کومی وی را متهم کرد که در جریان ادای شهادت در مجلس نمایندگان آمریکا دروغ گفته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز جیمز کومی چندی قبل در پشت درهای بسته در مقابل قانون‌گذاران مجلس نمایندگان آمریکا درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شهادت داد.

دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا با انتقاد شدید از اظهارات جیمز کومی در پیامی در توییتر گفت: جیمز کومی رکورد جدیدی را به عنوان کسی که در کنگره در طول یک روز این همه دروغ گفته است، ثبت کرد.

وی ادامه داد: شهادت او در روز جمعه کاملا غیرقابل اعتماد است. همه این توافق توسط انسان‌های دورو ایجاد شده است تا کاری انجام دهند که من رییس جمهور نشوم، اما این افراد اکنون افشا شدند.

ترامپ مدعی شد اظهارات کومی مبنی بر آغاز تحقیقات درباره چهار آمریکایی و عدم اطلاع او از کریستوفر استیل مقام پیشین اطلاعات انگلیس همه دروغ است.

ترامپ در پیام دیگری در توییتر نوشت: براساس گزارش 245 صفحه‌ای، کومی در شهادت خود در مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که وی چیزی نمی‌داند، به یاد نمی‌آورد و نمی‌تواند مسائلی که سوال می‌شود را دوباره به یاد آورد. تحقیقات آغاز شده درباره چهار آمریکایی را نمی‌دانست و همچنین کریستوفر استیل را نمی‌شناخت. همه اینها دروغ است.

کومی در جلسه شهادت خود با دفاع از عملکرد خود و کارکنان‌اش از کار FBI درباره موضوع دخالت احتمالی در انتخابات آمریکا توسط روسیه حمایت کرد.

او درباره تحقیقات آغاز شده درباره چهار فرد آمریکایی تنها اعلام کرد که ترامپ در میان این چهار نفر قرار ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار