بازدید 6698
۴

نویدکیا: پرسپولیس نسبت به سپاهان برتری داشت

کد خبر: ۸۵۸۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹ 09 December 2018

کاپیتان سابق سپاهان اعلام کرد که پرسپولیس نسبت به سپاهان نمایش بهتری داشته و فوتبال بهتری نسبت به میزبان ارائه کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، محرم نویدکیا کاپیتان و ستاره سابق سپاهان در خصوص دیدار تیمش با پرسپولیس تهران گفت:در مورد گل پرسپولیس نمی‌توانم چیزی بگویم، اما اگر منطقی باشم،‌ پرسپولیس فوتبال خوبی بازی کرد و دوست داشتم سپاهان بهتر از این بازی کند.در هر صورت فوتبال است و شاید مسئله‌ای بوده که سپاهان ترجیح داد اینطور بازی کند. پرسپولیس در این بازی بهتر از سپاهان بازی کرد.

نویدکیا در رابطه با مدعیان قهرمانی گفت: نباید پدیده را دست کم گرفت. این تیم فوتبال خوبی بازی می‌کند و اگر مشکلی برای آنها پیش نیاید می‌توانند مدعی باشند. پدیده در این شرایط خیلی خوب موقعیت‌سازی‌ در مسابقات خود انجام می‌دهند،‌ به غیر از پدیده، سپاهان، تراکتورسازی، استقلال و پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی هستند و فقط این تیم‌ها می‌توانند قهرمان لیگ شوند.

وی در مورد پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس گفت: در این مورد باید کارشناسان نظر بدهند، توپ در آن صحنه به دست بازیکن سپاهان برخورد کرد، اما قبل از آن یک خطا انجام شده بود.

محرم نویدکیا پس از تساوی یک - یک تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در خصوص اینکه چرا در مراسم تجلیل از سید جلال حسینی در ابتدای مسابقه حضور نداشته است گفت: چند روز پیش آقای قلعه‌نویی با من تماس گرفت و گفت برنامه‌ای برای سید جلال تدارک دیدند و من هم به همین دلیل قبول کردم که به ورزشگاه بیایم. درست است جلال حسینی بازیکن پرسپولیس است،‌ اما بازیکنی که 115 بازی ملی دارد قابل احترام است و باید بیش از این برای این بازیکن مراسم برگزار کنند، به خصوص باشگاه این بازیکن. من برای قرعه‌کشی جام حذفی در قسمت دیگری از ورزشگاه بودم و بعد تا پایین بیایم به مراسم نرسیدم.

اسطوره سپاهان در خصوص عدم حضورش در باشگاه سپاهان گفت: سال قبل کرانچار پیشنهاد کرد و امسال قلعه‌نویی،‌ اما اتفاقاتی که در چند سال گذشته بین من و مسئولان سپاهان افتاد به صلاح هر دو طرف است که هم زندگی خودم را داشته باشم و هم باشگاه به کار خودش برسد. شاگرد قلعه‌نویی بودم و حتی زمانی که در تیم ملی بود من را دعوت می‌کرد. باید به او خسته نباشید بگویم که واقعا تیم خیلی خوبی ساخته است. همچنین به آقای سبحانی، من یک روز از او انتقاد کردم اما باید واقعا از او تشکر کنم. با اینکه الان مدیر کارخانه نیستند اما او به شخصه با قلعه‌نویی صحبت کرد و این مربی را به این تیم آورد. الان سپاهان هر جایگاهی دارد و در انتهای فصل هم به هر جایگاهی که برسد باید مدیون این دو نفر باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
پرسپولیس برتربود ولی در موردپنالتی منشا زودترروی بازیکن سپاهان خطاکرد و پنالتی درست نبود
کاملادذسته
این تابناک هواداریش از پرسپولیس هم باحاله.
راجع به پنالتی اشتباه گرفته شده به نفع پرسپولیس خبر کار نمی کند، اما اظهار نظر به وضوع مغرضانه نویدکیا را منتشر می کند.
تابی جون تلاش کن. رسانه خودته. حالشو ببر.
اینم دنباله فرصته برگرده سپاهان و نابود کنه ... اون زمان که بود فقط داشت باند بازی میکرد الانم دنباله فرصته ......
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان