بازدید 4274
خبر

مصدومیت و تعویض ملی پوش محبوب کی روش

مصدومیت قلی زاده در آستانه جام ملتها مطمئنا کادرفنی تیم ملی را که چندین مصدوم دارند، نگران خواهد کرد. قلی زاده در بازیهای تدارکاتی اخیر تیم ملی خوش درخشیده بود.
کد خبر: ۸۵۹۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷ 10 December 2018

ملی پوش ایرانی شارلروا در تساوی تیمش مقابل اندرلخت 54 دقیقه بازی کرد و به دلیل مصدومیت تعویض شد و مشخص نیست این آسیب تا چه حد جدی است.

به گزارش تابناک ورزشی، در چارچوب هفته هجدهم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم شارلروا که برای پنجمین بازی پیاپی علی قلی‌زاده را از ابتدا در زمین داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ دیشب در ورزشگاه کنستانت واندن استوک مقابل تیم رده پنجمی اندرلخت رده پنجمی قرار گرفت.

یاران قلی‌زاده که بعد از سه پیروزی پیاپی در ژوپیر لیگ، در مسابقه اخیر جام حذفی شکست خورده بودند، در مسابقه امشب هم تا لحظات پایانی با یک گل عقب افتادند ولی با گل دقیقه ۸۹ کریستین بناونته از روی نقطه پنالتی به تساوی رضایت دادند تا ۲۷ امتیازی شده و به رده ششم جدول صعود کنند. علی قلی‌زاده که در چهار دیدار گذشته شارلروا توانسته بود سه گل بزند و در سه گل تاثیرگذار باشد، در دیدار امشب نتوانست به این روند ادامه دهد و در دقیقه ۵۴ به‌عنوان اولین تعویضی تیمش جای خود را به دیوید هنن داد.

مصدومیت و تعویض ملی پوش محبوب کی روش

مصدومیت قلی زاده در آستانه جام ملتها مطمئنا کادرفنی تیم ملی را که چندین مصدوم دارند، نگران خواهد کرد. قلی زاده در بازیهای تدارکاتی اخیر تیم ملی خوش درخشیده بود. این ستاره ایرانی در دقیقه ۵۲ به دنبال نفوذ سریعی از جناح راست زمین بود ولی در میانه میدان با تکل خطرناک آنتونیو میلیچ متوقف شد و به دلیل شدت آسیب روی ساق پای چپ از بازی بیرون رفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها